dandelion169 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
heltoker Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 jag trodde du var highstakes inom mz Svårt efter en månad som manager Du har dock troligtvis hört talas om Noll Boll Kontroll BK. Var deras manager i många år. Spelare som Basz Juszkowski och Gösta "Milen" Mellin glömmer man aldrig! Citera
DrClemetnz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 HNIC och HNICs kontaktnät = highstakes Alltså känner du inte honom? Citera
heltoker Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Alltså känner du inte honom? jodå, barndomsvän Citera
DrClemetnz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 jodå, barndomsvän Då har du alltså bott i Kalmar innan. Och flyttade sedan till Göteborg? Då kanske man kan gissa vem du är =) Citera
heltoker Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Då har du alltså bott i Kalmar innan. Och flyttade sedan till Göteborg? Då kanske man kan gissa vem du är =) nej bor i stockholm i vanliga fall. Nära vän med Julle? Citera
DrClemetnz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 nej bor i stockholm i vanliga fall. Nära vän med Julle? Japp. Bor typ granne med honom hemma i Sverige me Han undrar vem du är som fan PM:a namn ? Citera
heltoker Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Japp. Bor typ granne med honom hemma i Sverige me Han undrar vem du är som fan PM:a namn ? hehe, kan ju säga att jag vet allt butabi gjorde på malta! han borde fatta vem jag är när jag skriver så Citera
DrClemetnz Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 hehe, kan ju säga att jag vet allt butabi gjorde på malta! han borde fatta vem jag är när jag skriver så Kluriga människa =) Han ligger tydligen o sover. Någon annan ledtråd? Citera
heltoker Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 full nu asså.. sick Blir därav inge mer checkraisande idag!!!!!! Citera
KallOödmjukDiva Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Det finns alltid tid för ch3ck/raizing Citera
DrClemetnz Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Det finns alltid tid för ch3ck/raizing Vem är heltoker? Citera
heltoker Postad 4 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Den här staden e såå sick! Aldrig varit med om bättre Citera
tilta_mitt_liv Postad 4 Oktober , 2009 Rapport Postad 4 Oktober , 2009 Den här staden e såå sick! Aldrig varit med om bättre porque? Citera
heltoker Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 porque? skön mentalitet hos folket och sådär. Sen e de typ 30 grader och sol varje dag Tycker fortfarande att staden är riktigt nice men när jag skrev förra inlägget var jag precis hemkommen från typ en karneval eller va de nu var.. feting nice hur som helst Citera
heltoker Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Flyttar in i lägenheten imorn. Inte kunnat göra det tidigare för den höll på att renoveras. Nu gäller de bara att få ner Sturedenstore hit så man har en grindpolare Citera
ryanatwood Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Bor du i Barcelona permanent eller tillfälligt? Citera
heltoker Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Bor du i Barcelona permanent eller tillfälligt? Kommer stanna till nyår. Under januari och februari är de typ 10-15 grader här så då kan man lika gärna va i sverige. Är sugen på att åka tillbaka hit igen när våren kommer. Citera
ryanatwood Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Kommer stanna till nyår. Under januari och februari är de typ 10-15 grader här så då kan man lika gärna va i sverige. Är sugen på att åka tillbaka hit igen när våren kommer. Låter riktigt härligt! Vad gör du där, pluggar? njuter av livet? sistnämnda skulle jag gissa på. Sett några barca matcher ännu? Citera
heltoker Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Låter riktigt härligt! Vad gör du där, pluggar? njuter av livet? sistnämnda skulle jag gissa på. Sett några barca matcher ännu? yes du gissar rätt.. chillar mest runt Är här med två polare som jobbar.. Citera
rAilFISH Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Postad 5 Oktober , 2009 Kommer stanna till nyår. Under januari och februari är de typ 10-15 grader här så då kan man lika gärna va i sverige. Är sugen på att åka tillbaka hit igen när våren kommer. Vet du vad 10-15 grader innebär jämfört med snö/slask i Sverige? Väldigt stooor skillnad med Sverige i januari/februari , det är ju behaglig temperatur och det kan man knappast kalla sveriges vid det tiden. Dock är det värt att åka hem på våren/sommaren då Sverige kan vara riktigt fint och det blir för varmt där nere. Citera
heltoker Postad 5 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2009 nån som vet om dedär va sista entourageavsnittet för säsongen?? Kändes som det med allt resande osv :-/ Citera
Recommended Posts