Sh4rkbite Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Vilka tycker ni är de bästa spelarna ni mött på SvSp på denna nivån????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Majjjk är ganska överlägsen imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Gör ont för egot att säga det eftersom det är en "forum-bekant", men ElderSerbo är fan knepig. Sitter man inte koncentrerad hela tiden ligger man efter per automatik, för han verkar aldrig tappa vare sig humöret eller koncentrationen. Någonsin. Har nog sett alla regs utom honom göra ett retardmove eller så åtminstone någon gång. Sen vet jag inte om han spelar 10:- mer än 5:- nu kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Grinden är överlägsen imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Toompen imo men han lirar väl mest högre nu !!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Toompen imo men han lirar väl mest högre nu !!? Håller med här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Phil Ivey imo Men han lirar väl högre nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Phil Ivey imo Men han lirar väl högre nu.. LMFAO!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killsson Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 tilt_er IMO:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Toompen imo men han lirar väl mest högre nu !!? Toompen var väl bara nere en kort sväng för att reparera rullen. Så fattade jag det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Elder Serbo och Gul hatar jag att möta. Har även sett TheCop där en del men jag vet inte om man kan räkna han till den nivån ändå. Han kanske är den jag undviker mest av alla på 5/10 så även på 2,5/5 borde han väl vara bland de bästa när han spelar där. Sen finns det ju alltid några st man inte kommer på just nu som också är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Gul är väl kärlek. Sao Slaska har jag respekt för. Skriker högre stakes om den snubben. Också en typisk sån där kille som många tycker är überspew och inte märker att han vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Burgendy borde inte ha några problem med nivån tycker man ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Måste lägga till SweenyTodd. Kommer fel mot den snubben vad jag än gör tror jag. Är nog rätt personlig clash, men han verkar rätt bra mot random också. Hursom är det värst för mig. Idag 5betpushade han mig på 200bb. Det händer väl iof... bara det att han gjorde det med 88 när jag satt utg. Kan inte ha mer än typ 10% fyrbettbluffar där och resten är väl JJ+ och då är det ju snap, men lik förbaskat hittar han de där 10%. Kan liksom inte skylla dumb luck när han är minst hyfsad. Kanske har timingtells bara han ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Just sayin.. SweenyTodd [Ek, Es] Triss i ess Vinst: 4366.74 snusproffs Lägger mig Vinst: 0.00 Trillske [Ks, Kk] Par i kungar Vinst: 0.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
villeb Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Just sayin.. Sweenytodd är ju bara rungood för tillfället. Hans spel är mediokert. Och att få in 400bb pf med KK är ganska kallt tycker jag. EDIT: Han hintrunnade nyss mig HU. Spelade en pott och drog direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Och att få in 400bb pf med KK är ganska kallt tycker jag.Kallt som i 'sry' eller kallt som i spew? Vridit handen fram och tillbaka och kommer inte på så värst mycket mer än att man skulle kunna syna 3bettet. Sen är det ju push/fold och min hjärna hittar inte folden. Sorry för ot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Oj , jäkligt förvånad att se SweenyTodd här som en av dom bättre. Har spelat en del mot han på 1/2 sen januari och han är sjukt nitig och inte inte bra alls imo. Ganska enkel att spela bort. Han spelar alltså 2,5-5 nu? Kunde jag inte tro direkt.. Spelar iallafall 15/13/3 på en ganska stor sample. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Gulen är den drygaste jag mött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Oj , jäkligt förvånad att se SweenyTodd här som en av dom bättre.Som jag nämnde kan det vara en helt personlig clash, att vi inte "klickar". Alternativt varians då. Nu är ni ju två som säger att han suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
reych Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Sweenytodd är ju bara rungood för tillfället. Hans spel är mediokert. Och att få in 400bb pf med KK är ganska kallt tycker jag. EDIT: Han hintrunnade nyss mig HU. Spelade en pott och drog direkt. är lite lustigt att du kallar det en hit 'n run med tanke på att det var ett 5 max som blev HU, inte som jag satte mig ner vid ett HU bord och tog ett inköp sen stack. är knappast något att jaga upp sig för. snäll som jag var, så erbjöd jag dig t.om. en ny HU och bad om ursäkt. men angående topic så.. plupp? vet inte om han är en regular men har spelat en del mot honom iaf och han är definitivt jävligt jobbig. annars är väl alla standard spelare helt ok. brukar försöka undvika trillske, snusproffs, csproffs, tilt_er, gul osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
reych Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Som jag nämnde kan det vara en helt personlig clash, att vi inte "klickar". Alternativt varians då. Nu är ni ju två som säger att han suger. du får jaga mig lite mer och ta reda på hur det ligger till du är faktiskt den av alla på 2.5 som jag spelat mest mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 du får jaga mig lite mer och ta reda på hur det ligger till du är faktiskt den av alla på 2.5 som jag spelat mest mot.Eller så låter jag bli. På mitt senaste PT-sample har jag spelat 45k händer, mött 2400 spelare, och efter den där KK v AA är det du som tagit mig på mest pengar med knallröda 2600:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 17 Februari , 2009 Rapport Share Postad 17 Februari , 2009 Gulen är den drygaste jag mött. gulen tänker verkligen "outside the box". en av de få på 2.5/5 jag inte ger någon action alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts