Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag spelar bara Poker på kul är ingen expert precis och på engelska så är jag inte perfekt hälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nä, jag tror att det är vad jag tänker på, med det går inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Ni kunde annars skaffa lättare rebusen, för att jag fattar noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Nä, jag tror att det är vad jag tänker på, med det går inte ändå. Stava rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deppa Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Och nu så är man med. 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 17 ikee Skandinavier. FyFaraoooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Ni kunde annars skaffa lättare rebusen, för att jag fattar noll. Personligen tycker jag den är lätt men jag kan ha fel Har haft det förut........................ sommaren -69 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Personligen tycker jag den är lätt men jag kan ha fel Har haft det förut........................ sommaren -69 . Är det du Bryan Adams?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag är en idiot så jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Är det du Bryan Adams?! Brossan . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Brossan . Hörrö Brossan. Läs min db för svar på problemet. Alltså H5-kalle, skulle vara skoj att få svar på min fråga angående ev prispengar till snyltjävl*** från öststaterna... (Jaja, Spanien är inte ett öststatsland.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Okey då. Bounty på mig om man slår ut mig före 21.30 då jag har annat för mig. PM Appel om du mot förmodan lyckas . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Har du bestämt att berätta lösenorden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag tiltar som fan här på polacker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mirked Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag kanrebusen, men kommer troligen inte att vara med då jag har en annan turnering att spela;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag kommer spela i turneringen iallfall, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TommyNgo Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Jag kan fan inte rebusen..om det är Amerikansk domän bla bla så e d inte svaret iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Vad man blir om man stoppar in nästan hela stacken på före de korten läggs upp på bordet. Utan första delen som man brukar säga om pengarna i mitten. Ett annat ord för bunden dårå fast på enlishka. Alltså är det bara jag eller.. den där meningen är inte ens rätt uppbyggd. "på före de korten" <- ??? Väldigt otydligt. Det lösenord som försöks beskrivas fungerar inte heller? Att man är ??????????? då man har satsat större delen av sin stack. Förtydliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Okey då. Bounty på mig om man slår ut mig före 21.30 då jag har annat för mig. PM Appel om du mot förmodan lyckas . Du kanske inte har registrerat dig ännu men vad är ditt nick isåfall? Kollade efter Angeln17 eller dylikt men hittade dig inte (räknar iskallt med att 2outa dig) EDIT: Såg nu att det var Engeln171 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Trist att inte High5 tar tag i problemet och varken svarar på mig eller Mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Du kanske inte har registrerat dig ännu men vad är ditt nick isåfall? Kollade efter Angeln17 eller dylikt men hittade dig inte (räknar iskallt med att 2outa dig) EDIT: Såg nu att det var Engeln171 Nickar Engeln171 Edit såg nu att du editerat du med . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TommyNgo Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 kan någon förenkla lösenordet eller?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Samma rebus men med lite ändring i orden då det gick lite väl fort förra gången, som frugan brukar säga . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TommyNgo Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Ängeln17 kan du messa mej rebusen eller nåt..kan inte stava det hah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Priapism Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 ensamma! Jag har försökt nu i över en halvtimma med att skriva in "lösen" men nu har jag helt tomt på ord/svar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts