Gå till innehåll

Byte av klient!


TheCop

Recommended Posts

Hej!

 

Har spelat en hel del på SS men känner nu att det är dags att byta klient.

 

Mina funderingar går till Party Poker samt Unibet som verkar ha en riktigt skön ut estetisk snygg klient. Är det någon som har erfarenhet från dessa klienter?

 

Hur är det med rakeback, fisktätheten osv?

 

Nackdelen med Unibet verkar vara trafiken på förmiddagarna. På Party verkar det aldrig vara några problem med den saken..

 

MVH: TheCop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har spelat en hel del på SS men känner nu att det är dags att byta klient.

 

Mina funderingar går till Party Poker samt Unibet som verkar ha en riktigt skön ut estetisk snygg klient. Är det någon som har erfarenhet från dessa klienter?

 

Hur är det med rakeback, fisktätheten osv?

 

Nackdelen med Unibet verkar vara trafiken på förmiddagarna. På Party verkar det aldrig vara några problem med den saken..

 

MVH: TheCop

 

 

är det rakeback du vill ha så finns redbet 50% riktigt bra! det är också 5 manna bord precis som SvS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför är alla så fruktansvärt rakeback-kåta? Det är det absolut sista jag bryr mig om när jag ska börja spela på en ny site. Nästan så det blir tvärt om, ju lägre rakeback desto mer sugen är jag att spela där med tanke på att man slipper alla andra snålgrinders!

 

Allting relativt, spelar du mycket så blir det svårt att bortse från rakeback!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...