Gå till innehåll

Lås db tack

Snygglenn

Recommended Posts

• Svars 2,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Funderar om jag ska pausa med pokern nu månaden ut. Känns som att det skulle vara skönt med 2-3 dagars paus så är man taggad för grind i juni igen. Är upp ganska exakt 17k för månaden och på något sätt känns det som att jag vill träffa 20k.

Kom på nu i skrivande stund att det är helg så 3k på tre dagar är ju ingen omöjlighet direkt. Grindar nog vidare månaden ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar om jag ska pausa med pokern nu månaden ut. Känns som att det skulle vara skönt med 2-3 dagars paus så är man taggad för grind i juni igen. Är upp ganska exakt 17k för månaden och på något sätt känns det som att jag vill träffa 20k.

Kom på nu i skrivande stund att det är helg så 3k på tre dagar är ju ingen omöjlighet direkt. Grindar nog vidare månaden ut

nice results. är det bara på 1kr, eller inkluderat skott på typ 5kr? elelr inkluderat någe dollarsch på andra siter? isf vilka stakes?

Öhhedit,

hur många händer lirade, och vad har du för bb/100?

Länk till kommentar

nice results. är det bara på 1kr, eller inkluderat skott på typ 5kr? elelr inkluderat någe dollarsch på andra siter? isf vilka stakes?

Öhhedit,

hur många händer lirade, och vad har du för bb/100?

tyty

Det är 11k på svs. Ligger på 40bb/100 denna månad och har spelat 27k händer.

Är + 416 euro på NL10 (37bb/100) och back 200 euro på NL25(-18bb/100). Sen är jag +~220 euro i rb. Skulle vara lite mer egentligen med ludvvig betalar inte ut rb till mig och svarar inte på pm om varför. Bara typ 50 euro eller något men tycker ändå det är riktigt jävla dålig stil.

Men jag har nästan enbart spelat på en annan klient denna månad så jag räknar med att få rb av min nya affe iaf :P

Sen har jag lirat lite HU på ipoker i början av månaden och är plus ~$100 där.

En bra månad för min del :-)

Edit: ja, bara 0,5/1

Länk till kommentar

Räknar med att kliva upp till nl25 snart igen Tror inte att jag är en förlorande spelare på nivån utan klev bara upp samtidigt som jag träffade en liten downswing. Hade det lite tungt, torskade 2,5k en natt trots att jag spelade så jävla bra jag kunde. Körde typ en 8h marathonsession och så fort jag grindat tillbaka typ en inköp så hittade jag KK v AA osv. Sen torskade jag 8 inköp på nl10 också dagarna efter så jag är rätt säker på att jag sprang illa

Länk till kommentar

Hur många timmar har du spelat för att få ihop 17k?

Jag vet inte riktigt, det är något fel med HM. Förut kunde jag se det under sessions men jag gör det inte längre så vet inte hur jag ska få fram det.

Hittade nu. 115 timmar har jag spelat denna månaden

Länk till kommentar

Vafan kolla händerna jag lägger upp. Tänk vad sick winrate jag hade haft om jag inte blivit utdragen hela tiden då :-(

jag tror inte du kan hålla högre än 40bb/100h på lång sikt. Antagligen märker du bara inte av att du har sjuk tur hela tiden. :-)

Länk till kommentar

åh vad roligt med helg

***** Hand History for Game 1035804066 *****

$100.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, May 29, 10:54:45 ET 2009

Table Anna 33 (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: snyggyngve ( $150.00 USD )

Seat 2: Lt.tjomp ( $291.18 USD )

Seat 3: Gaisarn75 ( $218.25 USD )

Seat 5: Fridis ( $299.71 USD )

Seat 4: Otym0n ( $27.28 USD )

Lt.tjomp posts small blind [$0.50 USD].

Gaisarn75 posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to snyggyngve [ Js Jh ]

Otym0n folds

Fridis raises [$3.50 USD]

snyggyngve raises [$12.00 USD]

Lt.tjomp folds

Gaisarn75 folds

Fridis calls [$8.50 USD]

** Dealing Flop ** [ 3d, 4d, 5c ]

Fridis checks

snyggyngve bets [$16.00 USD]

Fridis raises [$73.50 USD]

snyggyngve raises [$122.00 USD]

Fridis calls [$64.50 USD]

** Dealing Turn ** [ As ]

** Dealing River ** [ 7c ]

snyggyngve shows [Js, Jh ]

Fridis shows [3c, 2c ]

Fridis wins $293.97 USD from main pot

Länk till kommentar

Här har man alltid trott att Snygglenn haft problem att plussa pga sin motrigg, och så gör han 11K på 0,5/1 plus 6K till på NL10?!?

Om inte Q7s-handen fick mig att börja spela texas 0,5/1 så är det här fanimej nära. :-D

Haha jag kanske är gnällig men om du följer dbn vet du att jag slänger upp mängder med händer hela tiden där jag skickar in degen där jag leder och blir utdragen. Det kanske är tråkigt att läsa :-P

Vad vill ni ha i dbn då? Bilder, ytubelänkar? Länk till http://frokeninsulan.blogspot.com/ är väl en bra start på en ny era kanske

Länk till kommentar

Haha jag kanske är gnällig men om du följer dbn vet du att jag slänger upp mängder med händer hela tiden där jag skickar in degen där jag leder och blir utdragen. Det kanske är tråkigt att läsa :-P

Vad vill ni ha i dbn då? Bilder, ytubelänkar? Länk till http://www.frokeninsulan.com är väl en bra start kanske

Jag vet, jag retas mest. :-D Jag är tokigt lojal läsare av dbn, och det trodde jag att du visste. Däremot så tror jag inte att du är så motriggad egentligen, men du spelar rätt många händer. Då blir man utdragen.

Jag kan säga vad jag inte vill ha: Youtubelänkar med tjejer som låter som Mimmi Pigg på helium.

Länk till kommentar

Jag vet, jag retas mest. :-D Jag är tokigt lojal läsare av dbn, och det trodde jag att du visste. Däremot så tror jag inte att du är så motriggad egentligen, men du spelar rätt många händer. Då blir man utdragen.

Jag kan säga vad jag inte vill ha: Youtubelänkar med tjejer som låter som Mimmi Pigg på helium.

Haha jag har faktiskt bara sett typ 10 sek på den där filmen, sen var jag tvungen att stänga ned för att jag skämdes så mycket :-P

Edit: du uppdaterar ju aldrig din, hur går det?

Länk till kommentar

Usch, dålig kväll. Spelat dåligt och lyckas bluffa in i nötter hela tiden + får inte betalt när jag har nötter. Backade typ 200 till reg(?)fisken sander88. Gillar inte att backa till andra regs men hans br är förmodligen så ansträngd så han behövde nog det. +300 för dagen iaf

edit

Det har regnat in låga pockets men setten håller sig undan, gah på det

Länk till kommentar

men om du ligger över ditt snitt så har du völ haft tur? eller har du helt enkelt spelat som en gud?

f u hater

edit: jag har spelat poker "seriöst" i typ ~5 månader så jag hoppas fortfarande att jag utvecklas varje månad. Kanske har jag blivit bättre denna månaden?

Men om du kollar längre bakåt så har jag sagt att jag sprang rätt bra i början på månaden så det är inte som att jag ser mig som en pokergud, nej

Länk till kommentar

• Skapa nytt...