random_user Postad 28 Januari , 2009 Rapport Postad 28 Januari , 2009 Några frågor man inte fick svar på i andra tråden: 1) Varför finns det inget övergripande val: "View/View no picture" så man på ett smidigt sätt kan "ta bort" sin bild? 2) Jag spelar nu utan någon bild, men när jag väljer Select/Change Image så visas en gammal bild jag hade tidigare - kan man "få tag" på den bilden på något sätt ? 3) Om jag nu inte har missat att det redan finns en funktion som efterfrågas i 1).. Är, att maila supporten, det enda sättet att få bort sin bild i dagsläget? Hur ofta får man göra detta? Citera
Ovuca Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Det skulle underlätta om du berättade vilken sida det gällde Citera
random_user Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2009 Det skulle underlätta om du berättade vilken sida det gällde rOFFes grEv & Schakt.com? Eller.. så gäller det den site i vilken denna tråd är placerad. Citera
Ovuca Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Oj sorry missade det....kanske dags att gå och lägga sig. Jag har bytt bild 2ggr där tror jag, maila supporten. Citera
PokerStars_Karl Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Hej, Tack för ditt email. Det finns inte någon sådan funktion. Om du vill ta bort eller aktivera din bild var då vänlig och skicka ett mail till support@pokerstars.com. Din bild som du tidigare haft kan finnas kvar i din profil om du inte laddat upp någon efter det. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts