Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 871
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
jag trodde du var highstakes inom mz :S

Svårt efter en månad som manager :P

Du har dock troligtvis hört talas om Noll Boll Kontroll BK. Var deras manager i många år. Spelare som Basz Juszkowski och Gösta "Milen" Mellin glömmer man aldrig!

Postad
Japp. Bor typ granne med honom hemma i Sverige me :P Han undrar vem du är som fan :) PM:a namn ?

hehe, kan ju säga att jag vet allt butabi gjorde på malta! han borde fatta vem jag är när jag skriver så ;-)

Postad
porque?

skön mentalitet hos folket och sådär. Sen e de typ 30 grader och sol varje dag :)

Tycker fortfarande att staden är riktigt nice men när jag skrev förra inlägget var jag precis hemkommen från typ en karneval eller va de nu var.. feting nice hur som helst :)

Postad
Bor du i Barcelona permanent eller tillfälligt?

Kommer stanna till nyår. Under januari och februari är de typ 10-15 grader här så då kan man lika gärna va i sverige. Är sugen på att åka tillbaka hit igen när våren kommer. :)

Postad
Kommer stanna till nyår. Under januari och februari är de typ 10-15 grader här så då kan man lika gärna va i sverige. Är sugen på att åka tillbaka hit igen när våren kommer. :)

Låter riktigt härligt! Vad gör du där, pluggar? njuter av livet? sistnämnda skulle jag gissa på. Sett några barca matcher ännu?

Postad
Låter riktigt härligt! Vad gör du där, pluggar? njuter av livet? sistnämnda skulle jag gissa på. Sett några barca matcher ännu?

yes du gissar rätt.. chillar mest runt :) Är här med två polare som jobbar..

Postad

Vet du vad 10-15 grader innebär jämfört med snö/slask i Sverige? Väldigt stooor skillnad med Sverige i januari/februari , det är ju behaglig temperatur och det kan man knappast kalla sveriges vid det tiden.

Dock är det värt att åka hem på våren/sommaren då Sverige kan vara riktigt fint och det blir för varmt där nere.