Skanke Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Skojar du..... Man skojar aldrig om frisyren... Citera
MikeTime Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 A va fan... du ska väl ändå ha den berömda hatten på dig!? Citera
Skanke Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Det går liksom segt.... Seat 1: PaistiRosvo ($4,415 in chips) Seat 2: Skanke5 ($5,555 in chips) Seat 3: SilverOrfe ($2,040 in chips) Seat 4: glumovi ($705 in chips) Seat 5: SNGdownonme ($1,890 in chips) Seat 6: YEYOcol321 ($2,800 in chips) Seat 7: selljoker ($3,320 in chips) Seat 8: pooLdicA232 ($2,490 in chips) Seat 9: Rafra ($1,990 in chips) Seat 10: ominiekss1 ($2,435 in chips) ANTES/BLINDS YEYOcol321 posts small blind ($15), selljoker posts big blind ($30). PRE-FLOP pooLdicA232 bets $150, Rafra folds, ominiekss1 folds, PaistiRosvo folds, Skanke5 bets $600, SilverOrfe folds, glumovi folds, SNGdownonme bets $1,890 and is all-in, YEYOcol321 folds, selljoker folds, pooLdicA232 bets $2,340 and is all-in, Skanke5 bets $4,955 and is all-in. FLOP [board cards: ,, ] TURN [board cards: ,,, ] RIVER [board cards: ,,,, ] SHOWDOWN Skanke5 shows [ , ] SNGdownonme shows [ , ] pooLdicA232 shows [ , ] Skanke5 wins $3,065, pooLdicA232 wins $1,200, pooLdicA232 wins $5,715. Citera
Skanke Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Inga pengar på hey så långt ögat når, gulade de 92 jag hade.... Kom på FT som ledare i kvällens pf frirulle men gav bort hela stacken i mindre delar till samma snubbe, kom 7a tror för ca 80 buck så + idag..... Tog även hem en bounty, det lär ju bli nån nötpryl... Var till golfranchen och slog sönder min driver, var en big bertha kopia gjord i kina som jag fått så inte konstigt den gick sönder. Kan ändå inte skjuta med drivern, vissa skott blir ok men de flesta blir kattastrof..... Imorgon hoppas jag på grind bara det dyker upp någon deg någonstans.... Citera
miata91 Postad 15 April , 2009 Författare Rapport Postad 15 April , 2009 Usch vad segt det skall gå att gula då... spelat kanske 12 sngs idag backa nog cirka 60-70. På de 8 senaste lyckades jag bubbla 3ggr varav 2 st var 33or... Var 70/30 lägen båda två. Den ena var riktigt sur då jag jobbat upp mig från att bustat allt utan 180 tidigt i turren. Är väl bara å nöta på så kommer väl turen över på min sida till sist igen. Har iaf spelat riktigt bra idag tycker jag, brukar kunna donka ut mig i nån sng på idiotspel bara för jag har otur i en annan sng. Nu blir det natten å ljudbok.... Natti natti Citera
SouthEast Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Lirade bara pf-turren på Club4aces, fick €23 och 20% i Skanke. I övrigt har jag fått tillbaka ontet i skuldror, axlar och nacke. Blir lite massage idag kl. 12.00. Heja kvällens pf-turre på Club4aces. Imorgon blir det Kalmartravet med jobbet!!! Trist med Rickard Alderborg som gick bort igår. Citera
Skanke Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Förbannade hästrunkar traktor, när väl pengarna dykt upp på visa kan man inte logga in på heysidan och sätta in. STRÅLANDE.... Citera
Blattanfejan Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Var till golfranchen och slog sönder min driver, var en big bertha kopia gjord i kina som jag fått så inte konstigt den gick sönder. Kan ändå inte skjuta med drivern, vissa skott blir ok men de flesta blir kattastrof..... Skjuta skott med drivern??? Citera
Blattanfejan Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Tror jag ska joina klonkpolarna SE och Skanke på club4aces ikväll. Igår prioriterade jag att ta en löprunda..min roliga svåger har nämligen anmält mig till det här http://www.laderloppet.se/index.php?page=laderloppet Svågern upplyste mig om att han ligger på ca 4,5min/km medan jag får blodsmak av 5,5min/km, cykeln har jag inte hittat än och kanot tror jag inte att jag någonsin paddlat. I övrigt ska det bli kul:roll: Trodde ett tag jag skulle slippa pga utlandsresa. Det visade sig att planet går ca 20 timmar efter planerad målgång så jag kom inte undan. Citera
miata91 Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Postad 16 April , 2009 Idag blir det ingen poker, blir möte och lite öl istället. Så pokerresultatet blir +/-0. Måste ses som ett steg framåt.... Heja mig. Citera
Skanke Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Idag har jag grindat rejält för första gången på länge, 65st 22dollars don turbosar. Som synes på grafen gick det lite ner och upp:) Tyvärr har sharken missat en och den var jag ITM i så 50+ är resultatet.... Citera
SouthEast Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Körde bara C4 igår, gick inget vidare. Ikväll blir det som sagt Kalmartravet. Sitter i "Spiken" hela kvällen. Citera
boman Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Ikväll blir det öl hos kusinen + kanske lite dartkastning.... Heja mig FFS FYP och vi hejar på dig! Citera
