Caroline87 Postad 28 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 28 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Första handen efter pausen trycker jag nån fisk in med KQ jag synar med JJ.. k på floppen Varför var det fiskigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DemoLajter Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Jag läser!! Ger mej bra inspiration men jag e kass på alla pokertermer o allt vad de innebär så jag läser bara! FORTSÄTT SKRIV!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
knutsune Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Även jag läser lite, posta lite fler händer som du känner dig osäker på så vi kan diskutera lite. Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Blev väl inte den bästa formuleringen kanske.. han tryckte in allt typ UTG / UTG+1 med kq off, jag synar från small med jj bustar 4platser från bubblan men skitsamma. Funderar på att lägga ner detta, verkar inte finnas något intresse men om någon läser i det mörka (högoddsare:mrgreen:) så får ni tillkännage er själva! Du får nog allt berätta blindsnivå och stackar för att jag ska tro dig. Här ligger en hund begraven;-) Jag läser någon gång ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 9 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 12 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Ang limpa/raisa från sb om man är först in, är det sng vi pratar om då? Jag lirar i princip aldrig sngs, men om jag är först in på sb så limpar jag aldrig, höjer eller foldar. Börjar att höja väldigt brett tills dess att jag får mothugg från fi, då börjar jag polarisera min range. Snackar då cashgame. Sng blir ju annorlunda beroende på stackarna, blindsen, spelare kvar mm mm. Men generellt sätt så kan väl limpa inte vara ngn bra ide i sb. Nu får väl ngn sng gud rätta mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts