FreePlopp Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Jaha, då var det dags igen. Fjärde dagboken, på två år, är ett faktum. Detta kommer dock bli den sista. Faktiskt. Så försök att hålla den vid liv nu gott folk! Den fjärde och sista dagboken kommer innehålla allt möjligt, men med fokus på Poker, "Mode", Musik. Det är väl ungefär vad den genomsnittlige pokerspelaren är intresserad av. Jag är dock rätt så flexibel vad gäller ämnesval, så kör hårt. Vi kan börja redan nu. Vilka kan räcka upp en hand och säga att de följer Gossip Girl? Jag har fastnat något fruktansvärt, och kolla faktiskt i detta nu. Snygga brudar, coolt koncept och snygga klädstilar. Allt i ett paket. Vad gäller ämnet Poker så har det gått rätt skapligt de senaste månaderna. Jag ska dock, med bedjan från en av mina pokerbuddies, börja om på Svenska Spel än en gång. Rullen sattes in idag på 5000 fräscha, och insättningsriggen får mer än gärna göra sig påmind. Nivån är 0.5/1 SH, och även lite turneringar skall spelas med jämna mellanrum. Holdem Manager är nyinstallerat och jag är så redo man kan bli. Har aldrig lagt ner tid på så mycket statistik förr, men nu känns det helt rätt för att klara sig ute i in the Deep. Mer om poker i nästa post. Mode är ett intressant ämne. Då ekonomin börjar stadga sig så känns det helt rätt att fräscha om i garderoben. Jag är väl ingen Don Juan i klädväg, men jag vet vad jag passar i. Här är lite smakprov från mina senaste inköp; Jag är lite av en kameleont i modevärlden. Dessa plagg är ju lite av "random-dude"-stilen, men imorgon kan jag lika gärna ha slips och kavaj. Kläder anpassade efter dag och humör är viktigt. Vem orkar gå runt i samma stil ett helt liv? Ni som håller med mig. Tipsa om kläder och accessoarer omedelbums! Över till Musik-biten då. Jag hittade några gamla dängor från vår allas Kapten Röd. Musik kan jag prata om i oändlighet, så shoot om ni vill diskutera om just detta. Här får ni dagens låt; I nästa post kommer den sedvanliga "Inför-grinden-info". Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 . Detta citat används endast av mindre attraktiva människor har jag märkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Nej, men avhållsamhet från mode är det mest elementära steget mot individuellt tänkande. "Nu är det här plagget snyggt.....ooops! Nu blev det fult", vilka jävla idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Nej, men avhållsamhet från mode är det mest elementära steget mot individuellt tänkande. "Nu är det här plagget snyggt.....ooops! Nu blev det fult", vilka jävla idioter. Hatar att sätta ett plustecken efter en Eurypost men måste tyvärr göra det här... +1 m.a.o Hur är det med fängelsebesöket Free btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Gossip Girl är den bästa serien jag ngnsin sätt, sinnessjukt bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Nej, men avhållsamhet från mode är det mest elementära steget mot individuellt tänkande. "Nu är det här plagget snyggt.....ooops! Nu blev det fult", vilka jävla idioter. Vissa människor klarar inte av att tänka själva och måste därför delas in i fack av andra individer som sätter trender m.m. Och replikera nu inte med att dessa människor, som följer strömmer, borde låsas in då de är en fara för civilisationen. So be it. . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Hur är det med fängelsebesöket Free btw? Preskriberat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Preskriberat. Bra. Wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Liten kort feedback på klädbilderna du lagt ut. Välj om välj rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 16 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Liten kort feedback på klädbilderna du lagt ut. Välj om välj rätt. Som sagt innan; Jag kan ha på mig alla stilar. Kom med lite konstruktiv kritik istället, tomte. Tänk att ni fortfarande håller på och trollar på detta jävla forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Nicee , följt dina gamla dagböcker. Angånde kläderna är dom inte fula , inte speciellt förtjust i luvtröjan dock. Men t-shirten och skorna är inte fel , beror på vad man har till såklart. Man kan inte förvänta sig att pokerspelare ska ha någon koll på kläder i ren allmänhet liksom , bara kolla på Durrr , Thorson and so on. GL ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Fortfarande förkyld och seg. Hatar att vara sjuk. Missat tre dagar från jobbet nu om man räknar med fredagens ledighet. Det stör mig iofs inte märkvärt, men man saknar civilisationen efter några en hel helgs hostande under täcket. Till råga på allt så ska min fjärde och sista visdomstand givetvis ploppa ut nu också. Iom detta så medföljer feber och värk i några dagar till. Well, är det inte karma så säg? Här kommer dagens låt som ett gott ting mitt i allt det