MacDaddy Postad 17 Februari , 2009 Rapport Postad 17 Februari , 2009 Varför visar de bordet ens kort i showdowns på rivern trots att man loosat potten? Sällan jag ser folks kort men mina ska visas upp, är det något jag glämmt ställa in? Citera
lappen Postad 17 Februari , 2009 Rapport Postad 17 Februari , 2009 Ja hittar du inte ens var man ställer in var "muck loosing cards" så kanske du inte ens ska spela Citera
MacDaddy Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2009 Ja hittar du inte ens var man ställer in var "muck loosing cards" så kanske du inte ens ska spela Den är ikryssad. Citera
Drunken_Penguin Postad 17 Februari , 2009 Rapport Postad 17 Februari , 2009 Är du oftast den som blir synad på river eller är du oftast den som synar? Reglerna säger såvitt jag vet att den som betar sist ska visa korten först. Om du oftare betar och blir synad måste du alltså visa korten (edit: oftare) även om du förlorar, medan motståndaren kan mucka sin hand. Fast på Ongame så kan du väl ändå gå in i HHn och kolla vad han hade för hand efter showdowns? Så det spelar ju mindre roll... Citera
Jakelamotta Postad 22 Februari , 2009 Rapport Postad 22 Februari , 2009 Precis som drunkenpenguin säger, när du synar betalar du för att se motståndarens kort och muckar om du förlorar. Blir du synad visar du oavsett om du vinner eller förlorar. Citera
Recommended Posts