villeb Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Jimmie, ang villeb och csproffs HU-utmaning så var det inte alltför seriöst då dom bor tillsammans Så är det. Jag flyttar i sept, och då blir mitt mål i livet att bumhunta och stacka CS. Citera
thanksfish Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Hahaha, skrattade högt när jag läste ditt nick 3 sekunder efter ditt inlägg.. förhoppningsvis pågår inget pokerspel här på forumet, och omdet gör det ändå ja då förlorar jag nog för jg visste inte ens att jag spelade Citera
Partyjack Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 förhoppningsvis pågår inget pokerspel här på forumet, och omdet gör det ändå ja då förlorar jag nog för jg visste inte ens att jag spelade Tycker fortfarande det är lite roligt. Citera
thanksfish Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Tycker fortfarande det är lite roligt. Citera
Trillske Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Efter 16 sidor har jag fortfarande inte skrivit "jag" så nu gör jag det: Jag. Citera
Crappy Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Sämsta reggen på nivån är? Hehe tur man inte kan kalla mig reg. Än Citera
Caroline87 Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 De spelare som faktiskt är rätt duktiga lär ju flytta upp ganska snabbt.. Citera
Leooo Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 De spelare som faktiskt är rätt duktiga lär ju flytta upp ganska snabbt.. Så tänker jag varje gång jag ser denna tråden. Citera
Qhunden Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 De spelare som faktiskt är rätt duktiga lär ju flytta upp ganska snabbt.. Så tänker jag varje gång jag ser denna tråden. Har ni glömt att microstejksen på svs är riggade så det inte går att bygga rulle till högre nivåer? Citera
Trillske Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Jag spelar fortfarande 0.5/1.0. Faktiskt fått in typ 17k händer 5:- senaste tre månaderna. Är det bara jag som tycker det är kul att spela variansfri poker ibland? Qhunden , korrekt, men det är därför man inte rollar sig mer än typ 10 inköp. Citera
kravmärkt Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Är det bara jag som tycker det är kul att spela variansfri poker ibland? du är en tomte och kmr aldrig kunna spela variansfri poker. ja, vi kan lira heads up Citera
Trillske Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 du är en tomte och kmr aldrig kunna spela variansfri poker. ja, vi kan lira heads up+1 Citera
bigdwarf Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 är slickepott plussande? vore ju ett under isf...iofs man kommer långt på bra klonkskillz. Citera
Trillske Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Finns nog inga "regs" som inte är plussande där. Citera
Trillske Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Så ingen har missat det har jag spelat lite 5:- på sistone och är fortfarande bäst. Att jag inte vinner en krona är orelevant. Den som har vackrast stats när han dör vinner imo. Citera
JagGårGul Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Stats & erf. av följande spelare ?....... AcidBanana Swedianek --jw-- Slickepott Pokermand Riverjack Citera
bigdwarf Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Postad 8 Oktober , 2009 Stats & erf. av följande spelare ?....... AcidBanana lättiltad å spewig, kan dock grunderna annars. Swedianek Bra --jw-- Hmmm...limpar å grejer, passiv som fan. Slickepott Bra klonkskillz, suger teoretiskt Pokermand Längesen jag spelade mot honom men helt ok. Riverjack forumit, helt ok. .. Citera
Tiltdamparn Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 är slickepott plussande? vore ju ett under isf...iofs man kommer långt på bra klonkskillz. Inte en chans. Har mitt universella fisk märke (<3) på honom. Han kanske är rungood eller något men på större sample så vore det konstigt om han plussar. Citera
Tiltdamparn Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Och Trillske ser att du fiskar efter det så kan ju säga det; imo är du en av de bästa regsen på nivån, fast du lirar väll högre normalt? Iaf är du duktig mot regs, mot fiskar är du std. Citera
Trillske Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Fiskar mer efter att irritera folk men tack. Iaf är du duktig mot regs, mot fiskar är du std.Wow. Sjuk observation. Tog mig själv en jävla tid att lista ut detta. Frågan är om "standard" nästan är att överdriva. Citera
Puppa Postad 10 November , 2009 Rapport Postad 10 November , 2009 Vad tycker ni om F. Wagner stadz 123KGB kokalo Aukustisk Harpunen Rullpott nefrod Citera
Snygglenn Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Har inte så många händer på folk än men de jag undviker om jag kan är tiltmode och markus800 som imo är överlägsna på nivån. 100bb regs märks inte så mycket men jag kan tänka mig att stone6 eller vad han heter har bäst winrate? Citera
Peruken80 Postad 12 November , 2009 Rapport Postad 12 November , 2009 100bb regs märks inte så mycket men jag kan tänka mig att stone6 eller vad han heter har bäst winrate? Jag hoppas du inte menar stone8? Citera
Recommended Posts