Gå till innehåll

AA back 2 back 3 ggr


facecat

Recommended Posts

Jag bidrog med insikten om att folk tänker på fel sätt - att sedan folk aktivt väljer att inte bli smartare är ju inte direkt mitt problem.
Det tror jag inte det är frågan om. Ditt första svar var inte uttömande på något vis på samma sätt som att mitt första svar inte gav en hel bild av sanningen heller. Att bara säga "det är fel" är nära meningslöst ofta.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, när jag säger att något är fel så borde ju folk ha lärt sig att då är det så. Nästa steg är ju på att fundera på varför.
Allt eurythmech säger är sanning, elfte budordet. :) Måste vara jävligt påfrestande att ha det ansvaret (förutom om du endast uttalar dig i frågor du är 100% säker på din sak).
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du nu inte är kapabel till att förstå varför din uträkning är irrelevant, trots att det står målat på väggen med stora bokstäver, så kan du väl i varje fall acceptera att du är ute och cyklar och bara vara tyst?

 

Det är väl fullständigt ointressant vad sannolikheten är för AA i tre specifika händer? Det som är ju intressant är sannolikheten för AA i tre på varandra följande händer, relaterat till någon storhet såsom speltid eller antal spelade händer. Man vill troligen göra undersökningen per session.

 

 

Måste bara lägga mig i. irrelevant? frågan var ju "Först får en av polarna AA 3 händer i rad. Vill gärna veta vad oddset på det är?"

 

jag hade väntat mig svaret han gav. att det är 1 på 11 miljoner att man får AA 3ggr på raken.

 

vad skulle du gett för svar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...