Highland Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Kolla in följande sida som gäller för kunder i Swedbank: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,21900,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lok123 Postad 18 Juni , 2007 Rapport Share Postad 18 Juni , 2007 Jag har för mig att jag läst att man kan regga sin bank i neteller i euro-valuta så slipper man växlingsavgiften. Är det nåt som stämmer eller har jag drömt. Förtydligande: Man har ett netellerkonto i euro och reggar sitt svenska konto (som är i kronor) i euro när man reggar bankkontot i neteller. Så att det blir ens svenska bank som växlar euro->sek. Sen är det ju upp till ens bank hur mycket dom tar för det förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2007 Har problem att räkna ut mitt IBAN nummer. Använder swedbank, och när jag trycker på "räkna ut" knappen på internetbanken, får jag upp meddelandet: "A Java class on this page is not safe. Your current security settings prohibit running unsafe controls on this page. As a result, this page may not display as intended." Finns det nåt annat sätt att räkna ut det på? Eller kan någon snäll själ räkna ut mitt IBAN nummer om kontonummer skickas i PM? edit: Ingen? desperat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sustanon Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Nej Jag har! Och haft det i 3 år. Flickvän + jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjosve Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Har problem att räkna ut mitt IBAN nummer. Använder swedbank, och när jag trycker på "räkna ut" knappen på internetbanken, får jag upp meddelandet: "A Java class on this page is not safe. Your current security settings prohibit running unsafe controls on this page. As a result, this page may not display as intended." Finns det nåt annat sätt att räkna ut det på? Eller kan någon snäll själ räkna ut mitt IBAN nummer om kontonummer skickas i PM? edit: Ingen? desperat Använd Opera browsern så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Dum fråga men vilken valuta är bäst att ha på netteller kontot dollar eller kronor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brahand Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Någon som kan svara på hur lång tid det tar när man för över pengar till netellerkontot från pokerkontot? tar det lika lång tid från alla siter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 hur gör man för att lägga till ett nytt bankkonto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Kan jag överföra pengar från Neteller till Moneybookers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 nej, ev. via någon pokersida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Någon som kan svara på hur lång tid det tar när man för över pengar till netellerkontot från pokerkontot? tar det lika lång tid från alla siter? Olika från site till site Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts