PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Hej tänkte starta en tråd för oss som sitter i turneringen Texas Snabbis kl 17:00 på SvS Citera
PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 Ingen mer än jag som spelar den från pf.... Citera
weddie Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Lite skulle vara lite ambitiöst om jag startade en tråd för varje turnering jag var med i, men det skulle kanske vara något! Citera
PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 spela precis en hand Vart extermt kortdöd Citera
PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 brukar kanske som du förstår inte lira turneringar, splar mest cashgame Citera
PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 Men vilken jäävla tråd... lol Citera
PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 Och där var äventyret slut, åkte mot ett färgdrag som satt mot mig när jag hade KJ och träffa K på flop samt två hjärter... Jag stoppa in som ledare såklart men det spelar ju sällan roll... *Som handen blev spelad fanns ju visserligen inte fold hos Fi då han fick typ 4 ggr pengarna på syn då en annan nisse syna med... Men det förändrar icke min oflyt idag... Citera
Jompizh Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Men vilken jäävla tråd... spela precis en hand Vart extermt kortdöd Citera
mr-flow Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Älskar skottningsbragtråd.. på 100krs No offence till op, tycker det är rätt skön stil! Citera
PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 Älskar skottningsbragtråd.. på 100krs No offence till op, tycker det är rätt skön stil! Det är ju visserligen inte "skottningsbrag" Jag lirar mkt sällan turneringar, och hade endast drygt 100 kr kvar på SvS för dagen (Har stop loss på 4,5 inköp per dag, egen gräns) och istället för att sitta och spela uber short så why not, men texas snabbis var ju typ lotto ändå. Inte ens när jag låg på 6 plats hade jag knappt mkt mer än 10BB Citera
Bubblan Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Diggiloo diggi-Leif, alla pissar ju på mej Min efterblivne bror ha urin i sina skor Och farsan har fått aids Diggiloo diggi-Leffe Jag ska cykla ner till Säffle Stjärten var bred så jag köpte en moped Och pappa åker tåg Kom och tänka på den Onkel Kånkel-låten när jag såg denna tråd Citera
PokerLeffe Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 Diggiloo diggi-Leif, alla pissar ju på mejMin efterblivne bror ha urin i sina skor Och farsan har fått aids Diggiloo diggi-Leffe Jag ska cykla ner till Säffle Stjärten var bred så jag köpte en moped Och pappa åker tåg Kom och tänka på den Onkel Kånkel-låten när jag såg denna tråd känns lite så idag, ända till jag vann en prestige match mot min plastbror HU, den var lätt värd alla bad beats tillsammans Citera
Bubblan Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 känns lite så idag, ända till jag vann en prestige match mot min plastbror HU, den var lätt värd alla bad beats tillsammans Hehe, underbart! Citera
Kaobell Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Off topic: På tal om att spela turneringar på svs; har sett att det finns en tråd där folk outar cg-regsen på svs, men hittar ingen för mtt-regs. Finns det en sån eller törs man starta en, skulle vara intressant att veta då jag vet att jag kommer spela en hel del inom en snar framtid. Citera
ypsil0n Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Off topic: På tal om att spela turneringar på svs; har sett att det finns en tråd där folk outar cg-regsen på svs, men hittar ingen för mtt-regs. Finns det en sån eller törs man starta en, skulle vara intressant att veta då jag vet att jag kommer spela en hel del inom en snar framtid. Tror dom flesta svs mtt regs spelar sverigerankingen och då kan du kolla på hemsidan hur mkt poäng som dom spelat in. Får du en liten aning iaf. Citera
Recommended Posts