SoderKrippa Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Alltid trevligt att stöta på dig vid bordet Krippa.Mitt nick på VC är som sagt SynBareSyn d Du får rygga Bosse på Ongame istället så möts vi. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jepp. Dilba grindade jag stars mot ett tag. Hon brukade komma in och hit n runna 200-500 där vet jag. MJ: Mina SNG-res ligger så sjukt i lä att jag måste plocka lite mer cred här. /SK I wish.. då måste du ha missat min sinnessjuka kalla sit and g period någonsin.. 3 månader och jag kunde inte vinna en hand eller en enda sit and go. Snacka om TILTad man var då. Men innan det var det ju finfina resultat.. Blev ju hyfsat dyrt också när man spelade (för mig i alla fall) så högt. d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 I wish.. då måste du ha missat min sinnessjuka kalla sit and g period någonsin.. 3 månader och jag kunde inte vinna en hand eller en enda sit and go. Snacka om TILTad man var då. Men innan det var det ju finfina resultat.. Blev ju hyfsat dyrt också när man spelade (för mig i alla fall) så högt. d I wish in that case gl /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Har jag förstått saken rätt? Dilba är tillsammans med Ett bittert bokkrig uppstår! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article576122.ab Samtidigt, i en helt annan del av Stockholm, så är en blond pokerskribent tillsammans med mannen på bilden. Mannen på bilden bär en svart skjorta. Mannen i den svarta skjortan kallar sig Legato och försörjer sig som hasardspelare. Han lämnar sin blonda pokerskribent och blir tillsammans med den hemlige "miss X": Lina byter hårfärg och blir lesbisk: Miss X blir gravid: Legato lämnar den gravida miss X för Lina byter hårfärg igen: Dilba medger på ett stort, svenskt pokerforum att hon får stake av både prostaker och Legato. Lina blir arg på legato och avslöjar att det var hon som gjorde slut! Nytt bokkrig uppstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Vem är det på sista bilden, Random "Lolcat" Eller Miss X? Edit - Såg nu att det stod "Lina" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Kul att någon är road av att sätta ihop tidskrävande collage.. Sådär kul skämt va? Tyckte lolcats var roligare i så fall än att behöva stirra rakt på ett gammalt tomte ex.. d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Tyckte lolcats var roligare i så fall än att behöva stirra rakt på ett gammalt tomte ex.. d Då passar jag på att fråga: är det tomten som är far till alla barnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Kul att någon är road av att sätta ihop tidskrävande collage..Sådär kul skämt va? Tyckte lolcats var roligare i så fall än att behöva stirra rakt på ett gammalt tomte ex.. d Vad förväntar du dig på ett forum? Det är nog bättre att lägga locket på om man ska bry sig om dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Då passar jag på att fråga: är det tomten som är far till alla barnen? Nej det är han inte.. tack och lov. Fast nu får du faktiskt i utbyta berätta något privat om dig själv.. eller hur (förväntar mig lite support här av PF medlemmar).. Rättvisa åt folket! d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stormen_Per Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hahahaha bästa inlägget någonsin HataB2B. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nej det är han inte.. tack och lov. Fast nu får du faktiskt i utbyta berätta något privat om dig själv.. eller hur (förväntar mig lite support här av PF medlemmar)..Rättvisa åt folket! d Jadu... Det finns redan ett par små historier. Den som söker skall finna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nej det är han inte.. tack och lov. Fast nu får du faktiskt i utbyta berätta något privat om dig själv.. eller hur (förväntar mig lite support här av PF medlemmar)..Rättvisa åt folket! d Hata lyckas alltid förolämpa öfvre-tjejer på krogen, utan att han vet hur det gick till. Enough? /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hahahaha bästa inlägget någonsin HataB2B. Tack! My pleasure, mate! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ablid Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hata lyckas alltid förolämpa öfvre-tjejer på krogen, utan att han vet hur det gick till. Enough? /SK Öppna ditt hjärta "Hata". Jag brukar alltid få fungera som advice till alla mina killpolare i hur man i-hela-friden-ska-göra-med-bryyydarna.. Jag lyssnar.. Tack k(l)ippan d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Öppna ditt hjärta "Hata". Jag brukar alltid få fungera som advice till alla mina killpolare i hur man i-hela-friden-ska-göra-med-bryyydarna.. Jag lyssnar.. Tack k(l)ippan d Som sagt, den som söker skall finna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 priceless !! Dilba, sök på hatab2b så har du underbar läsning i tre dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wortex557 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 ...har för mig jag läst nånstans här på forumet att Lina O skulle vara en starfucker/pokerluder.. Alltså,själv har jag inte den minsta aning om vem och hur hon är, men har som sagt för mig att nån här anklagat henne för att vara det.. Kan nån refresha mig vem som sa det, och i vilket sammanhang, eller var det nåt annat forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hata lyckas alltid förolämpa öfvre-tjejer på krogen, utan att han vet hur det gick till. Enough? /SK Hata lyckades småförolämpa Dilba enda gången jag/vi träffat han också för övrigt Hata var topp 3 första i världen att misstänka att vi var kära dessutom Sick energi med bildjakten, hur orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Btw lolzkatten var finfint riggad. Fick dinga in Boss 25k samt lite annat smått o gott ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Sick energi med bildjakten, hur orkar du? No energy needed, special skills! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nu lite OT, men är Lina snygg? Ibland ser hon ut som hösäck och ibland är det typ miss gällivare. Så säg mig? Hur ligger det till egentligen? Ja menar, en del blir bra på kort, och andra inte. Hoppas ingen blir sårad nu, vill bara veta har funderat över det många gånger. Adjö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hata <3<3<3<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Alltså oavsett vad sanningen är så framstår ju Lina som enormt bitter i denna tråd. Får exakt samma vibbar som när hon kastade skit på Legato i hennes blogg på aftonbladet för några månader sedan ang wsop.info. (: Agree. Det är riktigt pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 lol, epic! Donkament pros, I love thee. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts