Gå till innehåll

HELTOKER. eng > spa


heltoker

Recommended Posts

  • Svars 871
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

dålig uppdatering här. Har precis flyttat till vår nya lägenhet i vilken det inte finns internet i ännu. Vi hoppas kunna få det inom några dagar.. Efter dett blir det mer uppdatering från er idol :) Då ska jag även försöka få in lite speltimmar vilket.. Fan inte grindat med stabil lina på typ en månad nu :evil:

 

fredagskyssar från er älskling :h: (mig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aja har sett bada delarna av barca nu. Vi var ju ganska desperata dar ett tag efter att hitta lagenhet sa vi hann inte riktigt tanka igenom varat beslut nar vi valde var nuvarande. Iofs ar den frash och sa men den ligger, for er som har koll pa barcas stadsdelar, i Raval vilket ar lika med ren slum.

 

Detta har resulterat i att vi blivit ranade en gang (iofs pa stranden) och hamnat i brak med ett gang limmsniffande snorungar. Varan barndomspolares svenska rumskamrater(en av dom ar hon Clara Engholm) har drabbats varre. Andra killen i lagenheten fick hora av killen som saljer knark till alla i Raval att han har "two days left to pay". De hade aldrig snackats vid tidigare. Den tredje killen i lagenheten akta pa ordentligt med spo da han ertappades med lite knark pa sig av nagra poliser. poliserna tog obv knarket samt hans kredituppgifter.

 

Semitilt om er kara HNIC utsatts for nagat liknande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aja har sett bada delarna av barca nu. Vi var ju ganska desperata dar ett tag efter att hitta lagenhet sa vi hann inte riktigt tanka igenom varat beslut nar vi valde var nuvarande. Iofs ar den frash och sa men den ligger, for er som har koll pa barcas stadsdelar, i Raval vilket ar lika med ren slum.

 

Detta har resulterat i att vi blivit ranade en gang (iofs pa stranden) och hamnat i brak med ett gang limmsniffande snorungar. Varan barndomspolares svenska rumskamrater(en av dom ar hon Clara Engholm) har drabbats varre. Andra killen i lagenheten fick hora av killen som saljer knark till alla i Raval att han har "two days left to pay". De hade aldrig snackats vid tidigare. Den tredje killen i lagenheten akta pa ordentligt med spo da han ertappades med lite knark pa sig av nagra poliser. poliserna tog obv knarket samt hans kredituppgifter.

 

Semitilt om er kara HNIC utsatts for nagat liknande..

 

Ingen som helst aning om vem fan bruden är så jag sökte lite.

 

http://www.x-konsult.se/gen/html/0007/7884.htm

 

???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen som helst aning om vem fan bruden är så jag sökte lite.

 

http://www.x-konsult.se/gen/html/0007/7884.htm

 

???

 

lal

 

OK :D Vem var tjejen? Clara Elmquist? ;P

 

Mm tror hon hette Clara. Hon dela iallafall lägenhet här i barca med en gammal polare till mig

 

kyss

 

(inlagg nr 676)

 

kan ju inte skylla på raval då ni blir rånad på stranden direkt :) i övrigt tycker jag raval var helt okey efter bott där ett tag, schyst kebab o faktiskt lugnt då dem väl lärt känna igen en, slapp alla problem.

 

yes, mina intentioner redan fran borjan var att lara kanna alla araber som bor i stans getto.. bra rad.

 

Helt arligt, alla spanjorer i stan e sjyssta medan araberna samt mexikarna ar riktiga fittluder.

 

 

jag har heltoks nummer.

 

för 10k euroz så shippar jag namnet 8-)

 

fakeedit: sko0jjja

 

pa tal om vada? Lugna ner dig nu Davve

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaaah annu mer tilt. Barbara datorn har borjat lagga ner. Tror de har natt med att den overhettas att gora for flakten har borjat lata mer och snurra langsammare. tips?

 

aaaah annu mer tilt # 2. Att fixa stabilt internet till lagenheten verkar krangligare an vi tidigare trott. Verkar fa bli sa att vi hyr en hacker som snor grannarnas losenord till internet istallet. rent allmant suger de tradlosa interneten har nere balle sa de ser morkt ut pa grindfronten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajuste en annan grej ocksa.. Jag och en av mina resepolare hade en ratt lang diskussion angande vem som ar storst genom alla tider. Han havdade att Micheal jackson ar overlagsen alla andra..

 

Definitionen av "storst genom alla tider" ar val typ:

*Mest igenkand varlden over

*Betytt mest for flest

 

och sen nan sorts balans mellan dem. Nagra forslag pa vem som kan tankas vara storre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...