DemoLajter Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Varför går det bättre och sämre på olika siter? eller är det bara jag? Citera
mpee Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Spelet skiljer sig till viss del mellan olika siter. Men är till 95% säker att det bara är slumpen som huserar i ditt fall. Citera
werdball Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 nja, jag tycker personligen även att småaktigheter hur väl man tycker en sidas alla funktioner funkar påverkar oerhört mycket!! + färger! jag tex tiltar sönder på röd bakrund och jag är nog inte ensam! //fullgubben Citera
DemoLajter Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2009 för min del är det bara cd poker och svs som funkar?? å jag hatar svenskaspel för det blir nått jävla lagg när jag ska trycka på "knapparna" vilket gör mej vansinnig, men är ändå den site jag spelat bäst på? Citera
spiker1977 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Grafiken+funktionerna. Därför är pokerstars ledande innom online poker, man kan ändra layouten på bordet så mycket att man trivs att spela. För mig är en bra layout/grafik viktig hur bra jag spelar i långa loppet. Plain simple theme och "harmoniska" färger funkar bäst på mig. Citera
Dead-Inside Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Grafiken+funktionerna. Därför är pokerstars ledande innom online poker, man kan ändra layouten på bordet så mycket att man trivs att spela. Nja? Citera
popquee Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Nja? Wat? Imo är det underförstått att han påpekar att stars har mest trafik? Citera
Dead-Inside Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Wat? Imo är det underförstått att han påpekar att stars har mest trafik? Du missförstår min poäng. Citera
popquee Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Du missförstår min poäng. Väldigt svårt att göra det när du beskriver den så tydligt... Tror spiker1977 menade att de har flest spelare. Tror att du menade att de inte är ledande, t.ex. bäst klient? Rätt eller fel? Citera
Dead-Inside Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Dom är knappast ledande därför att deras klient har bättre funktioner eller utseende än de flesta andra sidor. Handlar mycket mer om marknadsföring och dylikt. Citera
Recommended Posts