vinn2008 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Hej Söker seriösa pokerspelare som är intresserade av att skaffa ett kontor/lägenhet i Timrå/Sundsvall . Har själv spelat på heltid i två år nu och känner att det börjar bli dags och skaffa sig lite "arbetskamrater" och separera fritiden och spelandet bättre. Är själv +30 ....så nått liknade vore ju bra, fast spelar inte så stor roll....men +20 allafall å rökfria. Intresserade hör av er. Citera
vinn2008 Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 Hej Söker seriösa pokerspelare som är intresserade av att skaffa ett kontor/lägenhet i Timrå/Sundsvall . Har själv spelat på heltid i två år nu och känner att det börjar bli dags och skaffa sig lite "arbetskamrater" och separera fritiden och spelandet bättre. Är själv +30 ....så nått liknade vore ju bra, fast spelar inte så stor roll....men +20 allafall å rökfria. Intresserade hör av er. Ingen i sundsvall/timrå som spelar poker????? Citera
Seriks Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Ingen i sundsvall/timrå som spelar poker????? finns ju en pokerklubb i sundsvall, där sitts det ibland och grindas. Citera
vinn2008 Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 finns ju en pokerklubb i sundsvall, där sitts det ibland och grindas. ok...berätta lite om den Citera
TomSelleck Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 ok...berätta lite om den Den ligger i centrala Sundsvall. Vi brukar sitta där och grinda lite då och då, men inte på regelbunden basis. Fast jag vet inte om man kan kalla det för pokerklubb längre eftersom vi inte arrangerar några turneringar nuförtiden. Vi håller mest till där och spelar tv-spel, ser på tv och grindar poker. Men inte alls lika ofta nu som förr. Citera
vinn2008 Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2009 Den ligger i centrala Sundsvall. Vi brukar sitta där och grinda lite då och då, men inte på regelbunden basis.Fast jag vet inte om man kan kalla det för pokerklubb längre eftersom vi inte arrangerar några turneringar nuförtiden. Vi håller mest till där och spelar tv-spel, ser på tv och grindar poker. Men inte alls lika ofta nu som förr. roligare med lite mera seriöst poker grind. Citera
MR_Jimmy Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Ingen i sundsvall/timrå som spelar poker????? Finns en som lirar rätt högt på prima från just sundsvall. Han nickar FamousGrouse, du kan ju se om han vill köra lite grindstugor ihop. Citera
vinn2008 Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2009 Finns en som lirar rätt högt på prima från just sundsvall. Han nickar FamousGrouse, du kan ju se om han vill köra lite grindstugor ihop. lite mer exakt hur jag hittar han? Citera
spiff21 Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 Jag bor (vanligtvis) i Sundsvall och lirar poker på heltid. Just nu befinner jag mig i Thailand sedan några månader tillbaka, men planerar åka tillbaka till Sundsvall i mars. Lirar NL $2/4-5/10. 27 år. Kontor låter halvintressant, eller iaf inte helt ointressant Citera
laguna_lol_wtf Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Jag bor i Timrå. Förut hade jag ett kontor nere på byn men nu sitter jag hemma igen. Jag är eventuellt intresserad av en "andel" i ett kontor men jag kommer i så fall inte att sitta där heltid, bara någon eller några dagar i veckan. Citera
vinn2008 Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2009 Jag bor (vanligtvis) i Sundsvall och lirar poker på heltid. Just nu befinner jag mig i Thailand sedan några månader tillbaka, men planerar åka tillbaka till Sundsvall i mars. Lirar NL $2/4-5/10. 27 år. Kontor låter halvintressant, eller iaf inte helt ointressant Kan höras mera då du kommer hem igen då. Citera
vinn2008 Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2009 Jag bor i Timrå. Förut hade jag ett kontor nere på byn men nu sitter jag hemma igen. Jag är eventuellt intresserad av en "andel" i ett kontor men jag kommer i så fall inte att sitta där heltid, bara någon eller några dagar i veckan. ...ja vi får se hur det blir då vi är några intresserade då. Citera
Recommended Posts