Skanke Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Jag söker personer, inga svar i tråden skicka PM. Bonuspoäng utdelas efter behag, Tycker någon de hitat en bättre person för bilden ä jag så synd för den..... HEJA!!!! 1. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Edit inga svar var det ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Vi kanske skulle ta våra fundringa för oss själva i vår lilla kammare och skicka svaren i PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Du vill ha en person per bild, yes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Du vill ha en person per bild, yes? jep, finns ju massa olika svar men det jag har täbkt gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Om man slår ihop alla bilder svarar jag Greta Garbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 skanke- ort=västerljung...inte möjligtvis utanför Trosa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 jep, finns ju massa olika svar men det jag har täbkt gäller Då har jag skickat facit. Men det är konstigt, jag måste ha något fel på pm-funktionen för jag får aldrig några svar med frågor om vart priserna ska skickas när jag är med i såna här funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 skanke- ort=västerljung...inte möjligtvis utanför Trosa? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Wokadgnu 4,5 TotalFarsa 7 Lovless 8 Bluwajt 0 eurythmech 1 Jennez 4 Snabelguy 7 devalanteriel 6,5 Basen 9 Vill mn kan man ju försöka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WokadGnu Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 4,5 --> det tar jag som att jag fått bonuspoäng --> o det tar jag som VINST !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 En sann fars! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 En sann fars! Fars it is.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Orkar nog inte komma på vilka jag missade, även om en är en rätt självklar kandidat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Det var ju själve f*n det... Vilken av mina två ändrade svar var fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 9 är ingen som fått rätt. Tänkte int på att Charlie var ett så självklart svar där. Det är inte han eller Churchil, Malcom, Redford. Trode nog inte att någon skulle sätta den men ni kan gissa på den en stund i tråden innan jag avslöjar de RÄTTA svaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Lambert i Finn & Fiffi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Agaton Sax? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Agaton Sax? Min första tanke också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Då säger jag Rene Magritte på 9 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Agaton Sax? YES BABY: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Ja, ingen tvekan om att desa är de ända rätta svaren.... 1. Alfred Nobel 2. Jesus 3. Orsone Welles 4. Wild Bill Hickok 5. Eddie Edwards 6. Nelson Mandela 7. Gus Hansen 8. Alfred Hitchcock 9. Agaton Sax 10.Prince Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 jopke! jag hade ju rätt på både fyran och sjuan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 jopke! jag hade ju rätt på både fyran och sjuan. Du fick ett poängsavdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jag borde ha minst elva rätt för mina fantastiska svar. Skoj tävling dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts