movitz1 Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Kommer inte in på entraction. "Could not connect to server" fick jag nu och tidigare under eftermiddagen har jag i alla fall kommit in i lobbyn, men utan att kunna göra nåt. Är hela nätverket nere eller är det bara devilfish som strular? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Redbet funkar bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Hm. Jag har haft problem med amerikanska sajter (ESPN, 2+2, etc) under dagen. Jag har Bredbandsbolaget som min ISP, är det en gemensam nämnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Hm. Jag har haft problem med amerikanska sajter (ESPN, 2+2, etc) under dagen. Jag har Bredbandsbolaget som min ISP, är det en gemensam nämnare? Samma här, bbb och massor av trubbel med Entraction. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
movitz1 Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Aah, är det dom svinen (bbb) som gör livet surt igen. Tack, då vet jag det iaf även om det e trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
movitz1 Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Ringde upp dom och fick av telefonsvararen höra att det faktiskt är en driftstörning mot utlandet i mitt område. Arbetet med driftstörningen beräknas vara klart: Den sjutt....onde februaari. Två...tusen.........niiio. Klock...an Tjugo....ett noll noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Redbet funkar bra iaf. Varit sjukt segt hela dagen tycker jag och ibland gick det inte logga in alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Samma sak här. Även jag har BBB. Tycker jag upplever problem ofta med uppkopplingen med B2B? Speciellt de senaste veckorna. Någon som känner igen sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Samma sak här. Även jag har BBB. Tycker jag upplever problem ofta med uppkopplingen med B2B? Speciellt de senaste veckorna. Någon som känner igen sig? Jepp samma här. connection bad och sen timedout. svårigheter att få upp bord och se lobby osv. ostabilt värre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Jag har både BBB och ComHem bredband i lägenheten. Båda fungerar lika uselt ikväll. Är det ett Svenskt internet problem vilket det verkar vara eftersom andra nationaliteter verkar kunna spela så har det inte med leverantör att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts