Gå till innehåll

Kampanjkod hos propagandapoker


CmK83

Recommended Posts

Hej

 

Fick en kampanjkod av min kompis granne, använde den och erbjudandet om 200% insättningsbonus stämmer, man får 10 dollar per 1000 fpps och vid 10000 fpps, så cashade jag ut ytterligare 10 dollar dvs 10k fpps = 110 dollar, med den där koden ERIKVIP under kampanjkoden.

Sen får man ju de där lojalitets"cashen" varje vecka, men min fråga är nu, gäller den där koden för alla spelare, och kan man förnya sin "sign-up bonus" ?

Allt som allt en super sida, med bra cashgames och sng, ligger bara plus hitills 8-)

 

/ Me

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Fick en kampanjkod av min kompis granne, använde den och erbjudandet om 200% insättningsbonus stämmer, man får 10 dollar per 1000 fpps och vid 10000 fpps, så cashade jag ut ytterligare 10 dollar dvs 10k fpps = 110 dollar, med den där koden ERIKVIP under kampanjkoden.

Sen får man ju de där lojalitets"cashen" varje vecka, men min fråga är nu, gäller den där koden för alla spelare, och kan man förnya sin "sign-up bonus" ?

Allt som allt en super sida, med bra cashgames och sng, ligger bara plus hitills 8-)

 

/ Me

 

Ingen här kan svara på det där. Fråga affen du fick koden av eller propaganda direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Koden du använder gör att dina "loyality-cashbacks" blir mindre..

Alltså.. Om du rejkar xxx och ska få $100 i "rakeback" men klarar av bonusar värda $100 så får du $0 i "cashback/rakeback"..

 

Alltså: Denna "bonus" är sämre än de flesta rb-deals som går att få på ipoker :)

 

Hoppas jag inte säger nått dumt nu och åker på en varning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...