Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Finns en stor tråd om HM där du kan fråga efter hjälp osv.

http://pokerforum.nu/forum/studier/37664-allt-om-holdem-manager.html

Ok, tack, men asså har problem med att hitta lokala inställningar går in på documents and settings sen min användare men hittar inte lokala inställningar, sen då jag kör upp historiken får jad den här länken Documents and Settings/GÄstUr/Lokala inställningar/Application Data/Boss Media/Redbet Poker/history, men då jag ska gå in där själv hittar jag inte lokala inställningar.

Så har lite problemas

Postad
Det är en dold mapp. Verktyg>mappalternativ>visning>klicka i visa dolda mappar

ok tack så mycket, nu har jag fixat det och hh converter är klart, men sen då jag ska ladda hem holdem manager blir det bara error :P.

Postad
funderar på att skaffa HoldemManager men har 2 frågor:

1) Går det att starta/stoppa (visa/göm) själva HUD:en när som helst (te.x mitt i en hand) ?

2) Är det problematiskt att installera/få igång ?

1) Finns nått "disable HUD" alternativ tror jag, dock aldrig använt det. Annars kan du klicka ur det bordet i din table manager så försvinner HUD:en på det bordet.

2) Tycker det gick väldigt smidigt. Finns bra instruktioner i stora HM tråden.

Postad
betalade nyss holdem manager via paypal men har inte fått något serial nummer eller name så kan inte gå in ändå även fast jag betalat.

Vad göra?

Vänta på ett serial nummer kanske, eller mejla HM om du tycker det tagit för lång tid

Postad
Vänta på ett serial nummer kanske, eller mejla HM om du tycker det tagit för lång tid

jo, läste någon tråd, så det är väl bara och vänta inom 12 h ska man fått mailet, annars får jag väl maila dom igen.

Men konstigt är det att jag inte kan köra med trial versionen heller då jag aldrig laddat ner det förut, men får väl bara vänta på mailet så ska det fixa sig.