Gå till innehåll

Ändra storlek på borden?


pokerspelarn

Recommended Posts

Tja, de är så att jag sitter på en kass LCD som endast klarar 1280x1024 och gillar inte att man inte kan ändra storlek själv på iPoker klienten VC Poker. Finns de något program eller dyl. för detta?

 

(Ny LCD e på G)

Det finns options/show mini-table eller en liten knapp till höger på bordet.

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret. Men gillar inte deras "mini-table". Det jag egentligen menade va om det finns mjukvara eller annat som man kan ändra "orginal" bordet med?

 

Har själv letat apps för detta men inte hittat. Jag antar att du menar att man ska kunna ändra alla "fasta" fönster oas va det är för program-fönster.

Hittade något info om detta på något programering-forum och fick det till att det är omöjligt att kunna programera ett program för detta då man måste programera programmen för varje enskilt program där man vill ändra fönster...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv letat apps för detta men inte hittat. Jag antar att du menar att man ska kunna ändra alla "fasta" fönster oas va det är för program-fönster.

Hittade något info om detta på något programering-forum och fick det till att det är omöjligt att kunna programera ett program för detta då man måste programera programmen för varje enskilt program där man vill ändra fönster...

 

Hitta detta nu (Hoppas man får posta länkar?)

 

http://forumserver.twoplustwo.com/45/software/ipoker-minimaxmod-resize-your-minitables-much-more-343880/

 

Dock så funkar inte den länken i de forumet för mig just nu eller är iaf sjukt seg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...