erras Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Varför öppnar Nalle potterna med 3..5 bb?? sjukt tomigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 ohh. dont even go there Bosse. För att han är en åsna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Det är så man outar nick på riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Varför öppnar Nalle potterna med 3..5 bb??sjukt tomigt. Fan vad härligt. Till och med jag vet hur mycket det suger och jag har knappt spelat en turnering i hela mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Varför öppnar Nalle potterna med 3..5 bb??sjukt tomigt. Wheew, skönt att jag var först med den! Jag menar, :heart:Nalle:heart: in till döden - men karlslok - spela bättre ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 ...och varför diskuterar kommentatorerna vilken som är den bästa juicemixen...? Vem bryr sig liksom om kiwi kontra apelsin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 För att han är en åsna ? Nej, men ganska dumt att ge sig in i en disskution gällande matematik men en extremt begåvad motståndare. Illa att livekommentatorerna outar slaktarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 ...och varför diskuterar kommentatorerna vilken som är den bästa juicemixen...? Vem bryr sig liksom om kiwi kontra apelsin? Jag menar...i princip har du ju rätt, men kiwi och grapefruktsjuice? Det får gärna leda till en hel del diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 i juicemaster var det iofs, why not Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 "jag blev kontrafittad på river - bäst jag ställer in för pott!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 För att han är en åsna ? Hey, don't blame me for Nalles mistakes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Denna firren känner inte till levlandets konst obv Det är korrekt, jag är nog tom lite stolt över att inte notera sånt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Nej, men ganska dumt att ge sig in i en disskution gällande matematik men en extremt begåvad motståndare. Illa att livekommentatorerna outar slaktarn. Tror inte hans citat var riktat till mig m8. Vidare extremt obegåvat faktiskt eftersom du faktiskt vet varför jag skrev som jag gjorde men ändå drog den slutsatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Länk till FT streaM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Länk till FT streaM? http://www.pokerstars.tv/editorial/en-ept-live-hi.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Hey, don't blame me for Nalles mistakes Det gjorde jag väl ändå inte?! Eller var det du som lärde han spela poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legato Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Det gjorde jag väl ändå inte?! Eller var det du som lärde han spela poker? Inte du, han som råkade felcitera dig, det blev för många vändor nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Det är korrekt, jag är nog tom lite stolt över att inte notera sånt faktiskt Levlande som i detta fallet var direkt ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Nu när både ramzi och saxin är ute blir det väl till att hejja fram hedlund imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 får se om slaktarn eller nalle tar hem det idag. tror dock mest på dansken, btw vann inte han ett armband i wsop 2008? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Efter att dealern räknat Nevanlinnas marker en gång så är det 297 000, vilket Saxin betvivlar och får en omräkning. Denna gång blir det 287 000, Saxin tar det som en man och cashar upp och har då 50 000 kvar att spela med. I samma ögonblick som det är betalat kommer Nevanlinna tillbaka från en liten tur till ringside där han snackat med Ilari Sahamies, och när han får höra att han hade 287 000 utbrister han bestört: "That can't be right! Recount!" Ny räkning och denna gång blir det en bra bit över 300 000 som Saxin ska hosta upp och hans 50 000 som är kvar är inte tillräckligt. Christian Saxin lämnar på 10:e plats. Kan få Saxin att hålla sig till enbart onlinepoker i fortsättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Bra. Eftermiddagen är räddad. Ft sänds kl 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerJr Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hur gick det föra Ola? Missade att kolla i live-uppdateringen och så. Någon som vill berätta hur han åkte ut och när? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
[ALC] Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Hur gick det föra Ola? Missade att kolla i live-uppdateringen och så.Någon som vill berätta hur han åkte ut och när? Saxat PS Bloggen. Vi har redan blivit av med två spelare, Ola Brandborn är en av dessa. Han åkte mot chipleadern Anders som fortsätter samma rush som igår och fick in sin färg samtidigt som Ola fick stege. Spelarna är minst garanterade att gå hem med 66 528 danska kronor vilket Ola nu får för sin prestation här i Köpenhamn. Ingen HH tyvärr men det låter som en setup. GG Ola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 tror dock mest på dansken, btw vann inte han ett armband i wsop 2008 Han kom tvåa i det $1500 NL-event som J.C Tran vann: http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=91341 Kom igen nu Nalle! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts