sammejao Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Lite dåligt med uppdateringar, har dock grindat på.. funderar på att semi-stämpla ut månaden på 3166$.. Fint resultat. Vart och vad lirar du? Citera
urmy Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Han vill ju reppa att vara tjej, så låt honom vara dålig på poker. Citera
speltorsk_LOL Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Borde kanske inte lägga mig i då det verkar känsligt o så, men tycker du själv att du spelade den bra? Isåfall fattar jag att du är nöjd med ett månadsplussss på 10-15 inköp JÄTTEDÅLIGT SPELAD osv osv. Citera
urmy Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hej "Caroline", du vet mycket väl vad mitt problem är, det sa jag rakt ut det första jag postade i din dagbok. Sedan tycker jag handen är illa spelad och är förhoppningsvis inte ensam om det. Sen förstår jag inte hur du kan tycka hur jag reppar idioti när det inte är jag som postat en uselt spelad hand? Gärna öppen för en uppgörelse på stars, nl400? Tills du ändrar ditt nick eller lär dig spela poker (helst båda) så kommer du förbli en retard i mina ögon. Ser fram emot ditt svar. Citera
sammejao Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Fullring nl100/200 på ps okey, antal bord och rb-deal? Citera
sokrat3s Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 24 bord, rb vet jag inte riktigt.. nästa år räknar jag med att absolut minst bli supernova iaf och det motsvarar 41% när man spelar FR, troligtvis blir det nog 47% och sen någon bonus eller så på det Kommer att minska med stars nya vpp system. Citera
Orrarah Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hej "Caroline", du vet mycket väl vad mitt problem är, det sa jag rakt ut det första jag postade i din dagbok. Sedan tycker jag handen är illa spelad och är förhoppningsvis inte ensam om det. Sen förstår jag inte hur du kan tycka hur jag reppar idioti när det inte är jag som postat en uselt spelad hand? Gärna öppen för en uppgörelse på stars, nl400? Tills du ändrar ditt nick eller lär dig spela poker (helst båda) så kommer du förbli en retard i mina ögon. Ser fram emot ditt svar. Hahaha, Varför detta hat mot nån som har ett tjejnick och inte kan spela poker? Citera
Teh_MoUsE Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hahaha, Varför detta hat mot nån som har ett tjejnick och inte kan spela poker? Han blev ju besviken när han insåg att det var en kille obv. Citera
urmy Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Han blev ju besviken när han insåg att det var en kille obv. Hej vem är du? Citera
Teh_MoUsE Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hej vem är du? Vanlig pfare, inte meningen om du tog illa upp. Tyckte det var roligt bara. Citera
Mr_Tight Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 Nu kör vi! Följer med intresse Gl, gogo Citera
Recommended Posts