Poddna Postad 3 April , 2009 Rapport Share Postad 3 April , 2009 fittspel låg +80€ sen kukbeatad ner till -56€... kul spel de här ibland.......................................................... När man går in som favorit i varje pot o spelar ut FI. aja 1 dota, sen kanske jag försöker mig på skiten igen på nl20 förstås, eftersom rullen gled ner till 950€ Dota botar tilten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Sprang precis in i 2 överset mot samma kille på 10 minuter, dagen börjar bra och en AA vs floppad stege Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Skulle va kul att lira mot er sen! Ska hålla utkik efter er när jag loggar in Btw, har ni msn? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Skulle va kul att lira mot er sen! Ska hålla utkik efter er när jag loggar in Btw, har ni msn? pm Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaaah Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Det är jävlar vad det svänger idag Sådär ser min graf ut varje dag hahah Se till å få upp lite bilder från Bali nu! Varje gång solen skiner i Sverige så vill jag konstigt nog utomlands, skumt!?! Har de stabilt internet på Bali? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 De börjar bra. http://www.liquidpoker.net/h/666198 Sitter bara o väntar på medriggen som kommer dra över Prima likt en tsunami Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Är de normalt att ligga -2 inköp med AKs och -1 med KK över 6,5k händer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Skulle va kul att lira mot er sen! Ska hålla utkik efter er när jag loggar in Btw, har ni msn? Ska du börja på svs eller vadå? Langer över ett pm Sådär ser min graf ut varje dag hahah Se till å få upp lite bilder från Bali nu! Varje gång solen skiner i Sverige så vill jag konstigt nog utomlands, skumt!?! Har de stabilt internet på Bali? Haha jag måste bara orka också Njäe, jag är osäker på om det går att fixa schysst internet. På internetcafé var det sanslöst långsamt så jag undrar om de har några stabila linor öht Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Blev en ganska bögig dag igår, landade på -85 efter alldeles för många händer. Sista händerna åkte jag på AA v 99 som settade och K-hög färg mot A-hög färg. Blev lite tiltad och bluffade bort 200.. Bluffen var nog totalt värdelös, jag trodde han var svag och tröck in degen på river med 8-hög och han visade rockets så jag får väl erkänna att jag inte är mycket till handreader Nya tag nu då! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 http://www.liquidpoker.net/h/666210 samma fisk igen, kunde kanske hittat raisa nånstans typ turn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 http://www.liquidpoker.net/h/666210 samma fisk igen, kunde kanske hittat raisa nånstans typ turn Du spelar helt rätt i den här handen, tycker du förstör den genom att raisa flop/turn. Fortsätt spela stabilt som i denna så ska det nog ge med sig till sist, det är inte meningen att hålstegarna ska sitta där varje gång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 http://www.liquidpoker.net/h/666210 samma fisk igen, kunde kanske hittat raisa nånstans typ turn Din kung är svag, jag gillar synen på turn, tror inte raisen gör att han viker pga att han kommer dra för allt han är värd om han är fisk som du säger... Jag må va onykter men jag står för mitt svar =) gl med grinden, btw kom till b2b så vi kan mysa lite =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Fan vad vädret gör under för mitt spel. Senaste tiden har jag hatat grinden tbh men nu när det varit fint väder är till och med poker roligt. Länge sen jag spelade så bra som jag gör idag, har varit lite utdragningar och skit men det är fan roligare att skratta åt idioten när han sätter sin gutshot i 200bb potten än att börja tilta. Hoppas det fortsätter så här, då lär det bli en bra månad Edit: Är inte plus så speciellt mycket idag om det verkade så på min post Men huvudsaken är väl att jag lirar så bra jag kan så kommer nog resultaten också! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 WTF Ett vacker positivt inlägg, utan whine från dig? dj... i min själ, vårkännslor? Fake Edit: skoja bara kul, hoppas du springer bra ikväll Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2009 WTF Ett vacker positivt inlägg, utan whine från dig? dj... i min själ, vårkännslor? Fake Edit: skoja bara kul, hoppas du springer bra ikväll Haha, det är skönare att gnälla än att mysa när det går bra =) Nej jag tog bort mitt gnäll på telenor, jag skulle tro att det är att jag är sanslöst trött som gör att jag svinar mig med kundtjänsten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Jag tycker också dagens ungdom inte använder "herregud" tillräckligt. När jag säger så, så får jag ofta något sarkastiskt svar i stil med "är du religiös eller". Hemskt. där är nog mitt vanligaste uttryck jag är ateist också edit: använder det vanligtvis när jag säger "åh herregud" när jag tycker att folk är efterblivna eller gör efterblivna saker... kan ha med poker att göra ibland... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 5 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2009 där är nog mitt vanligaste uttryck jag är ateist också edit: använder det vanligtvis när jag säger "åh herregud" när jag tycker att folk är efterblivna eller gör efterblivna saker... kan ha med poker att göra ibland... "Herregud" är ett grymt underskattat uttryck. Exempel 1: Du säger något dumt så din kompis flickvän säger "fan vad trög du är". Okey, vem fan bryr sig. Exempel 2: Du säger något dumt så din kompis flickvän säger "herregud" och himlar med ögonen. Fan vad trög, dum och efterbliven man känner sig nu. Som sagt, väldigt underskattat Har varit uppe 30-40 timmar någonstans utan sömn nu. Börjar se färgglada prickar flyga förbi framför ögonen så jag antar det är dags att sova snart. Nästan ingen grind idag, varit för trött. Men ja, backade 300-500 nånstans igår natt och hämtade in 500-700 imorse så det känns bra att helgen landar på plus till slut Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 y0! Efter legat bakis hela dagen i sängen så satt grinden fart mot kvällen, +134$ på 2k händer @NL20. Det är fina besked efter min colddeck-period. Rullen ligger nu 1028€ , vilket betyder NL50 vid värde. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 y0! Efter legat bakis hela dagen i sängen så satt grinden fart mot kvällen, +134$ på 2k händer @NL20. Det är fina besked efter min colddeck-period. Rullen ligger nu 1028€ , vilket betyder NL50 vid värde. Gött som fan! nu vänder det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 +5-6 inköp idag på NL20. Det får jag vara nöjd med efter motrigg + dåligt spel. Nu mot slutet skärpte jag till mig och fick lite medrigg. Rulle: 1139€ Vecka 1 i april avklarad, som varit OK: +3600:-~ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 +5-6 inköp idag på NL20. Det får jag vara nöjd med efter motrigg + dåligt spel. Nu mot slutet skärpte jag till mig och fick lite medrigg. Rulle: 1139€ Vecka 1 i april avklarad, som varit OK: +3600:-~ Way to go dude! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Way to go dude! yes! Hur har de gått för dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 kuk HU Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 yes! Hur har de gått för dig? +1,5$k hittils. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 +1,5$k hittils. fina resultat som fan jag hämtade upp HU-backet precis.. vilket var soooooft Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts