Tympanon Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Själv tror jag det är en bra start att vara lugn, snål och noggran. Det vore intressant att veta vilka egenskaper Ni tror är viktigast hos en pokerspelare. Bortse gärna från det där med aggresivitet, det har ju diskuterats mycket redan innan. Citera
gdaily Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Ja, Storåkers är ju beryktat snål... Citera
Ingpin Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 Hmm, Likgiltighet. Fast det kan ju vara till nackdel om man är på tilt... Så jag får nog säga Tålamod. Citera
Indrivaren Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Synonymt med tidigare inlägg men allmän diciplin. Analytisk förmåga? Citera
bzkt Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Tålamod och disciplin. Nästan det viktigaste tycker jag. Citera
Zyr Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 logiskt tänkande och disciplin.. svårt o riktigt beskriva det som krävs, visst kan de flesta som läst en bok sitta o plussa på 1-2fl men för att bli bland de bättre tror jag man behöver det lilla extra... min erfarenhet är att många som varit riktigt bra på strategi; mmorpgspel o har ett IQ över genomsnittet har bra förutsättningar Citera
Von oben Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Disciplin samt KÄNSLA för spelet. Citera
Tympanon Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Postad 17 April , 2005 min erfarenhet är att många som varit riktigt bra på strategi; mmorpgspel o har ett IQ över genomsnittet har bra förutsättningar Den värmde Jag spelar mycket RISK, spelade rätt mycket Ultima Online (mmorgp) när jag var mindre och lyckas bra i IQ test Tur är föresten inte en egenskap. Citera
Trolldeg Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Tur är föresten inte en egenskap. Och du har aldrig läst Kalle Anka förstår jag. Citera
Tympanon Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Postad 17 April , 2005 Tur är föresten inte en egenskap. Och du har aldrig läst Kalle Anka förstår jag. Jodå, låt oss bara hoppas att han inte spelar poker! Citera
earthling Postad 17 April , 2005 Rapport Postad 17 April , 2005 Tur är nog viktigast, eller möjligtvis att inte ha otur... Citera
Tympanon Postad 17 April , 2005 Författare Rapport Postad 17 April , 2005 earthling, du tror väll inte på allvar att tur är det viktigaste för att bli en vinnande pokerspelare? Om du har den inställnigen rekommenderar jag att du går över till Bingolotto. Men hmm, varför finns det ingen som vinner konstant i bingolotto? Jag menar, de borde ju vara möjligt för de som har "egenskapen" tur som du snackar om Citera
Recommended Posts