MacDaddy Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Vad är detta och är det verkligen så lätt att man bara pluggar in den i USB hacket och kan sen se på TV? http://cdon.se/hemelektronik/pinnacle_pctv_73e_hd_nanostick_usb-4074952 Citera
Ekenstar Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Knappast HDTV (eller SVT sänder väl SVT HD i marknätet om man bor i Mälardalen, Uppsala och Stockholm) men annars blir det väl bara gratiskanalerna i det marksända nätet man kan kolla på. Sen är det väl inte bara att stoppa in utan måste installera medföljande programvara antar jag. Citera
brainslicer Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 SVT1, SVT2, 24, B/K, TV4, TV6 är väl dom som sänder digitalt okodat i marknätet... sedan beror de på klar sikt/nära masten du bor Citera
MacDaddy Postad 10 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Februari , 2009 Går det spela in ett program till datan? Hur är kvaliteten på sändingarna? Citera
knutsune Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Går det spela in ett program till datan? Hur är kvaliteten på sändingarna? Kvaliten på inspelningar går hand i hand med hur mycket komprimering du väljer. Kvaliten på sändningen beror på var du bor och hur mycket täckning du har där. Citera
MikeTime Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Bor mitt på en öppen slätt utan skymd sikt. Får inte in en enda kanal. Krävs bättre antenn. Citera
brainslicer Postad 10 Februari , 2009 Rapport Postad 10 Februari , 2009 Bor mitt på en öppen slätt utan skymd sikt. Får inte in en enda kanal. Krävs bättre antenn. testade med en sån där portabel liten antenn för 99:- hemma men den dög inte, fick ta till en med extern strömkälla http://www.netonnet.se/?iid=se114890&utm_source=kelkoose&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick fördel med fönster mot masten...om man är innomhus Citera
Recommended Posts