MikeTime Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Tydligen spelar man bättre om man är tablettpåverkad... Citera
smart_skaftet Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Vad är det för jävla pissartikel? Är det en nyhet? har de inget bättre att skriva de jävla inkompetenta horskribenterna? Aftonbladet i ett nötskal. Citera
ulaf Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Ja, bättre att de skriver om segraren i Mitt-i-ingenstans Open istället! Att person som är megakänd i den riktiga världen talar om nätpoker i världens största pratshow är förstås ingenting att bli upphetsad över. Citera
Sansrom Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Vi är proffs på journalistik och kommersiella koncept i både tryckta och digitala medier... lol Citera
lolcatz Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Små mängder amfetamin brukar göra att jag spelar bättre Citera
johjo Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Inte speciellt förvånande. Redan Stu Ungar visade ju att hookers and blow gör dig till en bättre pokerspelare... Citera
eloket Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Små mängder amfetamin brukar göra att jag spelar bättre är det inte så man behandlar ADHD? Citera
lolcatz Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 är det inte så man behandlar ADHD? Jo Citera
eloket Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Jag har hittills endast provat alkohol; det funkar ok till en viss gräns... Edit: Steve Martin hade ju tagit sömntablett. Han har nog ännu flera bokstäver i sin diagnos. Citera
ejope Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Well, enligt William Thorsson, så lirar han bättre på fyllan eller om han är riktigt bakis, tror Lina O håller med om att det är nöten. Citera
handmadegod Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Steve Martin: "Tydligen hade jag spelat bättre i det tillståndet..." Det är tydligt att Steve hittat nyckeln till framgång i poker. Citera
Samim123 Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Vad är det för jävla pissartikel?Är det en nyhet? har de inget bättre att skriva de jävla inkompetenta horskribenterna? Aftonbladet i ett nötskal. Haha.. snacka om att ta i så du spricker Är du säker på att du inte själv går på tabletter. Citera
eurythmech Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Det sjuka, förutom då att Steve Martin tjänat pengar i sitt liv, är ju att Steve Martin bara hade $500 på kontot. Citera
kravmärkt Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 berodde antagligen på varians. Citera
ebisumaru Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 backade inte actionjeff typ 100k på sömntabletter för en evighet sen? Citera
popquee Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Små mängder amfetamin brukar göra att jag spelar bättre Små bara? Citera
lolzor Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Well, enligt William Thorsson, så lirar han bättre på fyllan eller om han är riktigt bakis, tror Lina O håller med om att det är nöten. Den grabben föredrar nog starkare grejer än så. Citera
brut Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Riktigt bra spelare spelar inte bättre genom att droga ner sig vid bordet. Dock så kan det hjälpa vissa spelare att spela bättre. Särskilt de som har dåligt självförtroende, är för rädda(ffa weaaktighta spelare), har dålig färghållning osv. Dessutom så kan de drogade uppleva spelat som roligare och kan psyka ner sina motståndare så att de spelar sämre. Citera
Joeduck Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 en liten dos mdma får potterna att se större ut Citera
Lisa87 Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Vad är det för jävla pissartikel?Är det en nyhet? har de inget bättre att skriva de jävla inkompetenta horskribenterna? Aftonbladet i ett nötskal. hahaha surast ever? Citera
Recommended Posts