dexter. Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 Youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 12 Februari , 2009 Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 http://megaupload.com/se/ där kan du lägga upp den så folk får ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Han vågar ju inte lägga upp den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 http://www.megaupload.com/se/?d=MC3RX1F8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 vafan grabbar jag har ju lagt upp filmen nu!! KIOM IGEN GRABBAR WAAAHHHSDHASHDHA http://www.megaupload.com/se/?d=MC3RX1F8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 kom igen nu grabbar kolla på den och säg vad ni tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Hur många omtagningar blev det innan du "krossade" som du säger?Upp med skiten nu så man får sig ett gott skratt. vem tror du att du är? skulle gärna sen en hu battle mellan dig och willros Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 vem tror du att du är? skulle gärna sen en hu battle mellan dig och willros tack mega! tack som fan! kolla in min film du också mega! http://www.megaupload.com/se/?d=MC3RX1F8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Helt okej tycker jag. Förövrigt är jag skitkass så det kan lika väl vara dåligt Du verkar ha en skön humor! fick mig ett och annat skratt när jag kollade. GL med liret =) Kul att du gjorde en film. edit: hade varit kul med en Del 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Kan inte se den...inte ens med VLC. Nån som vet om den kräver något särskilt codec? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Kan inte se den...inte ens med VLC. Nån som vet om den kräver något särskilt codec? Öppna den med Windows Media Player, funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 vem tror du att du är? skulle gärna sen en hu battle mellan dig och willros Ja det skulle vara otroligt roligt att se det gå av stapeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KOllopFiSH Postad 13 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 säg vad ni tycker om filmen då era idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 säg vad ni tycker om filmen då era idioter Gillar du smirnoff ice? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 13 Februari , 2009 Rapport Share Postad 13 Februari , 2009 Öppna den med Windows Media Player, funkar perfekt. Testat, men får bara ljud....ingen bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Skönt att du har internetbanken i bakgrunden ifall du snabbt behöver reloada kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Testat, men får bara ljud....ingen bild ? Ladda hem nya codec Jag tyckte det var roligt när din tjej (?) pratade om kycklingen, så lättroad är jag Btw, varför spelar du din 77 hand så hårt på den torra brädan? (837 5) Och varför säger du knappt någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Skoj att det är helt tyst i 5 min sen säger du "fittkort!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gijjing Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 jag slutade prata för jag fick så jävla ont i halsen......men iaf så spelade jag en del händer för hårt och checkade bakom på ett ställe när jag hade triss. ALLT detta för att jag varit så motriggad på sistonde och därav är jag fett parrrrrra....men jag kan fan göra en riktig video till er grabbar...Om ni vill asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 jag slutade prata för jag fick så jävla ont i halsen......men iaf så spelade jag en del händer för hårt och checkade bakom på ett ställe när jag hade triss. ALLT detta för att jag varit så motriggad på sistonde och därav är jag fett parrrrrra....men jag kan fan göra en riktig video till er grabbar...Om ni vill asså Ja, kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dexter. Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 En video till hade varit nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 Ang ditt spel. *Håller med Lisa ang 77-handen, ta en syn å bomba alla turns...ser alldeles för starkt ut med bet, raise..re-raise i en 3handad pott. *Tycker dina betsizar är dåliga vid många tillfällen, speciellt mot fisken uppe till höger. *Såg jag dig checka bakom 105-handen där du hade triss å det kom en spader K på river? * Euroshopper? ostekigt.... Annars tyckte jag det såg bra ut, wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 15 Februari , 2009 Rapport Share Postad 15 Februari , 2009 var intressant. blev dock förbannad när du skrev skit i chatten till den dåliga spelaren. om du vill att han ska förstå sina misstag och börja spela bättre eller lämna bordet kan du fortsätta, ge fan i det annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 Februari , 2009 Rapport Share Postad 16 Februari , 2009 Mkt bra video. Intressant disskussion om kyckligpriserna med. Tycker det är för lite matpris disskusioner i alla cr och dc videos nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts