SouthEast Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Tack till MT.... ....och nu vet jag hur du ser ut tack vare Skanke Ikväll kör vi tvättstugan, hela sju maskiner... Imorrn droppar en holländare (med familj) jag lärde känna 1994 förbi i staun. Får ta en lunch på Bryggarberget och ränna en sväng med dom. Citera
Cyntax Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Tack till MT........och nu vet jag hur du ser ut tack vare Skanke Aha, ni har aldrig träffats. Jag har träffat SE, MT och Skanke och vet vem som är snyggast iaf. Eller jag menar... minst ful! Citera
MikeTime Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Aha, ni har aldrig träffats.Jag har träffat SE, MT och Skanke... Sluta skryt!! Citera
SouthEast Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Aha, ni har aldrig träffats.Jag har träffat SE, MT och Skanke och vet vem som är snyggast iaf. Eller jag menar... minst ful! Sluta skryt!! Vad är bäst? Att vara snyggast? eller Minst ful? Sista dagen på semestern avklarad! Bara 48 veckor eller så till nästa semester... "bit av kaka sas"! Citera
SouthEast Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 $11 rbn idag med, inne för 81. Åkte precis med AK i bb. Störrestackänmig höjer 3bb Jag pottar till dryga 17bb En liten synar sig allin Störrestackänmig synar dryga 17bb floppen xxx Störrestackänmig, checkar Jag ställer Störrestackänmig blixtsynar med 77 som håller och blir jättechipleader Kåsas dälaviiida som man säger. Citera
Jennez Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 SE, har inte vi träffats på en kryssning ngn gång? Citera
SouthEast Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 SE, har inte vi träffats på en kryssning ngn gång? Nä, tror inte det. Enda kryssningen från Sthlm jag vart på var när miata vann. Tror inte du var med då. -------------------------------- ITM i min $11 RB favvoturre igår. Tyvärr blev det bara dryga inköpet tillbaka efter 44<AK allin pre, K river ridå. Citera
SouthEast Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Blir lite sparsamt med pokern nu när man precis börjat jobba igen. Kul med bra fotboll från Sverige igår. Ikväll ska KHK krossa Icebreakers. Sticker dit med äldsta grabben och ett par kompisar. Imorrn är det simskoleavslutning och förhoppningsvis orkar man spela lite poker imorrn kväll. På lördag blir det kräftor med tilltugg och dryck. Citera
SouthEast Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jippomatch utan tacklingar och tempo.... 5-14. 0-1 efter 18 sekunder. 0-5 efter 1a perioden. Citera
apekatt Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Postad 13 Augusti , 2010 Jippomatch utan tacklingar och tempo.... 5-14.0-1 efter 18 sekunder. 0-5 efter 1a perioden. Frölundamatch utan målvakt... 0-4 efter 10 mins 1-8 Citera
SouthEast Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Kräftor och dricka igår.... Härligt att vara småbarnsförälder.... uppe 06.45 idag. Citera
SouthEast Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Äntligen lite motgång i pokern. En $336+24 ticket i sjön! Citera
miata91 Postad 18 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Äntligen lite medgång i pokern. Semiklonkande en liten turre igår för dryga 1500 bucks. Får väl förlåta PAF för deras riggade Sm-sattar.. Torska en 108a och en 33a med färgdrag och 2 överkort. 33.an var HU medans 108an var alla 4 kvar. Citera
TotalFarsa Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Äntligen lite medgång i pokern. Semiklonkande en liten turre igår för dryga 1500 bucks. Får väl förlåta PAF för deras riggade Sm-sattar.. Torska en 108a och en 33a med färgdrag och 2 överkort. 33.an var HU medans 108an var alla 4 kvar. Riktigt sjysst, stort gratz! Och med det lämnar vi diskussionen om mitt kortsnitt, right? Citera
SouthEast Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Bra jobbat miatan! Nu har du nästan råd med inköpet till SM! Själv lirade jag bara lite cg och gick be. Citera
SouthEast Postad 20 Augusti , 2010 Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Lite back på cg i förrgår. Igår blev lite back på eget spel. Lirade en turnering, nämligen $11 RB på Ongame. Miata fixade cashen. Tur jag hade 20%. Kunde blivit riktigt bra om vi sluppit AQ<A4 allin pre med 7 kvar. Miata floppa färgdraget, men sigge sätter 2outaren på rivern. Bra jobbat miata!! Citera
