miata91 Postad 15 September , 2009 Författare Rapport Postad 15 September , 2009 Blev helt ok idag +75 buck... Var rätt lack på ongame ett tag då 2st bord av 4 dog mitt i sista setet, varav av det ena hade jag precis höjt upp till 600 med AK. Var tvungen att stänga ner skiten och starta om igen. Då hade jag tappat både potten och min BB och SB på det bordet så var kort där. Men lyckades rädda upp det hela med lite tur. Nu blir det sängen, hade en polare här igår som gick djupt i 35k gtd på Ipoker igår, så var inte i säng innan efter 3. Var kul för honom men synd att han inte fick klonka ordentligt när han skotta. Vanligtvis spelar han 1-2 dollars sng, 1 bord i taget. Citera
Blattanfejan Postad 15 September , 2009 Rapport Postad 15 September , 2009 Tack vare att Miata var med och hejade lyckades jag komma itm i sista. Tyvärr hjälpte det inte utan backade 16 även på detta set. 2,2,3,3 på 12 spelade:-( Citera
miata91 Postad 16 September , 2009 Författare Rapport Postad 16 September , 2009 Men tilta mig... Bustat x 3, från knappen mot BB... QQ<KK AK<AA AK<AA Heja sista, får vi en favorit i repris tro? Citera
SouthEast Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Läggning av barn. Slötittande slumrande på tv med sambon. Åkte till polare och kolla Inter-Barca på 102" skärm!!!! Hem och kolla Heroes med sambon. 23.10, minstingen börjar låta oroväckande. Minstingen lever luckan till minst 00.45, vilket va sista gången jag kolla klockan. Citera
Skanke Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Komigång med lite spel igår igen. Lite plus blev det. Annars kollade jag på District 9 fast den hade TF förstört.... I Tisdags spelade vi vår första dartmatch någonsin och vann efter en svag inledning. Tur man inte behöver vara så bra i div 4 Denna pedagogik använder vi där jag jobbar... Citera
TotalFarsa Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Komigång med lite spel igår igen. Lite plus blev det. Annars kollade jag på District 9 fast den hade TF förstört.... Hade det vart bättre om jag föreslagit Legally Blonde 2 eller? Meh! Citera
Skanke Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Hade det vart bättre om jag föreslagit Legally Blonde 2 eller? Meh! Hade givetvist varit ännu sämre, tänk lite människa..... Citera
miata91 Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Hade det vart bättre om jag föreslagit Legally Blonde 2 eller? Meh! Legally blond 2 e ju lätt topp topp 3 tillsamans med Shawshank Redemption och en prinsessas dagbok.... Citera
SouthEast Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Mitt tips är då: Mördande Legender 2 Citera
Skanke Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Ikväll blir det en tur till Axelsbergscentrum för att heja fram A-laget i dartklubben till seger Citera
miata91 Postad 17 September , 2009 Författare Rapport Postad 17 September , 2009 Hade en diskussion om dart med SE och skanke idag på MSN... när SE lämna forsatte det så här: ola säger: Tennisarmbåge av dart ola säger: lol Skanke säger: fjolligare får man leta efter ola säger: den mannen har fysik som en mygga Skanke säger: mannen? ola säger: var ironi... trodde du fatta det... sorry Citera
SouthEast Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Hade en diskussion om dart med SE och skanke idag på MSN... när SE lämna forsatte det så här: ola säger: Tennisarmbåge av dart ola säger: lol Skanke säger: fjolligare får man leta efter ola säger: den mannen har fysik som en mygga Skanke säger: mannen? ola säger: var ironi... trodde du fatta det... sorry Har ju aldrig vart en broilerbillder, men nog kastar jag mer än 12.5p i snitt på ett 501 game.... förmodligen också med fel hand! I övrigt blev det pokerfritt ikväll också. Har kollat Idol. Läst text-tv nyheterna och konstaterat att Hamburg suger xxxxxxxxx!!!! True Blood på SVT-Play. Nu håller vi tummarna för att minstingen ska sova lugnare inatt och inte hålla oss vakna FFS. Citera
Skanke Postad 17 September , 2009 Rapport Postad 17 September , 2009 Yes Baby A-laget Vände Och Vann...... Citera
miata91 Postad 18 September , 2009 Författare Rapport Postad 18 September , 2009 Jävla skit AQ... Torska AQ<88, AQ<QQ och sen åker man på AQ<AJ i en 54 DON.... Suck. Citera
Blattanfejan Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Orkade bara få ihop ett set, 34+ på det. Sen kollade på Gladiator, jag var lite besviken på den när den komm och måste säga att den faktiskt inte blivit bättre. Imorgon blir det 40 årsfest på kvällen så poker blir det tidigast söndag. Citera
Skanke Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Jag råkade dricka öl hela dagen så det blev inget spel, BTW är Gladiator riktigt bra.... Citera
SouthEast Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Jävla skit AQ... Torska AQ<88, AQ<QQ och sen åker man på AQ<AJ i en 54 DON.... Suck. en hel vanlig dag....... men du klonka ju ticket tii ftp ikväll! Orkade bara få ihop ett set, 34+ på det. Sen kollade på Gladiator, jag var lite besviken på den när den komm och måste säga att den faktiskt inte blivit bättre.Imorgon blir det 40 årsfest på kvällen så poker blir det tidigast söndag. ett set för mig med....en €11 sng.... +€4 Jag råkade dricka öl hela dagen så det blev inget spel, BTW är Gladiator riktigt bra.... +1 på Gladiator --------------------------------------------------- Tvättstuga idag. 18.00 restaurang, fira polare som fyllde 40 i augusti. Funderar på att dra igång en reloadbonus $250 8x 90 dagar på Ongameskin närmaste dagarna. Citera
miata91 Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Yupp ticketen på FTP rädda upp dagen. Vette fan i om jag skall lira turren dock, kanske skall ta T$ istället. Citera
SouthEast Postad 19 September , 2009 Rapport Postad 19 September , 2009 Yupp ticketen på FTP rädda upp dagen. Vette fan i om jag skall lira turren dock, kanske skall ta T$ istället. Klart du ska lira! Strukturen passar ju en tajtröv som dig perfekt! Citera
miata91 Postad 19 September , 2009 Författare Rapport Postad 19 September , 2009 Hoppa över turren och tog T$ istället. Funderar på att spela Main MiniFTOPS imorgon istället, lyckades kvala till den för 1000FPP. Tyvärr börjar den sent, men va fan... Citera
SouthEast Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Så kör vi igång en $250 8x bonus på Ongame. Bra start med +$7 på en HU och en 5-manna. Citera
Skanke Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Så kör vi igång en $250 8x bonus på Ongame. Bra start med +$7 på en HU och en 5-manna. Heja!!!! Citera
Blattanfejan Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Så kör vi igång en $250 8x bonus på Ongame. Bra start med +$7 på en HU och en 5-manna. Heja Citera
SouthEast Postad 20 September , 2009 Rapport Postad 20 September , 2009 Röjde iväg en del HUSNG turbos. Slutade på +1 inkl. löst delbonus. Får väl vara ok, när man inte spelat så mycket i sommar och är lite ringrostig. Sköt iväg $11 på en MTT på PAF också, utan framgång. Citera
Recommended Posts