Roob Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 konstigt.. borås är typ sveriges tjejtätaste stad Level? varför flyttade jag? mhrhrrhrhrhrrrrrr nu ska jag bara få tag i gangstermike sen ska vi okupera espressohouse hiiho Citera
Roob Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Brudarna gillar mitt hår, iaf och kolla på, älska när folk blänger! Så kan de gå när man färgar håret ulaf-rött , herregud vad jag är skojig. Latten i magen och dags och klämma in några händer pöss Citera
Roob Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 900 händer blev de och 2bi back får fortfarande snopp långt upp i magsäcken... rolig sesse förövrigt, värdet är ju fruktansvärt. Synade openpush från 84/63 spelare med AK, står obv inte och han visar upp 73o garvade så katten vaknade då ;< haha. se om man kan klämma in 30k händer denna månan så man får lite räjkbäck! Citera
Roob Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Scrubs.S09E09.PROPER.HDTV.XviD-2HD avverkad, nu blir de och laga ett gäng feta morotsbiffar som man kan äta med ett gäng hamburgerbröd och lite smaskig dressing tjipp Citera
Roob Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Kul liv, glömt och köpa potatismjöl samt skorpmjöl igår, åsneballe! vafan ska jag äta nu? :< FML Citera
Roob Postad 13 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2010 Murrrrrrr, lagar raggmunkar nu, tar sån fruktansvärd tid och tilllaga :< Citera
bjoelle Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 konstigt.. borås är typ sveriges tjejtätaste stad ehm...? what? Välj ett av följande alternativ: 1. Jag såg borås genom ett bussfönster x. Jag smög in på friskis och svettis 2. Jag hade tur Citera
Roob Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Jag väljer 2 och mår bra... jag fick just ett big wtf moment i Chuck.S03E02.HDTV.XviD-LOL hetingen carina, är tydligen svensk, jag tappade hakan då hon pratar förbannat bra amerikanska... Jag tycker heller inte hon ser så svensk ut. Hon droppa just "kommer sakna dig kompis" till sarah, gaaaah. dom skojjade inte när dom sa en 6foot tall swedish supermodell aja, awesome serie! Citera
Roob Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Smetade in 1k händer såhär på eftermiddagen, bombar nog på lite mer ikväll Sessionen slutade dryga inköpet upp, nu börjar smiskandet sluta, därav ska vi nog få in 1k till idag =) 2½ men nu Citera
Roob Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 a star has been born Citera
Roob Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 stängde ner för dagen nu, då jag va sjukt nära monkeytilt då jag 3betta QQ från knapp och snubben min 4bettar, jag flattar för att få max värde 227 flop, jag cbetar han syn, blank turn och blank riv. Får in de han visar upp K2o... jagat han sen jag satte mig trodde jag hade honom ock.. men njiet.. slutar 5½ inköp upp över 2.8k händer, 16.5k spelade för månaden. Jag är en rakebackhora Citera
Lisa87 Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Tänk inte på att det var jag som visade den för dit Citera
Roob Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Tänk inte på att det var jag som visade den för dit Bara för du sitter och liverailar sådant.. KÖTTFIIIIFAN! De är jag och seanbanan. Vägg ftw, har vi några veggies här på forumet tro? Citera
Roob Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 Köttfifan 1k hands och upp 1½ inköp idag... har nu 20 inköp för NL20, så tänkte gå upp och känna på nivån... Kommer dock gå ner i antalet bord nu i början, får bli 4 ist för 6 Let the kött begin Citera
Roob Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 veggiefuckers </3 fish... Alfadji @ P3, får inte missas! Citera
Lisa87 Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 fish... Alfadji @ P3, får inte missas! Lyssnade nyss, rätt boring imo Citera
bjoelle Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Om det faktiskt är som det antyds att du inte äter kött. Så vill jag med värme kalla dig en fucking jävla wannabe. Gud vad du kritisera mig för icke köttätande, helvete i jävlar! Och då anser jag ändå att kött är gott, och någon gång ibland testar jag en köttbit. WANNABEROB! Ta din svensk stark, sätt på eddie meduza, kör 740, gör vad fan du vill, men ja, sluta inte som en fucking wabanese. Citera
Roob Postad 15 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2010 Om det faktiskt är som det antyds att du inte äter kött. Så vill jag med värme kalla dig en fucking jävla wannabe. Gud vad du kritisera mig för icke köttätande, helvete i jävlar! Och då anser jag ändå att kött är gott, och någon gång ibland testar jag en köttbit. WANNABEROB! Ta din svensk stark, sätt på eddie meduza, kör 740, gör vad fan du vill, men ja, sluta inte som en fucking wabanese. Du är min idol.... Citera
Roob Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2010 Mitt screenname @ boss har somsagt en stalker, fejkmailen fungerar awesome. Jag är fö i thailand nu med ett gäng brudar, för att flasha till det lite. Kollade min allt för fina fejkmail precis och klart hade man fått ett par mail från min söta Jonas. Hej din lilla pokerdrottning! Önskar sååå gärna att jag låg på en strand i Thailand istället för att frysa i Sverige Blir det poker ikväll/natt? Din nya vän Jonas Kortsagt, ja, jag har roligt. Citera
Roob Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2010 Ska se hur många händer man orkar lira idag... inte så sugen, men grind är grind. Citera
Roob Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2010 Man kan inte klaga på värdet. Citera
Roob Postad 16 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2010 haha nice! Vi är samma årskull iaf på fejknickandet. Citera
Recommended Posts