miata91 Postad 20 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Mmm riktigt surt att åka på en 2 outare på rivern när man väl kommer till ett finalbord. Fick iaf lite deg så man frerollar ett Cosmopol besök. Sweet. Citera
miata91 Postad 20 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2010 Tilta mig... Skulle göra ett litet uttag, och åkte på den vanliga med kopior på Visa och legitmation vilket jag tycker är helt OK. Men det visade sig att de inte erbjöd uttag till Visa, så då väljer jag ett annat alternativ i detta fallet Moneybookers. Och då måste man förtåss göra en insättning från Moneybookers innan man kan göra sitt uttag. Fine with me så jag gör en liten insättning och sen mitt uttag. Då trodde jag allt skulle vara frid å fröjd, men inte... Får ett mail om att de stoppat uttaget för de har ett krav på att man måste omsätta insättningen 3 gånger innan man får ta ut dem, annars kostar uttaget 3%. Tilt Citera
miata91 Postad 21 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Var på CC i går med TF och ett par andra. Körde turren men åkte i mitten ungefär då min floppade triss inte höll upp mot ett färgdrag. Var lite trist då det var en ganska stor pott. Men men... det finns ju alltid CG. Satte mig på 5/5 och började bra, och fick snabbt upp rullen till 1100kr. Några bra träffar och ett idiotiskt spel som vissa sig vara genialt då Sigge folda. Sen kom en Sigge och körde överbordet och plocka upp sjukt många inköp. Mkt tog han ner osynnat pga av sitt betande men 3-4 ggr klonka han in potten på river efter ha legat klart efter när degen åkte in. Fick för mig att honom skulle jag plocka av lite marker... Var en dålig idé då jag inte träffa nåt och 2 ggr jag försökte på mig att stjäla potten slog han om på mig och jag var tvungen att vika. Sluta med att mina sista pengar åkte in med KJ mot honom på K hög bräda... Givetvis hade sigge KQ. In men reservpengarna och börja om från början. Ganska snabbt floppar jag stege med A4d och får tillbaka ett par hundra från Sigge och stackar av en annan som satt på trissen. Sweet. Sen flytter det på Ok och slutar med att jag cashar ut strax över 1700kr, och då hade jag ändå köpt öl och mat för strax över 300kr. Citera
MikeTime Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Måste fasen hänga med på en CC-sväng i höst. Blir sjukt sugen när jag läser era trip reports... Nån av er får dock fixa sängplats åt en storsnarkare. Citera
miata91 Postad 21 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Måste fasen hänga med på en CC-sväng i höst. Blir sjukt sugen när jag läser era trip reports... Nån av er får dock fixa sängplats åt en storsnarkare. Det fixar vi... Citera
omalley Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Måste fasen hänga med på en CC-sväng i höst. Blir sjukt sugen när jag läser era trip reports... Nån av er får dock fixa sängplats åt en storsnarkare. Håller med! Citera
Blattanfejan Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Postad 21 Augusti , 2010 Gött att se att Miata och SE klonkar stort som smått:-) Bra jobbat gossar!! Citera
Skanke Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Postad 22 Augusti , 2010 Tänkte köra lite poker framöver. Körde en hyperturbosatt till WU på stars och vann T$215 som jag sålde till nån lirare för 212. Då fick jag ihop 500 buck där som jag cashade ut och kastade in på ett Ongame skin. Har inte spelat något mer än ca fyra tillfällen sista 4-5 månaderna och det var skönt att slippa dunka in pengar från vanliga plånboken. I grunden är det poängjakt för bonus som gäller och kör då säkeligen en hel del don turbos för det går snabbt När jag känner för att ha lite roligt vid borden blir det MTT, det kommer nog inte ske så jävla ofta då jag mest lägger fritiden på att umgås med min dam och mina ungar. Förut när man inte jobbade var det väl en sak men nu knegar man mån-fre förvisso bara 75% men ändå Började ikväll med att backa 90 dollar på nya siten, var fan är insättningsriggen frågar man sig:mrgreen: Avslutar inlägget med en bild på min mördarhund... Citera
Recommended Posts