Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kanske inte är jättevanligt på detta forum. Enda exemplet jag kan köra såhär i dimman är patfor. Verkar vara en trevlig människa överlag(samt att han har en bra db), men detta signerande tiltar mig något fruktansvärt. Sry mannen att jag tar upp just dig, absolut inget personligt.

Men när någon signerar alla sina inlägg tänker jag genast på personer som egentligen normalt sett enbart conectar med samhalls och vill på sidan om flasha på ett djävla pokerforum.

Snälla sluta och försök hitta riktiga vänner eller något. Alla förstår ändå vem som postat inlägget.

Postad

Jag tror också att det är något fel på folk som signerar varje inlägg. Tycker det är helt sjukt.

Det enda som någonsin tiltat mig mer är den där jävla idioten förr som inledde alla sina inlägg med "Vänner," eller "Vän,". Det var extra störande eftersom han var ett flashback-CP som knappast har några vänner.

Postad

Det är liksom en medveten ansträngning för att lägga till ett jävla ord. Eller pseudonamn. Haha, pseudo var fel ordval, pseudonym liksom. Borde valt kvasinamn. Det låter bättre på alla sätt och vis. Förre.

Skriv in det i signaturen om du så jävla gärna vill ha det överallt. God God damnit damnit.