Gå till innehåll

Skanke bygger hus, SE's familj e sjuk, Blattan & Miata slappar


miata91

Recommended Posts

  • Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis! Surt att donken ska sitta med AA när du får QQ.

Du borde spela mera MTT's och högre nivåer! Go Go Go !! 8-)

 

Jo, den var ju trist, men fick tillbaka en del genom mitt lite aggresiva spel.

Skulle spela mer MTT om det fanns tid.

Ska dock försöka hinna med mer framöver.

Har nog rätt bra facit på MTT generellt sett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min Tallinn resa började redan på Torsdagkvällen när jag åkte hemmifrån till Salem. På fredagmorgon fick jag skjuts till Rönningestation och tog pendeln 06:17 mot arlandaexpress där Valterego och Peter anslöt. Klockan 08:40 lättade planet och vi var iväg.

 

OV+fly+nedenfra_470x313.jpg

 

 

Efter landning och incheckning bjussade NB på lunch, det blev en helt ok burgare på Amarillos. Klockan rullade snabbt fram mot turrestart och efter lite tjo och tjim fick jag plats vid ett bord i källaren, det var ett rätt träigt bord och jag fick av nån outgrundlig anledning dealern mot mig. I andra handen sa hon, "You don´t have to talk", men jag forstatte ändå att prata i två dygn :mrgreen:

 

Åkte på en smäll efter nån timme med AA vs 77 och var nere på 1,2K startstack 5K, hittade upp till 4k innan jag dega in 8bb med AQ och en trevlig tjej hittade syn med AA.

Då flera av oss ramlade ut skapligt tidigt kördes en del grytor, jag lirade en med Miata och några till. Det gick bra i början och Miata tjatade till sig sin livs deal, vi bytte 20% var när jag sedan rök några händer senare har jag ingen större koll vad som hände efter, vaknade i sängen framåt morgonen och hade iallafall tagit av mig skorna.

 

Btw vann Miata och jag blev lite förvånad när jag fick 1000 estpengar innan jag lyckades komma ihåg dealen :mrgreen:

 

img0472i.jpg

 

Dagbokspolaren Miata, som bla trodde han vaknat i fel rum men han hade tydligen snarkat så förbannat att John hade flyttat ut sin säng i hallen :)

 

 

Vaknade rätt tidigt på lördagen och gick ner för att äta frukost, inga kända så jag knaprade i mig lite bacon och bönor. Efter frukost tog jag en promenad och införskaffade en låda pilsner, vilken vi drack upp senare när vi körde ett par grytor på Valters rum, skönt att man är förutseende :)

 

 

Den lite dyrare turren började rätt segt med 95 som bästa hand första timmen typ, det ända var att jag klonkade plats vid ett bord med TF, Valter och Torax.

 

img0473no.jpg

 

Tf och Valter direkt till vänster och Torax rätt över bordet!

 

Startstack 7,5k efter en timme hade jag ca 10K vilket jag sedan hade i ungefär sex timmar. När vi var mindre än 30 kvar med 15 priser fär jag se flop gratis med 24 i hjärter, två hjärter på J9x floppen och jag checkraisar allin.

BaltSigge steker länge innan han synar med A9 ingen hjälp för mig och jag lämnar turren. Hade jag klonkat där skulle jag legat bra till för att nå finalbord, såhär i efterhand borde jag såklart vikt men trodde han skulle hitta folden när jag ställde.

 

Kvällen forsätter att vara superkul och jag måste fått i mig lite alltmöjligt för jag mådde som en toalettborste på morgonen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...