Sourzzz Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Hello! Ett bra sätt för studerande och personer som har tight ekonomi måste ju självklart vara att spela med playmoney. Vilket säger sig självt inte alltid blir så seriöst. Därför undrar jag om det finns någon klient som erbjuder användarna att skapa ett eget "bord" med eget lösenord och köra en turnering. Vi kommer självklart att notera allt och köra en liten liga så länge intresset finns. Tack på förhand! Citera
John_teh_Donk Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Menar du en egen playmoney-turnering? Jag vet inte, men det låter konstigt om nån sajt skulle erbjuda det då dom knappast tjänar några pengar på det. Och det känns lite väl seriöst att använda det för att locka kunder. Citera
Ola Brandborn Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Jag kan säkert fixa det, om intresse verkligen finns. (Typ jag kan be någon sajt sätta upp en frirulle med $1 i prispool och ge ett lösen bara till dig och dina närmaste är enklaste sättet). Kan "garantera" att fixa det det på i alla fall tre klienter/nät, men troligen fler. Som motprestation får ni skriva något kul om det i forumet. Citera
Ola Brandborn Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Kör ni det i form av studiegrupp så garanterar jag att fixa det åt er. Citera
heltok Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 finns det någon site man kan skapa privata playmoneybord? tänkte främst använda det för att testa HU-strategier mot polare. Citera
emilio_15 Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 finns det någon site man kan skapa privata playmoneybord? tänkte främst använda det för att testa HU-strategier mot polare. ongame va? Citera
jkkman Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 ongame va? japp, funkar utmärkt Citera
John_teh_Donk Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Jaha ja, då var man riktigt fel ute då Citera
jkkman Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Jaha ja, då var man riktigt fel ute då Been there, done that Citera
Sourzzz Postad 25 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2009 Jag kan säkert fixa det, om intresse verkligen finns. (Typ jag kan be någon sajt sätta upp en frirulle med $1 i prispool och ge ett lösen bara till dig och dina närmaste är enklaste sättet). Kan "garantera" att fixa det det på i alla fall tre klienter/nät, men troligen fler. Som motprestation får ni skriva något kul om det i forumet. Ola det låter riktigt nice måste jag säga! Har bara en fråga när det kommer till datum och tider, måste jag isf meddela dig flera dagar/veckor innan? Citera
madblast Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 detta låter ju minst sagt intressant, jag skulle inte säga nej! Citera
urindanger Postad 29 Mars , 2009 Rapport Postad 29 Mars , 2009 Helt klart intressant, Om man sedan kunde få en replayer med öppna kort vore great. Detta skulle ju kunna vara intressant även med större inköp på alla nivåer, vore ju shyst att diskutera en turre med öppna kort i efterhand. Citera
tb1981 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Postad 31 Mars , 2009 e väll bara att skapa ett bord på facebook eller nått å ge lösen till vännerna.. Citera
Recommended Posts