mpee Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Kanske inte är jättevanligt på detta forum. Enda exemplet jag kan köra såhär i dimman är patfor. Verkar vara en trevlig människa överlag(samt att han har en bra db), men detta signerande tiltar mig något fruktansvärt. Sry mannen att jag tar upp just dig, absolut inget personligt. Men när någon signerar alla sina inlägg tänker jag genast på personer som egentligen normalt sett enbart conectar med samhalls och vill på sidan om flasha på ett djävla pokerforum. Snälla sluta och försök hitta riktiga vänner eller något. Alla förstår ändå vem som postat inlägget. Citera
Agent Cooper Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Betydligt värre med alla imo-missbrukare. 90% av dom verkar inte ens förstå vad "imo" betyder. Citera
mpee Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2009 Betydligt värre med alla imo-missbrukare. 90% av dom verkar inte ens förstå vad "imo" betyder. Skapa en egen gnälltråd.............imo. Citera
WokadGnu Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Betydligt värre med alla imo-missbrukare. 90% av dom verkar inte ens förstå vad "imo" betyder. wat imo.. Citera
owster Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Betydligt värre med alla imo-missbrukare. 90% av dom verkar inte ens förstå vad "imo" betyder imo. edit imo Citera
MikeTime Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Ja, det är faktiskt jävligt irriterande. mvh // MikeTime Citera
Djens Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Imo: Det känns lite onödigt att starta en tråd för att klaga på det / Djens Citera
Mr.Lajban Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Detta är alltså vad trådskaparen filosoferar om vid kl 02.06. Inga bättre ämnen att ägna energi på / L Citera
SouthEast Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Ja, det är faktiskt jävligt irriterande imo. mvh // MikeTime FYP //SE Citera
eurythmech Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Jag tror också att det är något fel på folk som signerar varje inlägg. Tycker det är helt sjukt. Det enda som någonsin tiltat mig mer är den där jävla idioten förr som inledde alla sina inlägg med "Vänner," eller "Vän,". Det var extra störande eftersom han var ett flashback-CP som knappast har några vänner. Citera
Loveless Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Skrattar gott åt alla med autosignatur som stör sig på signaturer. Ni kan inte ha ett lätt liv imo. (och "vänner" killen hette väl cykel-någonting?) Citera
eurythmech Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 TANDEMCYKEL? Är det fler än Loveless som ser likhetstecken mellan de olika signaturerna? Citera
eurythmech Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Det är liksom en medveten ansträngning för att lägga till ett jävla ord. Eller pseudonamn. Haha, pseudo var fel ordval, pseudonym liksom. Borde valt kvasinamn. Det låter bättre på alla sätt och vis. Förre. Skriv in det i signaturen om du så jävla gärna vill ha det överallt. God God damnit damnit. Citera
lolzor Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 #Loudmouth# är också ganska gullig. Citera
ibmachine Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Denna tråd måste vara skapt ev en emo, imo. Citera
pastan Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 In before lolcatz and "// Förre" Citera
BeroendeForever Postad 6 Februari , 2009 Rapport Postad 6 Februari , 2009 Hej! Först vill jag bara säga att jag tycker om er jätte mycket! Ps hoppas ni tycker om mig Ds Föresten så var jag inte klar. Bra tråd /Jag Citera
Recommended Posts