Gå till innehåll

Min AA blev lagd trots full tidsbank?


Mobiero

Recommended Posts

Hej,

 

Det stämmer att tidsbanken aktiveras om du sitter i lilla eller stora mörken.

 

Gjorde du det? Du får gärna posta handen här i tråden eller skicka in den i ett email till oss så att vi kan se vad som hänt. Du kan ju editera bort ditt användarnamn om du vill posta den här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men vafan att ingen ska förstå.

 

Räknas det inte som investerade pengar om jag har betalat small blind? Som i detta fall.

 

Det har stor mig sa javla mycket. Du skriver inte en enda gang att du satt i small blind utan du skriver att du ar forst in i potten. Helt sjukt att du ar sa trooooog!!!!!:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det stämmer att tidsbanken aktiveras om du sitter i lilla eller stora mörken.

 

Gjorde du det? Du får gärna posta handen här i tråden eller skicka in den i ett email till oss så att vi kan se vad som hänt. Du kan ju editera bort ditt användarnamn om du vill posta den här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Ja, jag satt i SB och tidsbanken urinerade glatt på mig :D

 

Ska leta upp handen då, blev badbeatad handen efter och har inte spelat sen dess så det bör inte bli så svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

raisa standard nästa gång istället för stek-fold IMO (imo-oskulden tagen)

 

sen oroa dig inte, efter ett par hundra disc´s, walks på bb och missclicks gör det inte lika ont när AA inte ens får chansen att bli utdragna...

 

Jag vet inte om du föredrar att aldrig få chansen att vinna med AA eller att den blir utdragen ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej det är sant, jag har varit jävligt otydlig - ber om ursäkt för detta.

 

Såhär var det helt enkelt:

Alla foldade fram till mig (SB) och jag hinner inte agera helt enkelt, dålig på poker kanske jag är men nog fan vet jag hur mycket 5-6 sekunder är och jag fick absolut inte mer än 6 sekunder på mig att överväga mitt beslut.

 

Så är det helt enkelt men antagligen beror det väl på internetproblem som någon sa, även om det inte är helt logiskt i mina öron.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det Kan inte varit så att ditt internet laggat till eller nåt? så att "stars tiden" gick, medans du vänta på korten? har hänt mig ett flertal ggr....

 

Det låter som att det är detta som har hänt, men då ringer det alltid till när anslutningen kommer tillbaka. Du borde ha klickat på "TIME" då.

 

Du verkar ju inte veta hur man tar fram HH:n för då hade du väl gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: Det vet jag, dock så kunde jag faktiskt inte hitta handen.

 

 

TILL SAJTREPRESENTANTEN : Beror det på att jag nu sitter på min laptop och spelade turnernigen på en annan dator?

 

Gå in på "begäran" i lobbyn o beställ hem på mail. Du kan välja 100 senaste händerna eller alla du spelat en vecka bakåt i tiden. Borde nog räcka va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad är grejen? Alla foldade fram till dig på SB. Tror du verkligen du hade fått något betalt av BB där, så tidigt i turneringen när mörkarna är löjliga? Du hade med stor sannolikhet vunnit antingen hans BB eller eventuellt hans syn av din raise. Det var ju inte direkt så att det hade varit raise, syn, re-raise och all-in framför dig ...

 

Om det här händer flera gånger får du ju ta tag i det på allvar, men hur kan du orka bry dig om denna lilla grej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad är grejen? Alla foldade fram till dig på SB. Tror du verkligen du hade fått något betalt av BB där, så tidigt i turneringen när mörkarna är löjliga? Du hade med stor sannolikhet vunnit antingen hans BB eller eventuellt hans syn av din raise. Det var ju inte direkt så att det hade varit raise, syn, re-raise och all-in framför dig ...

 

Om det här händer flera gånger får du ju ta tag i det på allvar, men hur kan du orka bry dig om denna lilla grej?

 

Håller med. Orka starta en tråd om det liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja fattar inte heller hur i hel.... ni kan klanka ner på fel betänketid tror ni inte att hammacherJR vet hur det ligger till och jag kan tala om att detta har jag blivit utsatt för på Star ett par gånger oxå, visst man blir förb.... men i mitt fall var det skithänder.

Men sådant här måste ju tas på allvar nästa gång händer det i en avgörande hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där har hänt en polare när jag satt bredvid och tittade en gång. Dock på en annan sajt. Men han hade också AA och efter ca 3 sek blev den foldad (normalt 20 sek betänketid på den sajten). Troligen var det uppkopplingen som fuckade och att det hade blivit hans tur innan man såg det på skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Om det skulle vara så att det har varit fel på uppkopplingen så kan vi se det i hand historyn.

 

Vilken dator du spelar från har ingen betydelse när du beställer händer från klienten. Du kan beställa dem från laptop eller stationär oavsett vad du nu satt och spelade.

 

Maila gärna supporten så kan vi hjälpa dig att ta fram hand historyn eller så kan du göra som Donner beskrev ovan.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS är ju experter på att koppla ifrån bara enstaka bord, trots att intenet funkar och det rullar på som vanligt på de andra borden så är ett bord helt bortkopplat i x antal sekunder. Tycker det händer dagligen på PS.

 

Mjo, tycker det ser ut så jämt så fort det blir över 200k inloggade spelare på stars. Borden fryser några sekunder innan korten börjar sprutas ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Om det skulle vara så att det har varit fel på uppkopplingen så kan vi se det i hand historyn.

 

Vilken dator du spelar från har ingen betydelse när du beställer händer från klienten. Du kan beställa dem från laptop eller stationär oavsett vad du nu satt och spelade.

 

Maila gärna supporten så kan vi hjälpa dig att ta fram hand historyn eller så kan du göra som Donner beskrev ovan.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Jag bryr mig inte så mycket om det, jag undrar mest hur det kunde ske.

 

Men nu glömmer vi det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...