SouthEast Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 FYP och vi hejar på dig! *slaps boman with a large trout* Vaknat upp ur koman precis? Citera
miata91 Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Körde 20k gtd på Ongame idag, tyvärr busta jag runt 250 plats, 200 ITM. Tappa det mesta av stacken när jag syna en allin med AK. Han hade QQ och floppa ett Q oxå, så A på turn hjälpte ju föga. Körde lite sng på Ipoker med, gick fint idag: Hero 10 $15 $15 91% $145 Tyvärr har det ju gått lite knackigt totalt sett: Hero 190 $0 $18 7% $61 Har bara lirat in 285 buck av bonusen, så lite mer än halva kvar. Har spelat mindre än vanligt samt att på lägre nivåer. Brukar mest bli 22or och lite 33or, men nu är det mycket 11or oxå pga av dålig trafik. Oftast är det helt omöjligt att få igång 33or. Citera
Skanke Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Tjo, idag blev det golf på Nyköpingsgolf första nio höll jag ihop bra men sedan var de ballle. Efter det så blev det pilsner hos kuinen och kusinfru klippte mitt hår. Nu laddar jag för linköping imorgon. Heja skoj.... Citera
Skanke Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 19+ på sng och 60+ på fl 10-20 ida, det är sorligt hur dåliga de är på fl på ongame. Jag har långtifrån rulle att lira så pass högt och ett par badbeats skule kosta satan men det måste finnas folk som gör fina pengar på grabbarna med noll koll.... Jag är nog själv lite ör dålig för att lyckas.... Citera
Blattanfejan Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Dottern är nu inne på sin tredje sjukvecka, eller rättare sagt, andra veckan på tre veckor. Mycket klåda vilket stör nattsömnen för hela familjen, förutom lilleman som sover som en klubbad säl. Känner mig lite seg och dessutom finns risk att jag måste springa och serva sjuklingar, frugan är också däckad, så vete tusan om det blir något lir ikväll. Hade planerat Långlördag på Svs ett tag men står nog över det. Blir kanske några sng. Är lite lockad att slå på en film, det hör inte till vanligheterna att jag får bestämma vad det ska tittas på. Citera
Skanke Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Tjo. Hemma från utflykten till Linköping. Det var riktigt skojigt och ser fram mot nästa gång. Spelade rätt stabilt fram tills jag gjorde en gamblingsyn på finalbordet med typ 6BB. Borde vikit och ställt först in istället... Tog hem en ok pott rätt tidigt med 77 på A7x bräda. Blev sunad på flop och turn men Sigge folda rivern. Sedan fick jag in markerna med AA mot KQ på K hög flop, Q turn gjorde att jag bara kom tvåa i den potten. Jag täckte FI så övelevde. Dubblade sedan upp först med AQ vs QQ och sedan med QQ vs 55, Jag ställde på A hög flop och han blixtsyna med 55. Lite senare har jag AK slår upp från utg, den blivande segraren ställer in sina sista marker ungefär en dubbling av min raise. Han pp får stå. Kommer till finalbordet med inte så jättestor stack och när bb går upp från 1800 till 3000 sitter jag med 6BB och gör min kassa syn när Djens ställer från sb in i mina J4s eller vad fan jag hade, hans Q7 står...... Lirade lite cg med MikeTimes pengar sedan och snäll som jag är förlorar jag dem till honom Tror det kommer bli riktigt jävla skitkul den 13/6 när jag ska dit nästa gång..... Snor ett par bilder från TF´s mobilblog: Jag innan fliptorsken med AK! Mike hjälper mig igång med ciggaren! Citera
miata91 Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Körde 12 st Sngs idag blev nog 18 dollars plus, var nog +95 innan de 4 sista som jag bomma alla. Var bara en massa tråkiga utdragningar blä.... Fick igång några 33or idag tyvärr, busta 2 av dem med KK mot floppade färgdrag som satt... Trist, är ju dem man behöver det lilla extra flyttet i. Citera
miata91 Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Postad 20 April , 2009 SATANS JÄVLA SKIT.Blir förmodligen tvungen att hoppa över Ängelnturneringen på Lördag. Min hårstylist ringde just återbud. Tänker då inte åka på pokerturnering utan att ha fixat frisyren.... Fan trodde det hade löst sig med frisören, men starkt av dig att åka ändå... Citera
Blattanfejan Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Lite lir ikväll för första gången på länge. Det blir 110sek mtt på Svs och lite sng. Citera
Skanke Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Blev 14 hål golf på eftermiddagen, klämde till med en birdie vilket typ aldrig har hänt tidigare på en fullängdsbana. Kommer att köpa in mig på en kompis morsas spelrätt då hon inte kommer att kunna spela någonting. För 2500 istället för 4900 får jag spela som fullvärdig medlem på Åda G&CC. Tydligen har jag ett gammalt handicap sen jag lirade sist på 25,8, kommer bli jobbigt att leva upp till det men vafan vi gör ett försök.... Citera
Recommended Posts