Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hello!

Ett bra sätt för studerande och personer som har tight ekonomi måste ju självklart vara att spela med playmoney. Vilket säger sig självt inte alltid blir så seriöst. Därför undrar jag om det finns någon klient som erbjuder användarna att skapa ett eget "bord" med eget lösenord och köra en turnering.

Vi kommer självklart att notera allt och köra en liten liga så länge intresset finns.

Tack på förhand!

Postad

Jag kan säkert fixa det, om intresse verkligen finns.

(Typ jag kan be någon sajt sätta upp en frirulle med $1 i prispool och ge ett lösen bara till dig och dina närmaste är enklaste sättet).

Kan "garantera" att fixa det det på i alla fall tre klienter/nät, men troligen fler.

Som motprestation får ni skriva något kul om det i forumet.

Postad
Jag kan säkert fixa det, om intresse verkligen finns.

(Typ jag kan be någon sajt sätta upp en frirulle med $1 i prispool och ge ett lösen bara till dig och dina närmaste är enklaste sättet).

Kan "garantera" att fixa det det på i alla fall tre klienter/nät, men troligen fler.

Som motprestation får ni skriva något kul om det i forumet.

Ola det låter riktigt nice måste jag säga! Har bara en fråga när det kommer till datum och tider, måste jag isf meddela dig flera dagar/veckor innan?

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Postad

Helt klart intressant, Om man sedan kunde få en replayer med öppna kort vore great.

Detta skulle ju kunna vara intressant även med större inköp på alla nivåer, vore ju shyst att diskutera en turre med öppna kort i efterhand.