Gå till innehåll

SLBG & Nkvist |


simonlofberg

Recommended Posts

fdgfgfdgfdgkrnmqewrwemrwerlkjnetröqwkeltmfewögkljnewr gnlregnrew jgker vökfegnewr nmgögn erngmölreng reökgn rlegörejk ref.vöerlgm ewr,gröfmv kfbvrf........................................................................................

 

HATA ÄCKEL JÄVLAR SOM SÄTTER 2 OUTSARE HELA JÄVLA TIDEN,

 

har ingen HH som jag gjärna skulle vilja haft men förklarar endå.

 

sitter med JJ en bettar 3,5 bb. en höjer till 2,5$(NL20) väljer att bara syna här( dåligt?). en med 5$ kvar ställer alla synar flopp Jc Qc Ah . 3 spelar med stack kvar. checkar en ställer en synar, jag synar, är ca 3,5 inköp i potten. en visar upp typ 10 10 en AK och en AKs turn Q!!! aldrig att dom sätter A river tänker man och tror dagen ska vara räddad.........................MEN SÅ KLART KMR KLÖVER 10 OCH KILLEN MED AKs har Ac Kc OCH SÄTTER SIN ROYAL............. :S:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Orka forsätta gnälla mera bad beats. men orka grinda in några inköp för sen 2 badbeats och tilt så var man nere i skiten igen avslutade dagen med 50$ pott med AA vs 85of han sätter stege river.

 

Dagens I-landsproblem.

 

En bastu flera?

 

bastuar går inte, inte bastur heller. Satt och grubbla på det där ett bra tag idag för jag hade så jävla tråkigt på bussen:d HAHA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger atm helt utslagen i sängen, någon typ av sjukdom som lutar åt magsjuka har träffat mig. Kunde se tydliga tecken på vad som komma skall igår redan då jag efter skolan sov mellan 15-18. 18.30-21 . 22-08.30 och vaknade med ett illamående utöver dess like. Känns inte som rätt läge att vara dra på sig någon längre sjukdom med en kvalserie som pågår och väldigt mycket efter i skolan.

 

Blir film nu :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutade dagen på plus efter allt, fick sjukt rusch på 20 min där jag hämtade 4 inköp då jag verkligen träffa allt och fick betalt på allt. slutade dagen +1 inköp efter att varit nere på -5 inköp:) segt att semibubbla 5 K gtd, var ute efter att bara komma itm och skulle kanske inte ställt mina 6or på knapp mot en limpare som syna ner med 99.

 

Mår fortfrarande sjukt dåligt med jordens huvudvärk, kika film nu sen sova bort den förhoppningsvis. BLÄÄ att SAIK torska bandyn idag, hade bla tippat och nu äre underläge 1-2 i matcher.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inge vidare bra spel idag samt oerhört kraftig motrigg. vet inte hur många ggr mina överpar har drabbats av RR stege/färg/set. säkert torskat hälften av alla seten med. :(

 

Får nöta på ett tag till hoppas på en vändning:D Jobbigt vara sjuk på fredagkväll men men. Missar matchen imorgon också.

 

Tiltade sönder på Glocalnet idag som stängde ner mitt internet precis när 3 K gtd turbo hade startat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutar kvällen på mycket trevligt vis genom att vinna 300 bb pott med AA vs KK vs 99. fick ännu en dag jobba i kraftig motvind genom att tappa 2-3 inköp direkt för senare vara nere och hämta ikapp 5 inköp. slutade dagen +2 tack vare avslutningshanden:D

 

Så segt att torska KK vs AK i 5 K gtd rebuy med 50 till ITM i pott om dubbla Avg.

 

Sova/ film kanske, har ingen nerladdad så får se om jag orkar vänta. Imorgon blir det nog åka och kolla på matchen min för senare köra gemensam grind med en polare om han hittar pengar någonstans. fixade 50+100 erbjudandet på en sida åt honom som han skulle ha till imorgon men han gulade dom så får se hur det blir:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken sportdag, Man U- Liverpool i premier league, vet inte om jag ska använda mig av heja Liverpool eller Hata Man U men jag känner en garanti över bra fotboll iaf. Ligan för Chelsea känns verkligen väldigt långt borta och det ska mycket till om dom ska kunna ta ikapp 7p med en match mer spelad en Man U.

 

Efter fotbollen blir det Sirius-Edsbyn i bandyslutspelet. Här blir det iaf Heja Sirius. Fick förfrågan i veckan om att följa med till studenternas med en polares familj nästa helg och kika finalen, han tog tillbaka inbjudan när jag sa att Eif inte kommer nå finalen i år. Jag vet själv att Edsbyn kommer ta sig dit men hoppas Sirius kan bjuda upp idag på deras hemmaplan. Saik kommer vända mot VIK.

