Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

1800 händer spelade och 40$ upp. Fått upp lite sug för Svenska spel igen. Kan bli att casha in lite där, när första motgången kommer på nl25. 15 bi till 2-4 kr och fortfarande ha en rulle till nl10 kvar på stars.

Har på nytt planer på att vinna 10k$+ i någon söndagsturre. 50$ är stoplossen. gl Orrarah!

Postad
Jag tror absolut att vi leder större delen av tiden här, men vilka händer är det vi slår som kommer syna turn?

Nu vet jag inte vem du svarar till men han checkar ju och ger bettinginitiativet till motståndaren så synar vi turn här tycker jag vi synar river, föredrar nog den linjen än att betta turn själv.

Postad

572 dollz på 39h spel blev resultatet för veckan. Rullen börjar ta sig och det lutar åt den bästa månaden sedan December. Har 2 tjejkompisar som är i Manchester just nu, så känner att jag bara måste dit i Maj. Om det blir någon match eller bara vara där under en eventuell CL-final, beror på April-resultatet. Så det är bara att kötta vidare. Ska få in minst lika många timmar den här veckan.

IKVÄLL TAR VI 3 POÄNG, ELLER HUR?

Postad
Jag tror absolut att vi leder större delen av tiden här, men vilka händer är det vi slår som kommer syna turn?

donk turn är ju för att skydda vs cback range. drag och mellanpar kan ju tänkas syna. tror inte luft skjuter tillräckligt ofta.

Postad
donk turn är ju för att skydda vs cback range. drag och mellanpar kan ju tänkas syna. tror inte luft skjuter tillräckligt ofta.

Vi slår inte ett skit om vi donkar turn och gör om vår hand till i princip en bluff, bortsett från ovanstående. Om vi någonsin skulle vilja ha en donkrange bör TPNK absolut inte ligga i den imo.

Postad
Om vi någonsin skulle vilja ha en donkrange bör TPNK absolut inte ligga i den imo.

möjligt. spelar själv utan donkrange där så har inte gett det nån nämnvärd analys. gav bara en anlednong till varför det möjligt skulle kunna va bra

Postad

Efter misklicket och ett gäng andra mindre roliga händer började jag steama lite igår och casha ut en liten svs-rulle på ren tilt. 6 bi i baken blev det och efter det sista slog jag till datorn så att den slockna. Var rädd att jag hade pajjat hårddisken igen, men verkar vara lugnt. Lite nl10 nu i väntan på svs-pengarna...

Postad
FYP :D

Haha, joo... Ska väl inte vara något större hinder... :-) JINX JINX!

Pokerstars har gjort någon uppdatering som gör tableninja osmidigt som fan. Får se om jag pallar lira mer idag. Ca 3 hittills och nåt bi upp.

Postad

Välkommen Orrarah

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Boss

BB ($84)

($798)

Hero ($641)

UTG+1 ($1,096)

CO ($577)

BB posts (SB) $2

Dealt to Hero A:heart: K:spade:

Hero raises to $14, fold, CO calls $14, BB calls $12, raises to $52, Hero raises to $146, fold, fold, calls $94

FLOP ($320) 8:spade: 3:heart: 9:diamond:

checks, Hero checks

TURN ($320) 8:spade: 3:heart: 9:diamond: K:club:

checks, Hero bets $140, calls $140

RIVER ($600) 8:spade: 3:heart: 9:diamond: K:club: A:diamond:

checks, Hero bets $355 (AI), calls $355

shows K:diamond: K:heart:

(Pre 70%, Flop 87.3%, Turn 100.0%)

Hero shows A:heart: K:spade:

(Pre 30%, Flop 12.7%, Turn 0.0%)

wins $1,295

Postad

Precis som C87 skrev, så fick vi häromdagen tillbaks pengarna från Indierna, vilket gav ett stort lyckorus. Inte så mycket för pengarna, utan mest för att de var större fittor än oss...

Torska 3 av mina 4 k som jag satte in på Svs och har nog nästan beslutat mig för att lägga av helt. Cashade ut sista den sista tusingen och har ca 240$ på stars som jag funderar på om jag ska slaska på turrar eller om man ska vara duktig och ta ut.

Ska få ett första sample på design i dagarna, till applikationen vi har jobbat med. Hoppas på det bästa, så att vi kan komma igång med att börja programmera skiten asap!!!

Ang Uniteds seger vs Chelsea i veckan orkade jag inte skriva något. Allt är bara perfekt.