Teh_MoUsE Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Vad är det för skola du går på? gymnasie/högskola? Citera
Orrarah Postad 4 Januari , 2010 Rapport Postad 4 Januari , 2010 Ruskigt taggad på paradise hotel ikväll, lite pinsamt egentligen men det är ju sjukligt underhållande Ska försöka få in 6h grind ikv, och börja uppdatera här lite mer.. nice affärsidé: http://www.sandhamnstek.se TAGGAAAAAAAAA Citera
Orrarah Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Haha fyfan, fick tiltstänga ner alla bord efter att en REG synar AI på turn med AJ och hålstegdraget, när riverkortet kommer slänger han iväg ett snabbt "ty" i chatten. Sedan ska han obv anklaga mig för att vara en nit och sedan försvara sitt spel genom att säga att han inducade bluffar med sin lilla betsizing. Lite paradoxalt, tillräckligt för att förstöra min session iaf.. påväg mot rekordback? Highstakes eller? Citera
sammejao Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Ska försöka grinda riktigt mkt idag och utan att kolla på resultatet förräns efteråt.. får se om jag klarar det. Någon som vet hur man ställer in tidsfilter på HEM så man t.ex. kan se graf för endast denna månad etc? Citera
Teh_MoUsE Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Jag trodde du skämta när du undra om man kunde se en specifik månad Du saknar lite på väggarna i ungkarlslyan tycker jag. Citera
Sprattelgubbe Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Funkar Imacen bra? Går det att köra windows program på den, så man kan köra alla möjliga pokerklienter? Citera
jkkman Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Förstår inte hur någon kan gilla rami... Citera
Orrarah Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Verkar som jag kanske ska till Kina i februari i 5 veckor, till shenzhen och hälsa på forumiterna orrarah och pherlo! Hotell under hela vistelsen, inge jävla micro! Inget är spikat ännu men skulle kunna bli riktigt fin tripp.. Dagens goda gärning: donerade 2 hela dollar till någon haiti fund på pokerstars.. Nu ska det bli några händers grind! . Citera
Recommended Posts