Gå till innehåll

Inför Champions League


Recommended Posts

Hej kära tippsvänner. Lastar in halva rullen på följande ackumulator. Man-Utd+Porto+Chelsea. 4,10 x 1,83 x 2,95 = 22,13 . Betet äger rum på Unibet där jag grindat i 3 månader.

 

Bet: 2,2,1

Insats: 4600£

Väntevinst: 101 798£

Förväntad vinst: 0£

 

GL HF, hoppas christiano bryter benet.

 

Passande nick har du i alla fall..

GL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej kära tippsvänner. Lastar in halva rullen på följande ackumulator. Man-Utd+Porto+Chelsea. 4,10 x 1,83 x 2,95 = 22,13 . Betet äger rum på Unibet där jag grindat i 3 månader.

 

Bet: 2,2,1

Insats: 4600£

Väntevinst: 101 798£

Förväntad vinst: 0£

 

GL HF, hoppas christiano bryter benet.

 

 

 

Risken finns ju, han kanske trampar snett på bollen när han ska göra en av dessa överstegsfinter =)

Ferguson förbjöd ju nani att göra volter, borde förbjuda ronaldo att dribbla farligt med :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barca är helt klart favoriter i CL i år? Sure, tillsammans med Man U, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Real Madrid och Munchen.

 

Hmm, när jag menar favorit till CL-titeln så menar jag det lag som spelat bäst fotboll under säsongen, och det har Barcelona gjort. Alla dar i veckan på året.

 

Äckelmarängerna har kommit igång, men ser inte dem som en direkt farlig utmanare till bucklan t ex.

 

Barcelona är den stora favoriten, sen kommer Chelsea och Inter. United har det extra tufft då det känns som back to back är omöjligt i dagens fotboll :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, när jag menar favoriter så menar jag inte lag som kan vinna CL utan menar mer ett lag som spelat bäst fotboll under säsongen, och det har Barcelona gjort. Alla dar i veckan på året.

 

Äckelmarängerna har kommit igång, men ser inte dem som en direkt farlig utmanare till bucklan t ex.

 

Barcelona är den stora favoriter, sen kommer Chelsea och Inter.

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha +1, särskilt skönt att bohman tror att hans åsikt räknas när han själv påpekar att han "inte följer PL" som fortfarande anses som den bästa ligan av många och där Ronaldo förra året var nära på rekordöverlägset bäst.

 

Det är ingen skräll om Barca vinner CL, men det är faanimej ingen skräll om de inte vinner heller.

 

Edit; säger ju också en del om Man Utds styrka när både Arsenal- och Inter-fans i denna tråd håller United som CL-favoriter.

 

Bäst att vara ödmjuk nu, vinner de så kommer jag inte vara det :lol: ....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror faktiskt att denna säsongen blir ett litet trendbrott. Jag kan bli utskrattad i efterhand för detta, men jag tror att minst två av de engelska lagen kommer åka ut redan i den första rundan och att istället de spanska lagen gör succé. Tror iaf Real Madrid slår ut Liverpool utan större problem. Inter - Man Utd känns som en flip och jag tror att ett revanschsuget Roma har hyfsad chans mot ett Arsenal utan riktig stomme i laget. Chelsea-Juve lär bli ett riktigt sömnpiller och 8.50 på X känns extremt spelbart på Stamford Bridge. Kan sluta hur som helst, men tror Chelsea fixar det till slut.

Atletico och Villareal fick förstås drömlottning och Barca bör fixa Lyon. Jag säger fyra spanska lag i kvarten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag aldrig CL varit så svårt att tippa som inför dessa matcher, flera matcher kan gå hur som helst.

 

Ända vi helt säkert vet är att bohman kommer spy galla över hela forumet ikväll eller hålla sig härifrån :-D

Fast bäst är ändå santa som är man u fan men inte har en susning om att nästan ferguson får hoppa in i backlinjen ikväll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr, till fördel för Liverpool, så är det vanligare med uteblivna straffar för motståndet eller felaktiga straffar för Liverpool. Vad gäller det antar jag att jag inte behöver räkna upp några. Där har du väl ett gäng på rak arm själv?

 

Nämnde bara röda kort för att Chelsea råkade vara den senaste Liverpool matchen jag såg. Helt sjukt är det iaf att domaren ger dem nån felaktig fördel varje gång jag ser dom spela.

 

Blir kul att se Madrid-Liverpool, om jag har tur blir det bara en utvisning och så kan jag ge dej ett färskt sådant exempel sen.

 

Såg du Pool- City senast så kan vi börja diskutera vilka som åker på uteblivna straffar...

 

Jobba 0-0 borta , 1-0 hemma, ONE TIME!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tycker jag aldrig CL varit så svårt att tippa som inför dessa matcher, flera matcher kan gå hur som helst.

 

Ända vi helt säkert vet är att bohman kommer spy galla över hela forumet ikväll eller hålla sig härifrån :-D

Fast bäst är ändå santa som är man u fan men inte har en susning om att nästan ferguson får hoppa in i backlinjen ikväll

 

Vart antyder han att han inte vet att det är många backar borta?? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror faktiskt att denna säsongen blir ett litet trendbrott. Jag kan bli utskrattad i efterhand för detta, men jag tror att minst två av de engelska lagen kommer åka ut redan i den första rundan och att istället de spanska lagen gör succé. Tror iaf Real Madrid slår ut Liverpool utan större problem. Inter - Man Utd känns som en flip och jag tror att ett revanschsuget Roma har hyfsad chans mot ett Arsenal utan riktig stomme i laget. Chelsea-Juve lär bli ett riktigt sömnpiller och 8.50 på X känns extremt spelbart på Stamford Bridge. Kan sluta hur som helst, men tror Chelsea fixar det till slut.

Atletico och Villareal fick förstås drömlottning och Barca bör fixa Lyon. Jag säger fyra spanska lag i kvarten.

 

++++++++++++++++++++++1000000000000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde den här och valde att inte ta med egna laget.

 

Speldag: 24 februari 2009 kl. 19:49

Total insats: 100 kr

System: Trippel

Spelat via: Internet

 

Oddset

 

A. At.Madrid-Porto

24 februari 2009 kl. 20:40

1 1.80

 

B. Inter-Manch.U

24 februari 2009 kl. 20:40

X 2.15

 

C. Lyon-Barcelona

24 februari 2009 kl. 20:40

X 2.25

 

ODDS: 8,71

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du lirade på Svenska Spel va? Till nästa gång bör du komma ihåg att de nästan alltid ligger marknadslägst på krysset.

 

Jag vet, brukar föredra Unibet först och främst normala fall. Hade ingen deg där så valde svenska slask tyvärr :rolleyes: Är glad om jag får in x:en eller trippeln överhuvudtaget då jag suger på betting :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...