Gå till innehåll

Bästa spelare på SvSp shorthanded NL 2.5/5

Sh4rkbite

Recommended Posts

• Svars 280
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gör ont för egot att säga det eftersom det är en "forum-bekant", men ElderSerbo är fan knepig.

Sitter man inte koncentrerad hela tiden ligger man efter per automatik, för han verkar aldrig tappa vare sig humöret eller koncentrationen. Någonsin. Har nog sett alla regs utom honom göra ett retardmove eller så åtminstone någon gång.

Sen vet jag inte om han spelar 10:- mer än 5:- nu kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Elder Serbo och Gul hatar jag att möta. Har även sett TheCop där en del men jag vet inte om man kan räkna han till den nivån ändå. Han kanske är den jag undviker mest av alla på 5/10 så även på 2,5/5 borde han väl vara bland de bästa när han spelar där. Sen finns det ju alltid några st man inte kommer på just nu som också är bra

Länk till kommentar

Måste lägga till SweenyTodd. Kommer fel mot den snubben vad jag än gör tror jag.

Är nog rätt personlig clash, men han verkar rätt bra mot random också.

Hursom är det värst för mig. Idag 5betpushade han mig på 200bb. Det händer väl iof... bara det att han gjorde det med 88 när jag satt utg. Kan inte ha mer än typ 10% fyrbettbluffar där och resten är väl JJ+ och då är det ju snap, men lik förbaskat hittar han de där 10%. Kan liksom inte skylla dumb luck när han är minst hyfsad.

Kanske har timingtells bara han ser. :evil:

Länk till kommentar

Sweenytodd är ju bara rungood för tillfället. Hans spel är mediokert.

Och att få in 400bb pf med KK är ganska kallt tycker jag.

EDIT: Han hintrunnade nyss mig HU. Spelade en pott och drog direkt.

är lite lustigt att du kallar det en hit 'n run med tanke på att det var ett 5 max som blev HU, inte som jag satte mig ner vid ett HU bord och tog ett inköp sen stack. är knappast något att jaga upp sig för. snäll som jag var, så erbjöd jag dig t.om. en ny HU och bad om ursäkt.

men angående topic så..

plupp? vet inte om han är en regular men har spelat en del mot honom iaf och han är definitivt jävligt jobbig. annars är väl alla standard spelare helt ok. brukar försöka undvika trillske, snusproffs, csproffs, tilt_er, gul osv.

Länk till kommentar

du får jaga mig lite mer och ta reda på hur det ligger till :P du är faktiskt den av alla på 2.5 som jag spelat mest mot.
Eller så låter jag bli. På mitt senaste PT-sample har jag spelat 45k händer, mött 2400 spelare, och efter den där KK v AA är det du som tagit mig på mest pengar med knallröda 2600:-. :mrgreen:
Länk till kommentar