 

Avslutar sen med Hockeyslutspelet och Skellefteå-LHC. Här vinner Skellefteå i sudden. 2-2 under ordinarie låter rimligt.och Hv fixar fram en 7de avgörande genom att spöa TIK borta.

 

Edit: Nej imo är det där inte straff, bla bla bla "Ronaldo gjorde 48 mål (typ) förra året i ligan" hälften måste varit straffar om jag inte minns tokigt. Känns som Man U bara behöver titta på dommaren på Old trafford för att få domslut med sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter hos en polare nu och grindar. Är plus drygt 2 inköp hittills , fick lite problem med kompisens konton så han får sitta och slaska 1-2 på svs och han slaskar verkligen.

 

Hade en hemsk hand som förstörde en hel del. Ska orka folda river vet att han fick mig slagen där. spelade inte turn så bra heller.

 

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=P4-91353482-627&searchType=previous

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar och bockar:D

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-91407338-87

played at "Bishop" for USD RM from 2009-03-14 21:58 until 2009-03-14 21:58

 

Seat 1: Actarrus ($24.93 in chips)

Seat 2: ChiefOJ ($19.50 in chips)

Seat 4: GFBS2310 ($20.38 in chips)

Seat 7: dg91940 ($38.15 in chips)

Seat 10: SLBG ($38.30 in chips)

 

ANTES/BLINDS

GFBS2310 posts small blind ($0.10), dg91940 posts big blind ($0.20).

 

PRE-FLOP

SLBG bets $0.70, Actarrus folds, ChiefOJ folds, GFBS2310 folds, dg91940 calls $0.50.

 

FLOP [board cards: 4 of Diamonds,Jack of Spades,Jack of Hearts ]

dg91940 bets $1, SLBG calls $1.

 

TURN [board cards: 4 of Diamonds,Jack of Spades,Jack of Hearts,3 of Diamonds ]

dg91940 bets $36.45 and is all-in, SLBG calls $36.45.

 

RIVER [board cards: 4 of Diamonds,Jack of Spades,Jack of Hearts,3 of Diamonds,Ace of Clubs ]

 

 

SHOWDOWN

dg91940 shows [ 5 of Hearts,10 of Spades ]

SLBG shows [ Jack of Clubs,King of Clubs ]

SLBG wins $74.90.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en fruktansvärd lång bussresa är jag hemma i min egen lya. Fick stressa som faan att byta buss då busschaffisen körde fel uppe i bomhus och fick backa 500 meter:P

 

Hoppar på grinden direkt nu med en kopp kaffe som hjälp, upp och kika hockeyns dag senare. Ludde skulle dömma någon match tror jag så jag blir den som granskar ( felfri säsongen igenom förövrigt imo;)

 

drygt 140+ under natten så vi fortsätter på den vägen tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. någon äcklig tysk knycker 2 inköp på river ggr 2 av mig. turnat 2 par vs rivrad stege. floppat set vs rivrad färg.

 

MEGATILT på honom atm , inte tid att ta tillbaka dom och faan knappt lust heller. Kan kanske bli grind ikväll om jag orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att somnat vid kl 19 igår kväll vaknade man pigg som fan vid 06.30 imorse, jag och en till i klassen skulle arbeta med projekt arbete hemma hos mig under dagen men den 3 personen i gruppen hörde plötsligt av sig och ville arbeta i skolan. satt/sitter då med en 5$ ture och nu ställer jag allt. pott om top 3 nyss med 95s vs QJ floppade hålpipa med färgdrag men frirullade, typiskt man lär gå bra när man inte kan spela.

 

Faan i skrivande stund vann man AA vs KK också:D 20 till ITM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad sugen jag är på turelir, kommer nog satsa några $ ikväll/natt på turneringar. Och suget ökade också via att jag vände -40$ från morgonens skitspel till +25$ på 1 h trots att jag först droppade 1 ikp då jag inte kunde släppa tptk för sen jubla över att ta upp QQ mot en supertiltad spelare som såklart drar ut med 88 alpf.

 

Motiverande med träning med 3 matcher kvar av kvalet och vi har torskat 3/3. Måste vara något rekord vi är på väg att slå med att skjutit 131 skott på 3 matcher och lyckats göra 3 mål. Helt sick imo:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ser ut så här hela tiden känns det som.

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-91603487-450

played at "Ipoh" for USD RM from 2009-03-17 15:01 until 2009-03-17 15:02

 

 

 

Seat 2: chiarovano ($10.54 in chips)

Seat 4: djoule11 ($5.85 in chips)

Seat 6: McGradyTracy ($21.10 in chips)

Seat 9: lallman ($12.39 in chips)

Seat 10: SLBG ($20.41 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

lallman posts small blind ($0.10), SLBG posts big blind ($0.20).

 

PRE-FLOP

chiarovano calls $0.20, djoule11 calls $0.20, McGradyTracy calls $0.20, lallman calls $0.10, SLBG bets $0.80, chiarovano folds, djoule11 calls $0.80, McGradyTracy calls $0.80, lallman folds.

 

FLOP [board cards: 10 of Clubs,7 of Spades,2 of Spades ]

SLBG checks, djoule11 checks, McGradyTracy checks.

 

TURN [board cards: 10 of Clubs,7 of Spades,2 of Spades,9 of Spades ]

SLBG bets $2.50, djoule11 calls $2.50, McGradyTracy bets $5, SLBG calls $2.50, djoule11 calls $2.35 and is all-in.

 

RIVER [board cards: 10 of Clubs,7 of Spades,2 of Spades,9 of Spades,10 of Diamonds ]

SLBG bets $14.41 and is all-in, McGradyTracy calls $14.41.

 

SHOWDOWN

SLBG shows [ 7 of Hearts,7 of Clubs ]

djoule11 shows [ 2 of Clubs,2 of Hearts ]

McGradyTracy shows [ 9 of Clubs,9 of Hearts ]

McGradyTracy wins $28.51, McGradyTracy wins $17.06.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: McGradyTracy

Pot: $47.07, (including rake: $1.50)

chiarovano, loses $0.20

djoule11, loses $5.85

McGradyTracy, bets $20.41, collects $45.57, net $25.16

lallman, loses $0.20

SLBG, loses $20.41

 

På turn känner jag mig slagen så där har jag redan planerat in checkfold på river om inte jag får in kåken då jag sätter han på färgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där lyckades du bra. Kommit på koden än?

 

 

Mjoo störd kombination. Men brorsan kom till undsättning;)

Nix sjukt störande, kan käka på MAX iaf då det räcker med kråka där.

Vart lirar du?

 

 

Hämtat upp gårdagens back idag genom att hämta nästan 4 inköp på 1 h. Dock lyckades min polare nästan gula(krydd) mitt konto igår på kvällen, han delade iaf ut ett par riktigt fräscha svordomskombinationer att lägga på hyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stog mellan 1 h grind eller dra igång någon serie, valde tyvärr första alternativ och det var en riktig nit. tappa 2 bi på 20 min på massa äckeln som träffar set med mitt överpar och 2 par mot mina AA.

 

Får se om man orkar lira ikväll, sjukt trött och känns riktigt avslaget med träning nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjoo störd kombination. Men brorsan kom till undsättning;)

Nix sjukt störande, kan käka på MAX iaf då det räcker med kråka där.

Vart lirar du?

 

 

Hämtat upp gårdagens back idag genom att hämta nästan 4 inköp på 1 h. Dock lyckades min polare nästan gula(krydd) mitt konto igår på kvällen, han delade iaf ut ett par riktigt fräscha svordomskombinationer att lägga på hyllan.

 

Okej, haha.

Jag lirar på FTP NL25 just nu. Du? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, haha.

Jag lirar på FTP NL25 just nu. Du? :)

 

 

Ok, Ongame NL20, PMa msn:)

 

men efter 4 sånna här idag suuger poker.......

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-91703307-463

played at "Hodeida" for USD RM from 2009-03-18 17:16 until 2009-03-18 17:17

 

 

 

Seat 2: SexyDaisy ($20.82 in chips)

Seat 4: D3MoNOnE ($6.99 in chips)

Seat 7: Kassaneitii ($38.60 in chips)

Seat 8: SLBG ($21.23 in chips)

Seat 10: ouiOnon ($69.39 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

D3MoNOnE posts small blind ($0.10), Kassaneitii posts big blind ($0.20).

 

PRE-FLOP

SLBG calls $0.20, ouiOnon folds, SexyDaisy bets $1, D3MoNOnE folds, Kassaneitii folds, SLBG calls $0.80.

 

FLOP [board cards: 9 of Clubs,7 of Diamonds,2 of Diamonds ]

SLBG checks, SexyDaisy bets $1.70, SLBG bets $4, SexyDaisy bets $18.12 and is all-in, SLBG calls $15.82.

 

TURN [board cards: 9 of Clubs,7 of Diamonds,2 of Diamonds,Jack of Hearts ]

 

 

RIVER [board cards: 9 of Clubs,7 of Diamonds,2 of Diamonds,Jack of Hearts,4 of Hearts ]

 

 

SHOWDOWN

SexyDaisy shows [ Jack of Clubs,Jack of Spades ]

SLBG shows [ 2 of Hearts,2 of Spades ]

SexyDaisy wins $40.44.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: SexyDaisy

Pot: $41.94, (including rake: $1.50)

SexyDaisy, bets $20.82, collects $40.44, net $19.62

D3MoNOnE, loses $0.10

Kassaneitii, loses $0.20

SLBG, loses $20.82

ouiOnon, loses $0

 

 

MTT torsk som jag blivit ska jag väll sätta igång någon ture och drömma om klonk:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...