onda; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 *Räcker upp handen* Älskar Gossip Girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 *Räcker upp handen* Älskar Gossip Girl! Jag tar tillfället i akt och tillkännager att jag älskar Chuck Bass klädstil, och stil ö.v.h. *Rodnar som en liten skolflicka* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDIS Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 shit va oskön dagbok, mkt ostiliga kläder, gossip girl är underhållande, men lite löjligt, liksom du gillar kläderna och stilen osv i gossip girl och sen visar du upp de där köpen, hur mår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 shit va oskön dagbok, mkt ostiliga kläder, gossip girl är underhållande, men lite löjligt, liksom du gillar kläderna och stilen osv i gossip girl och sen visar du upp de där köpen, hur mår du? Jag mår bra, tack. Själv? Läs vad jag har skrivit om mina klädval så kanske du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 17 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Lite nya klädinköp idag. Har absolut ingenting att göra och jag är inte sugen på poker för 5 öre. Cardigan från Karl Lagerfeld. Passar bra med vit skjorta under kan jag tänka mig. Ben Sherman håller alltid måttet. Denna köpte jag förra veckan. Brukar aldrig bära klockar, men denna föll mig i smaken. Dress-for-less.com, underbar sida som ofta har otroliga rabatter. In och kika! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Snacka om att livet kan te sig konstigt ibland. En fruktansvärd vändning i mitt liv, med avstamp idag, gör att jag känner mig helt apatisk och instängd. Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
christoffer87 Postad 19 Februari , 2009 Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 Följt dina skriverier här tidigare & tycker du skriver intressant, lycka till denna gång & mer poker, mindre modeblogg : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Då var det dags. Startrullen blir 2500 SEK som lagts in på Svenska Fel. Ännu en rulle kommer att sättas in på en annan sida, dock enbart för SNG/MTT's. Wish me luck! Edit: Resterande 2500 ska överföras till en annan sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Måste bara hålla med alla andra ang. tröjan. Hur kan du blanda in mode och den tröjan i samma mening? Och vem fan orkar bry sig om mode efter man har gått ut gymnasiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Måste bara hålla med alla andra ang. tröjan. Hur kan du blanda in mode och den tröjan i samma mening? Och vem fan orkar bry sig om mode efter man har gått ut gymnasiet? Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alow Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Jaha, då var det dags igen. Fjärde dagboken, på två år, är ett faktum. Detta kommer dock bli den sista. Faktiskt. Så försök att hålla den vid liv nu gott folk!Den fjärde och sista dagboken kommer innehålla allt möjligt, men med fokus på Poker, "Mode", Musik. Det är väl ungefär vad den genomsnittlige pokerspelaren är intresserad av. Jag är dock rätt så flexibel vad gäller ämnesval, så kör hårt. Vi kan börja redan nu. Vilka kan räcka upp en hand och säga att de följer Gossip Girl? Jag har fastnat något fruktansvärt, och kolla faktiskt i detta nu. Snygga brudar, coolt koncept och snygga klädstilar. Allt i ett paket. Vad gäller ämnet Poker så har det gått rätt skapligt de senaste månaderna. Jag ska dock, med bedjan från en av mina pokerbuddies, börja om på Svenska Spel än en gång. Rullen sattes in idag på 5000 fräscha, och insättningsriggen får mer än gärna göra sig påmind. Nivån är 0.5/1 SH, och även lite turneringar skall spelas med jämna mellanrum. Holdem Manager är nyinstallerat och jag är så redo man kan bli. Har aldrig lagt ner tid på så mycket statistik förr, men nu känns det helt rätt för att klara sig ute i in the Deep. Mer om poker i nästa post. Mode är ett intressant ämne. Då ekonomin börjar stadga sig så känns det helt rätt att fräscha om i garderoben. Jag är väl ingen Don Juan i klädväg, men jag vet vad jag passar i. Här är lite smakprov från mina senaste inköp; Jag är lite av en kameleont i modevärlden. Dessa plagg är ju lite av "random-dude"-stilen, men imorgon kan jag lika gärna ha slips och kavaj. Kläder anpassade efter dag och humör är viktigt. Vem orkar gå runt i samma stil ett helt liv? Ni som håller med mig. Tipsa om kläder och accessoarer omedelbums! Över till Musik-biten då. Jag hittade några gamla dängor från vår allas Kapten Röd. Musik kan jag prata om i oändlighet, så shoot om ni vill diskutera om just detta. Här får ni dagens låt; I nästa post kommer den sedvanliga "Inför-grinden-info". Peace! Varav 3000kr som är mina Snygg tshirt förresten, har en likadan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Snälla. http://storstadspojken.se/ Du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts