Orrarah Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 20 Juli , 2009 Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Eftersom det har varit dåligt med pokrande senaste tiden har jag och Pherlo bestämt oss för att lira 50k händer denna veckan, vilket borde ta ungefär 40h att klara. Han kommer snart hit och för lan och då kör vi igång!!! Blod svett och tårar... GL, nl25 på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 20 Juli , 2009 Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Lycka till pojkar! lan is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 20 Juli , 2009 Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Bajen-Öis 0-1. Tror aldrig bajen vunnit som favorit på Söderstadion mot ett bottenlag... Normalt sett bör ju Hammarby vara favorit mot ett bottenlag å andra sidan kan de ju räknas in som bottenlag också eller menar du favorit när två botten lag möts på Söderstadion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Juli , 2009 Rapport Share Postad 21 Juli , 2009 Varför flattar du endast flop c/r'n om du ändå vill stacka av när färgdraget sitter? det borde väl maximera värdet att pusha flop när handen har mest equity för antagligen släpper han inga drag där och mkt möjligt att han foldar t.ex. sitt TPTK på turn när något skrämselkort kommer som du annars hade fått in det med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Juli , 2009 Rapport Share Postad 21 Juli , 2009 Ok, grinda vidare bara så kommer variansen på rätt sida tillslut! Vill se graf sen över era 50k händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Blev faktiskt lite turneringar under gårdagskvällen för att rädda självförtroendet, men slutade lite back där med tyvärr. Har cashat ut allt utom 80$ för att köra en nystart. Låter konstigt kanske, men tror jag behöver det helt enkelt. 80$ och nl2. Nu kör vi. Fisk =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Jag är vek för grupptryck. Också cashat ut allt utom $80. Nu jävlar blir det NL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 hahahahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 8600 spelade händer för min del idag. Har väl gått så där. +$13.50. Vet inte om jag varit aningen motriggad eller om jag inte anpassat mig tillräckligt för nivån. I morgon köttar jag vidare i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 23 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 wow vilket lan. Detta kan ju inte sluta annat än massivt plus GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 23 Juli , 2009 Rapport Share Postad 23 Juli , 2009 Bra och pricka in rushen på nl2, fattar inte hur ni orkar men bra jobbat är det om (när) ni lyckas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts