Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ja vem är inte förkyld denna årstid? :)

Hörde av ludde o grabbarna att du gulade, sicksick :/

Bara komma igång nästa månad igen..

turreklonkarna kommer snart igen löfberg =)

Hahah jaa man har ju en tendens att bli det så här års;)

Lär ju aldrig göra om det om jag ens klarar få upp rullen igen.får försöka jobba upp den rullen som kvarstår genom att racea nästa månad. Alla pengar jag har kvar är innestående hos Ludde så gäller att jag får över dom tills nästa månad bara:)

Har inte ens råd att spela turneringar längre:(

Postad

Utgång igår, var och tittade på en bekants band som hade spelning. Tanken var att vi bara skulle gå ut och käka, ta någon öl och lyssna 1h. Det var obv innan vi visste om att dom spelade i 4,5h så blev en dyr krogfylla när man går i gulens fotspår:D

Degat mest hela dagen, slötittade lite på AIK-Gefle. AIK som gäller för mig i Allsvenskan även fast jag inte gillar Allsvensk fotboll särskilt mycket. Gick från Tvn sista 15 min och missade obv kompisens debut ( Daniel Leino, Gefle).

Käka lite kvällsmat nu sen blir det nog glida över till en polare och mest ta det lugnt. :)

• 2 weeks later...
Postad

Var ett tag sen man skrev här nu. Varit mycket railning av sport på slutet för min del. Kikat på massor av fotboll på TVn (ingen vill gå och se GIF live) samt varit på dom 2 senaste Brynäsmatcherna. Inget Brynäsfan men man blir lite ledsen när man går på hockey i en Arena som rymmer 8 300pers och av dom 3 matcherna jag sett denna säsong är publikrekordet 5600 ( Lördags mot Linköping). Rätt pinsamt imo.

Poker då. Fått tillbaka spelsuget igen och Tjuvstartade lite i Onsdags när jag hittade 1300 kr på Ipoker. På dom 5 dagarna har jag spelat PLO50-100 HU med en session igår kväll på PLO200 HU då jag hittade supervärdet.

Flytit på väldigt bra och efter dagens session som slutade +1600kr ligger nu Ipokerrullen på 18 583 kr:) Skönt att äntligen vara + på Stejken.

Övervägde direkt efter "semigulningen" att Racea i November för försöka vinna racet och få tillbaka en del av rullen men tror jag tar tillbaka det nu. Fortsätter nog att nöta vidare på Ipoker. Cashade ut från Ongame igår med så ska få in deg på någon annan site också till veckan:)

Postad

Grinden fortsätter gå bra:) Fick upp Ipokerrullen på nytt ATH idag efter att ha slutat dagens sessionen +4100kr.

Ska hem till en polare imorgon vid havet där det blir Öl/Bastu/mat och Badtunna. Kommer bli riktigt trevligt. Räknar med att man kommer hoppa i havet också så får se hur förkylningen reagerar på det:)

Postad

Nu lämnar jag Ocktober bakom mig och ser fram emot mycket grind i November:)

Avslutade nyss månadens första session som slutade grönt. + 1260kr på VC och 135$ på Ongame. Blev 1 outad river i 300bb pott precis när jag höll på avsluta på VC vilket kändes lite halvkallt men nöjd med resultatet i vilket fall:) (Ingen RB inräknat i resultatet).

Tanken var att casha ut från Ongame och sätta in på SvS men var tvungen att skicka in bild på visakortet och ID så väntar med uttaget.

Edit: tog några till $ på PLO100 HU så dagen slutar +1260kr och 267$.

Postad
gg din fd kines =)

TY:)

+3,2k idag tills jag fick för mig spela på ongay, kostade 1k$ och klienten bygger upp någon undermedveten tilt hos mig som gör jag spelar dåligt samt bjuder på utdragning mot mig:(

Edit: Yes, +7k på VC så typ BE idag då=)

Postad

Kommer tillbaka och skriver här inom några dagar kombinerat med en liten lägesrapport. Det blev inget grönt resultat utan storback i oktober men det ordnar sig. =) Har spelat en gång på två veckor, kanske blir lite spel på svs nu.

Postad

Sprang rätt kallt på stejken i 3-4 dagar efter gått lite för bra för vara mig på PLO100$. Lägg till Hybris och alldeles för långa sessioner där jag backade rakt ut och inte kunde spela mit A-game så blir det inge lyckat.

Beslutade mig för att ta paus från den och vänta in all rb som kommer in 1-5 Dec.

Spelberoendet tog iaf över för mig i Lördags när alla polare var ute och jag satt hemma insjuknad så fick föra över 1k på svs och grinda 1-2. Gått väldigt bra och hållit mig till 1-2/2-4kr. satt ett mål att ha 10k inom 1V fast ligger redan 2k över det så ser ljust ut:) Kanske ska satsa på att grinda upp detta till en MTTrulle. Börjar sakna dom lite nu.

Edit: Sånt jävla LOL på zigmund som gick in och plockade 700k$ av Isildur1 på 20min inatt, fast misstänker att dom flesta redan läst/sett det:)

• 1 month later...