Caroline87 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 De springer in till sig, jag får städa och ingen av dom minns vad som hände... being orrarah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Sömnlös i HK, check! Hungrig som ett djur, check! Gör macau imorgon, tänkte hoppa bungeyn, något mer kul jag kan göra med mitt dam-entourage? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
G-soon Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 jaja inte långt kvar nu, bär av till madrid den 19nde, kommer hem lagom till valborg, studentskivor, student och frihet. Ett bättre liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 25 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 27 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2011 Sitter på en flygplats i Moskva atm, efter 10h färd från hk. Riktigt jävla skitplan, med 0 benutrymme, ingen underhållning osv... Något bortskämd efter airbus 380-turen till Dubai, där alla hade i snitt 3 säten för sig själva. Hade egentligen inte planerat något speciellt till sista kvällen i Shenzhen, men som så många gånger tidigare gick vi ut och käkade, tog en andra 60cl tsingtao och taggade till. Först bowling, sedan ut. Kom nån timme för sent till fyllekäket på donken, då de redan börjat med frukostmenyn. Ska ha försökt muta killen i kassan med 300 rmb för att fixa en big mac till mig, men han tokvägrade . Later Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Rätt skönt att vara hemma, men känns inte så jättemycket annars. Börjar bli halvt avtrubbad när det gäller att resa. Kanske borde dra till Afrika och stanna ett år. Undrar hur det känns att komma hem då... Dunkade lite turrar igår utan framgång. Lyckades satta till million i en 2$ tripple shooutout , men åkte ut ganska tidigt, vilket faktiskt var rätt skönt då jag egentligen bara ville stänga ner och hitta sängen. Var och växlade pengar förut och insåg igen att jag är för fattig för mitt eget bästa, så det blir att hålla igen ordentligt den här veckan. Har 90 kr i kontanter, vilket även blir gränsen. Blir att tänka: Vad hade Ove sundberg gjort? 40h poker ska in med f.ö... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Inte världens djupaste humor kanske, men fick mig att skratta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.10(BB) Poker Stars SB ($7.69) BB ($11.08) UTG ($7.32) UTG+1 ($4.44) UTG+2 ($10) MP1 ($5.23) CO ($14.94) Hero ($10.11) Dealt to Hero K:club: A:spade: , fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.30, SB raises to $1.20, BB calls $1.10, Hero raises to $10.11 (AI), fold, BB calls $8.91 FLOP ($21.42) 6:club: K:heart: K:diamond: TURN ($21.42) 6:club: K:heart: K:diamond: 4:diamond: RIVER ($21.42) 6:club: K:heart: K:diamond: 4:diamond: 9:club: Hero shows K:club: A:spade: (Pre 6%, Flop 95.7%, Turn 97.7%) BB shows A:heart: A:club: (Pre 94%, Flop 4.3%, Turn 2.3%) Hero wins $20.35 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 28 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Mycket youtubande med bra internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Episkt klipp på Caroline87 från D3 i Macau! Drar igång efter ca 15 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 30 Mars , 2011 Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 30 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2011 Att 18-tabla nl10 är ungefär lika roligt som att som att åka tåg atm. Hade det varit höst/vinter hade jag nog börjat försöka få tag i ett jobb, men nu när sommaren närmar sig, så är det svårt att veta vad som är mest +ev. Ändå skönt att vara fri under den årstiden. Annars har min dator varnat med självmord i 10 dagar nu och imorn ska dagen d komma. Då det är min födelsedag imorn har min kära mor följt med till mediamarkt och investerat i en extern hårddisk att göra backup på + en ny 400krs-mob. Får se om denna mobilen klarar halvårsgränsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 31 Mars , 2011 Rapport Share Postad 31 Mars , 2011 Haha, störtskönt klipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 90krs-veckan höll fram till igår kväll då det blev utgång med några gamla gymasiepolare på malmö nation. Det var kulT! Månaden slutar dryga 1k$ upp på spelet + lite bonusar och annat. 93 bi på nl10, 2 bi på nl25 och 9 bi på nl5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 1 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 April , 2011 Obeskrivligt... Bah.. Pallar inte med såna här idiotbeslut. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/article12819367.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2011 Min kära packard bell såg ut att leva vidare till en början, men helt plötsligt så blev det blåskärm och jag trodde aldrig mer jag skulle få se den vid liv igen. Den går dock igång och fungerar, men får för sig att släckas ner lite då och då, vilket gör att det inte blir så grindvänligt. Försökte installera ett gammalt XP, men då kom det något fel-meddelande om hårddisken och datorn släcks ner igen. Kan precis ha hookat ett windows 7 från en kompis kompis. Får se hur det går med det. Annars blir det nog smslån till en ny... Skrev hp idag för första gången. Var betydligt svårare och högre tempo än vad jag hade förväntat mig. Var riktigt lost vissa gånger och var inställd på 0.2 typ, men lyckades kirra 1.1. Frågan är om det räcker till något, annars blir det att gå in mer seriöst för det i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 Brukar vara hårddisken som ger upp, köp en SSD-disk och langa på Win7 så har du en "ny" dator utan att det behöver kosta för mycket. http://www.dustinhome.se/pd_5010586042.aspx Finns kanske billigare, kolla på prisjakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 April , 2011 Brukar vara hårddisken som ger upp, köp en SSD-disk och langa på Win7 så har du en "ny" dator utan att det behöver kosta för mycket. http://www.dustinhome.se/pd_5010586042.aspx Finns kanske billigare, kolla på prisjakt. Glömde nämna att det var ett kinesiskt windows 7 (kopia för 15 kr på gatan...) och en hårddisk köpt i Kina. Får se vad som händer, men tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 2 April , 2011 Rapport Share Postad 2 April , 2011 SSD rekas varmt oavsett om det gäller ny eller gammal dator. Ljudlöst och 100 ggr snabbare Glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 4 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2011 Faktiskt fått igång datorn nu med en fungerande svensk win7-skiva. För bra för att vara sant! Meckat med postgreSQL under ca 40 min, men det har även det löst sig, så nu blir det grrrrrrind snart! Glömde bort att lösbiljetterna till Bajen-Landskrona släpptes imorse så missade att kirra klacken, så blev Östra istället. Kommer bli hur fett som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2011 Månadens goda gärning har hittills inte fått så bra respons... http://pokerforum.nu/forum/off-topic/64632-vill-ni-baettra-pa-er-karma.html#post1599407 Vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Månadens goda gärning har hittills inte fått så bra respons... http://pokerforum.nu/forum/off-topic/64632-vill-ni-baettra-pa-er-karma.html#post1599407 Vad säger ni? Inte så kontsigt heller när du ber om att man ska sätta in pengar på någons privat konto. Det känns inte direkt seriöst tyvärr. När till och med rädda barnen och röda korset fifflar bort ens pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 5 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2011 Yeye... Tråkigt att det ska vara så. Dryga 6h speltimmar idag, mestadels sh faktiskt och 9 bi upp. Jobba jobba jobba... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts