Henkiee5 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 - Bra bonusar! - Bra multitable-möjligheter! - Riktigt fiskiga lowstakesnivåer! - Skön klient! - Mycket trafik, både dag och natt! - Kompatibelt med Holdem Manager! - Bra grindermöjligheter i övrigt! - Bra rakeback-deals. - Gärna origgad. Citera
@ntonius Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 jag lirar en bonus på betsafe atm. med deras race+bonus+rb får jag nästan full rb. Snabb och bra support! Klienten är ful och den känns väldans riggad Citera
Faxxen Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 jag lirar en bonus på betsafe atm. med deras race+bonus+rb får jag nästan full rb. Snabb och bra support! Klienten är ful och den känns väldans riggad Vad innebär full rb? 100% ? Citera
@ntonius Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Vad innebär full rb? 100% ? beror på hur det går i racet. men ja 100%. Citera
Henkiee5 Postad 23 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2009 Jag har funderat på Fulltilt men hört att dom drar 10% rake från sina lowstakesbord, någon som vet om detta stämmer? Citera
Faxxen Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 - Bra bonusar! - Bra multitable-möjligheter! - Riktigt fiskiga lowstakesnivåer! - Skön klient! - Mycket trafik, både dag och natt! - Kompatibelt med Holdem Manager! - Bra grindermöjligheter i övrigt! - Bra rakeback-deals. - Gärna origgad. Tänkte säga ongame först men faller på skön klient. Vetefan om den fungerar me Hm heller. Citera
Herveao Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Tänkte säga ongame först men faller på skön klient. Vetefan om den fungerar me Hm heller. Ongame faller för "origgad", annars är klienten skön imo och HM funkar alldeles utmärkt. Citera
DrRoland Postad 23 Februari , 2009 Rapport Postad 23 Februari , 2009 Någon sida med bra bonusar lär bli svårt att hitta nuförtiden. Citera
Recommended Posts