Caroline87 Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 för att svara på dina frågor: Väldigt vid, nej.. För att det var just mot dig, ja Vill understryka att jag inte försöker försvara mitt spel utan förklara hur jag tänkte, hejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sokrat3s Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Okej, så att eftersom att jag har 3betar dig någon gång tidigare så tror du att min range är väldigt vid här? Gäller det bara när du spelar mot mig eller mot vem som helst? Kan säga att väldigt få spelare på NL25 restealar öht. Det sker väldigt väldigt sällan. Fortsätter du spela så här så blir jag uppriktigt förvånad om du går BE i långa loppet. Måste vara skönt att spela alla händer perfekt. Själv gör jag en jädra massa kassa spel varje dag och lyckas ändå plussa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knutsune Postad 5 Maj , 2009 Rapport Share Postad 5 Maj , 2009 Nu var det iaf en nära polare till mig som hade fått reda på det och var obv mycket skeptisk och kackla på bra, att jag inte värderade jobb och referenser tillräckligt osv.. Beror väl helt på vad du vill göra i framtiden, inte ens säkert du behöver referenser. Men att förklara på en framtida arbetsintervju för någon som inte är insatt att man suttit hemma ett par år och spelat poker, kan säkerligen ses som ganska oansvarsfullt och slackervarning (iaf fram tills du berättar hur många $$$dollares du dragit in, ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 6 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 txt wp båda händerna imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 7 Maj , 2009 Rapport Share Postad 7 Maj , 2009 Skrev just i min db att miniraise sådär = nöt! folk verkar inte vilja bluffa sådär heller, man blir så tiltad av det otroligt äckliga idiot uppenbara spelet men ibland kan man inte förmå sig att kasta Table 'Ausonia VI' 9-max Seat #5 is the button Seat 1: Alpatraz ($25.25 in chips) Seat 2: hamza7678 ($2.50 in chips) Seat 3: ManU-roma7-1 ($25 in chips) Seat 4: CAGGEN ($25 in chips) Seat 5: PLAYBOI23 ($25.25 in chips) Seat 6: dreelflow ($26.75 in chips) Seat 7: dinno95 ($24.05 in chips) Seat 9: 1xxDragonxx1 ($8 in chips) dreelflow: posts small blind $0.10 dinno95: posts big blind $0.25 1xxDragonxx1: folds Alpatraz: raises $0.75 to $1 hamza7678: folds ManU-roma7-1: calls $1 CAGGEN: calls $1 PLAYBOI23: folds dreelflow: folds dinno95: folds *** FLOP *** [6s 8s 9c] Alpatraz: checks ManU-roma7-1: checks CAGGEN: checks *** TURN *** [6s 8s 9c] [5h] Alpatraz: checks ManU-roma7-1: checks CAGGEN: bets $2.95 Alpatraz: folds ManU-roma7-1: raises $3.55 to $6.50 CAGGEN said, "set :)" CAGGEN: folds Uncalled bet ($3.55) returned to ManU-roma7-1 ManU-roma7-1 collected $8.80 from pot ManU-roma7-1: doesn't show hand *** SUMMARY *** Total pot $9.25 | Rake $0.45 Board [6s 8s 9c 5h] Seat 1: Alpatraz folded on the Turn Seat 2: hamza7678 folded before Flop (didn't bet) Seat 3: ManU-roma7-1 collected ($8.80) Seat 4: CAGGEN folded on the Turn Seat 5: PLAYBOI23 (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: dreelflow (small blind) folded before Flop Seat 7: dinno95 (big blind) folded before Flop Seat 9: 1xxDragonxx1 folded before Flop (didn't bet) vad satt du på här=? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Grindat väldigt lite på sistone... Har haft rätt mycket annat att göra här i Kina. Igår var vi i Hong Kong för att förnya våra visum. Nästa vecka blir det nötarvecka i alla fall. Bild på Hong Kongs skyline jag tagit från Victorias Peak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Fan blev bortbluffad! Du lär väl ha köpt alla special majbonusar? det är iallafall dom jag satsar på och dra in den här månaden, lite smått tungt bara att klättra från bronzestar gl på nl50, jag förutspår att rushen kommer ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knutsune Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Vill inte hijacka er dagbok, men ni har ju obv. skills på micronivåerna. Hade precis en hand jag vart lite konfundersam över, vore kul att höra vad ni sätter fi på och vad ni skulle gjort. FI hade 17/14/3.20 över ~40 händer Full Tilt Poker, $0.02/0.05 No Limit Hold'em Cash Games, 6 Players Hand Converter by Pokerhand.org Board: knutsune (CO): $11.38 baldo77 (Button): $4.58 JRW20 (SB): $16.98 mikko991 (BB): $4.93 SP0XX (UTG): $5 jubei22 (UTG+1): $13.93 Dealt to knutsune T:club: T:spade: Pre-flop: jubei22 calls $.05, knutsune raises to $.22, (2 folds), mikko991 raises to $.44, jubei22 calls $.39, knutsune calls $.22 Flop: ($1.39) 4:diamond: 7:club: 6:club: (3 Players) mikko991 bets $1.34, (1 folds), ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knutsune Postad 8 Maj , 2009 Rapport Share Postad 8 Maj , 2009 Öhm, om jag förstår hhn rätt så har du en till spelare som ska agera bakom dig? Jag hade nog synat bara för att utvärdera turnkortet. Vill ogärna stoppa in det där och folda känns ju kallt det med. Nä, bara jag kvar, då jubei foldade. Ändrar det din tankegång någonting? härligt plus och snygg hand btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 9 Maj , 2009 Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 Du är alltid välkommen! Öhm, om jag förstår hhn rätt så har du en till spelare som ska agera bakom dig? Jag hade nog synat bara för att utvärdera turnkortet. Vill ogärna stoppa in det där och folda känns ju kallt det med. +1, synar också. om du raisar här får man vara beredd på att stoppa in degen och man får oftast in det då man man är "slightly ahead or way behind" som man brukar säga. haha, testade något nytt uteställe här igår i ett av de lite sämre områdena. började med en bar som låg på 25e våningen. 100 kronor i inträde sen var all dricka gratis.... och helvete vad snett det gick för mig. minns att vi drog till något annat ställe efteråt men jag mådde dåligt och drog nästan direkt. lyckades i alla fall ta mig hem med taxi helt själv (har lärt mig höger o vänster nu). men väl hemma så gick jag till fel hus och försökte förgäves att öppna portjäveln med mina nycklar. fick tillsist ringa mannen i huset som kunde komma med konstaterandet att jag stod vid fel port. vilken kväll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 9 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Maj , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts