thanksfish Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Någon som fått klart för sig hur denna fungerar? När fylls den på på nytt osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Man trycker på knappen för tidsbank. Du får då längre tid att agera. Handen efter kan du trycka på samma knapp igen och VIPS!, du har en ny förfriskad och full tidsbank med lika mycket extratid som handen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Man trycker på knappen för tidsbank. Du får då längre tid att agera. Handen efter kan du trycka på samma knapp igen och VIPS!, du har en ny förfriskad och full tidsbank med lika mycket extratid som handen innan. Ne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Ne? inte? Det är den uppfattningen jag har fått. Andvänder den iofs väldigt sällan, men visst funkar den så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
folder Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Den tid du förbrukat är borta och du måste tjäna in ny tid genom att spela x antal händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thanksfish Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Och hur mycket är X ? Dvs. vad är svaret på min ursprungsfråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Kolla deras hemsida för snabbast svar, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duekass Postad 30 April , 2009 Rapport Share Postad 30 April , 2009 man får nytt varje gång i cash, i turnering vet jag inte , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts