eurythmech Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2009 Brynäs farmare vs Färjestads farmare.... Bonnahockey imo Heja Skanke, bara för att sunkträskSkåre slog ut Karlskrona i förra Playoff omgången. Haha - ja men vad fan. Det är min moderklubb vi pratar om! Satans träsk, 4 jävla noll....... Every day I'm husslin' Jag läste detta innan jag läste inlägget ovanför och fattade vilken Jello det var som åsyftades. Jag vart offentligt förvirrad där ett tag... Haha. Tänkte inte ens på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Jag gjorde ofrivillig lappskojs á la eury idag. Hade stekt upp fiskpinnar till småttingen och panerad torskfilé till älsklingen och skulle fixa pulvermos åt dem. Var helt övertygad om att mosen inte skulle räcka till tre, så jag tänkte avvakta och göra någon egen mat till mig själv senare. När det då visade sig att moset skulle räcka (två små aptiter kombinerade med mer kvar i påsen än jag bedömt) så fattade jag ett snabbt beslut - jag steker något, vad som helst, och äter med moset. Valet föll på ett paket tärnat bacon, som jag i stekpannan piffade upp med tabasco habanero och citronsaft. Moset drygade jag ut med det som fanns kvar i en flaska Heinz chilisås. Är dock inte helt säker på att den hette just chilisås - den var en nyhet för mig då jag köpte den - locket nedtill och lite chunky konsistens. Hur som helst, efter stekningen öste jag ner allt - inklusive fettet - i skålen och rörde om allt till en stor boll. Resultatet blev en suveränt god, rotmosfärgad lappskojs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Åt på jobbet idag och tänkta att ikväll hoppar jg över maten för att, ett jag åt mycket till lunch, två skadar inte min mage att inte äta. Har nu fått i mig 1,5l cola och 4 korvbröd med ost, smör och kaviar... Mission faild!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Planerade alldeles nyss att ta mig ut och fixa käk. Tack eury, jag behöver banta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Är inte det här från aftonbladet.se ganska kul? Jag menar inte schimpansen Santino, utan den andra apan, den på aftonbladet. Santino planerar sina stenattacker Schimpansen Santino tillverkar betongfreesbees av stenar som han kastar på besökarna Blir ett levande bevis på att apor kan planera brott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Är inte det här från aftonbladet.se ganska kul? Jag menar inte schimpansen Santino, utan den andra apan, den på aftonbladet. Santino planerar sina stenattacker Schimpansen Santino tillverkar betongfreesbees av stenar som han kastar på besökarna Blir ett levande bevis på att apor kan planera brott. Klockrent, han är ju safe. Vad ska de göra om han åker dit. sätta han bakom galler..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Ja absolut, hoppas han får in en pärla i bakhuvet på nån gris. Sen tycker jag han ska planera ett bankrån. Men han får absolut inte försöka planera något annat än brott, för det kan han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Det verkar som att jag förlett Skanke, då Valbo och Skåre spelar idag igen Det ska nog vara lugnt iofs då Valbo än en gång ser ut att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Det verkar som att jag förlett Skanke, då Valbo och Skåre spelar idag igen Det ska nog vara lugnt iofs då Valbo än en gång ser ut att vinna. Nej du har inte förlett mig, vi bettade på Valbo skulle gå upp eller ej. Jag fick bra odds och två chanser så jag nappade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Fast nu är det bara att slanta upp, har du konto på FT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 Japp - permagul. Men inte länge till. Permagul alltså. Jag menar, $10 to $10k? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 Mars , 2009 Rapport Share Postad 10 Mars , 2009 10-mars-2009 18:23 -$10 permagul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juniior Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Efter att ha vart på klubben och dumpat några lax så blev man iaf glad att komma hem och se att din DB var uppe igen. WB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Inte hälften så ledsen som jag blev över att inte vara där och ta dina lax Nej men tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonnyAT Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Här fanns tidigare ett exakt likadant inlägg som det som följer. Detta beroende på efterföljande inläggs författarinna, som efter en hård natt med lite sömn trodde att min dator var hennes. Jag tar inget som helst ansvar för någonting som denna kvinna skriver eller säger. Just nu, tex har hon en låda kyckling med sig i sängen och skriver detta inlägg åt mig. Och då ska vi veta att jag inte är kycklingen. Men vad roligt det vore att få vara en kyckling, om ändå bara för en dag (frigående och glad). Har ni tänkt på att kycklingar ser ut som små små dinosaurier? Oj, vad länge sen dom fanns. Kunde vissa av dem verkligen flyga? Åh, vilka fina skogar och ängar de kunde sväva över. Nåja. Aftobnbladet var det ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hefo Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Är inte det här från aftonbladet.se ganska kul? Det bästa Aftonbladet har gjort i år är helt klart veckans coverstory inom pokervärlden. "Den går hur bra som helst" - grym rubriksättning! Jim Baas - heading for stora journalistpriset... Helena Forsell - heading for bed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Finfrämmande i dagboken och rolig rubrik i all ära, men jag börjar snarare oroas över de senaste rönen som säger att man efter en tid i ett förhållande börjar likna varandra allt mer. Jag har tydligen inte långt kvar innan jag är på er nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 El Macko ja. *minns* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Vilka spelar Quakelive? Jag är inte direkt bra - men jag har roligt. Fler personer på vännerlistan att kukmäta stats med är alltid trevligt. Nickar samma sak där - bara att skicka förfrågningar och sedan hoppa in i en match och motorsåga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Vilka spelar Quakelive? Jag är inte direkt bra - men jag har roligt. Fler personer på vännerlistan att kukmäta stats med är alltid trevligt. Nickar samma sak där - bara att skicka förfrågningar och sedan hoppa in i en match och motorsåga mig. jag spelar quakelive på hobby nivå mellan aptilten.. plonkade just ihop ett inlägg på angelhug's post, det var ingen personlig brasklapp mot dig btw. jag addar dig nickar killerw0lf på friendslisten ifall du ändå börjar fundera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Ingen fara. Kanske hinner skjuta arslet av dig ikväll eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Quakelive is da shiteeeeeet. Dålig action på mina nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Tre skott per frag ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 När jag lirar med sonen i knät så har jag de statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Wow, verkar ball. Var inne och testade runt lite nu, räkna med att jag dyker upp inom nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts