Charmichel Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Någon som kan detta program bra så jag kan få lite hjälp? Har tänkt mig att köpa det så skulle va bra med hjälp för att få det att funka, inte direkt proffs på fixa så all hjälp är tacksamt. Citera
OsantVassSpelare Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Finns en stor tråd om HM där du kan fråga efter hjälp osv. http://pokerforum.nu/forum/studier/37664-allt-om-holdem-manager.html Citera
Charmichel Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Finns en stor tråd om HM där du kan fråga efter hjälp osv.http://pokerforum.nu/forum/studier/37664-allt-om-holdem-manager.html Ok, tack, men asså har problem med att hitta lokala inställningar går in på documents and settings sen min användare men hittar inte lokala inställningar, sen då jag kör upp historiken får jad den här länken Documents and Settings/GÄstUr/Lokala inställningar/Application Data/Boss Media/Redbet Poker/history, men då jag ska gå in där själv hittar jag inte lokala inställningar. Så har lite problemas Citera
ypsil0n Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Det är en dold mapp. Verktyg>mappalternativ>visning>klicka i visa dolda mappar Citera
Charmichel Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Det är en dold mapp. Verktyg>mappalternativ>visning>klicka i visa dolda mappar ok tack så mycket, nu har jag fixat det och hh converter är klart, men sen då jag ska ladda hem holdem manager blir det bara error . Citera
random_user Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 funderar på att skaffa HoldemManager men har 2 frågor: 1) Går det att starta/stoppa (visa/göm) själva HUD:en när som helst (te.x mitt i en hand) ? 2) Är det problematiskt att installera/få igång ? Citera
ypsil0n Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 funderar på att skaffa HoldemManager men har 2 frågor: 1) Går det att starta/stoppa (visa/göm) själva HUD:en när som helst (te.x mitt i en hand) ? 2) Är det problematiskt att installera/få igång ? 1) Finns nått "disable HUD" alternativ tror jag, dock aldrig använt det. Annars kan du klicka ur det bordet i din table manager så försvinner HUD:en på det bordet. 2) Tycker det gick väldigt smidigt. Finns bra instruktioner i stora HM tråden. Citera
Charmichel Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 betalade nyss holdem manager via paypal men har inte fått något serial nummer eller name så kan inte gå in ändå även fast jag betalat. Vad göra? Citera
Skanke Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 betalade nyss holdem manager via paypal men har inte fått något serial nummer eller name så kan inte gå in ändå även fast jag betalat. Vad göra? Vänta på ett serial nummer kanske, eller mejla HM om du tycker det tagit för lång tid Citera
Charmichel Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Vänta på ett serial nummer kanske, eller mejla HM om du tycker det tagit för lång tid jo, läste någon tråd, så det är väl bara och vänta inom 12 h ska man fått mailet, annars får jag väl maila dom igen. Men konstigt är det att jag inte kan köra med trial versionen heller då jag aldrig laddat ner det förut, men får väl bara vänta på mailet så ska det fixa sig. Citera
Charmichel Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2009 Har nyss fått holdem manager att funka, men när jag ska ladda upp historiken medans jag spelar för att få stats så får jag inte upp några händer. Vad gör jag för fel? Citera
kensoi Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Kan man få holdemmanager att skilja på euroes och dollar? Citera
Recommended Posts