linklunk Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Inköp på 5500;- 20K Startstack. 1 Timmas perioder. Blinds startar på 25-50. 100 Startande. 25,000 Extra till första platsen. Mat o dryck ingår. Welcome!!!! Citera
eurythmech Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Ditt spammande kommer inte tas väl emot. Synd på ett så potentiellt bra upplägg för turren. Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 jasåååå!! Om frågan kommer så ja Det finns dealers. Citera
maskineri Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 är den över tre dagar alltså? hur delas dagarna in ? och vi pratar om vanliga lokalen i sumpan va vid pendeln? kommer kontanterna till turren finnas i lokalen under speltiden? (frågar därför det inte är säkert och polisen kanske får upp ögonen mer än vanligt när det är ett dyrare event + 3dagars.. är ju inte lite kontanter i lokalen om ni har dom där) Citera
Morgyleus Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 är den över tre dagar alltså? Det är inte skottår i år. Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 ja vanliga klubben i Sumpan. Den spelas lördagen den 28/2 o söndagen den 1/3 så har du tur o går vidare så är den inte mer än 2 dagar. Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Pengarna kommer inte o finnas i lokalen under turrens spel. Kom inte med xtra cash o inga dyra klockor eller mobiler. Tror visserligen inte att någon vågar råna dom. Killarna bakom klubben ska man inte leka med. Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Tror visserligen inte att någon vågar råna dom. Killarna bakom klubben ska man inte leka med. Jag var sugen på att spela. Not so much anymore. Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Den här klubben är den seriösaste i STHLM efter CC. Det krävs killar med hårda nypor som har hand om klubbar som dom här i STHLM annars blir dom rånade se på sviten. Jennez kommer man från landet så kanske man inte har så bra koll. Citera
MikeTime Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Jennez kommer man från utlandet så kanske man inte har så bra koll. FYP Citera
AAisking Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Bara ett tips till de som får för sig nåt med cash i lokalen etc... NEJ!!! Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Den här klubben är den seriösaste i STHLM efter CC.Det krävs killar med hårda nypor som har hand om klubbar som dom här i STHLM annars blir dom rånade se på sviten. Jennez kommer man från landet så kanske man inte har så bra koll. Lol, du vet inte så mycket om kundvård va? Inte mycket om mig heller vad det verkar. Men tack för inlägget, nu har jag verkligen bestämt mig för att inte spela. Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 :cry: ja e ingen representant för klubben. only a player. :cry: :lol: Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Lol, du vet inte så mycket om kundvård va? Inte mycket om mig heller vad det verkar. Men tack för inlägget, nu har jag verkligen bestämt mig för att inte spela. Jag vet 3 saker om dig åtminstånde 1, Att du talar med en mykke skum dialekt närbesläktat med danska 2, Att du har haft nöjet att dubbla upp mig CC (STHLM) i höstas har ja för mig att det var. 3, Att du är inte speciellt bra på TNL. Det var väl allt ja vet om dig, det viktigaste iallafall. Citera
Runnerx2 Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Pengarna kommer inte o finnas i lokalen under turrens spel.Kom inte med xtra cash o inga dyra klockor eller mobiler. Tror visserligen inte att någon vågar råna dom. Killarna bakom klubben ska man inte leka med. Verkar vara en trevlig och gemytlig klubb detta... Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Absolut!!! Kaffe,THe,Kakor o Smågodis bjuder dom på. Riktigt sköna dealers o trevlig stämning är det. Rättså många s.k Brosor från förorterna men va gör det. Det är dom som sätter värdet på klubben. Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Jag vet 3 saker om dig åtminstånde1, Att du talar med en mykke skum dialekt närbesläktat med danska 2, Att du har haft nöjet att dubbla upp mig CC (STHLM) i höstas har ja för mig att det var. 3, Att du är inte speciellt bra på TNL. Det var väl allt ja vet om dig, det viktigaste iallafall. Haha, det stämmer säkert Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Haha, det stämmer säkert Det vet ja väl!!!!!! Sumpan = Sundbyberg håla strax utanför STHLM i närheten av Solvalla. Man kan endast spela om man kommer med någon som kan gå i god för dig. Alltså nån som spelat där förut, det är endast för medlemmar. Citera
ejope Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Det vet ja väl!!!!!! Sumpan = Sundbyberg håla strax utanför STHLM i närheten av Solvalla. Man kan endast spela om man kommer med någon som kan gå i god för dig. Alltså nån som spelat där förut, det är endast för medlemmar. Är det unibet-klubben ni talar om, dvs den de sponsrar, är de ngn slags maffia med hårda nypor som står bakom klubben eftersom ingen skulle våga råna den, vet inte vad som är värst, att spela på en klubb med maffia anknytningar, eller att bli rånad på en icke maffia-klubb, om jag inte minns fel så lirar Norinder där en del, han kanske kan redogöra för vem som är grabbarna med hårda nypor. Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Är det unibet-klubben ni talar om, dvs den de sponsrar, är de ngn slags maffia med hårda nypor som står bakom klubben eftersom ingen skulle våga råna den, vet inte vad som är värst, att spela på en klubb med maffia anknytningar, eller att bli rånad på en icke maffia-klubb, om jag inte minns fel så lirar Norinder där en del, han kanske kan redogöra för vem som är grabbarna med hårda nypor. Varför skulle han göra det (gola e inte bra). Han är ingen representant för klubben o har ingenting med den att göra. Kanske har hänt att han besökt lokalen någon gång. Har dock aldrig sett honom spela där. Citera
Snusarn Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Du måste ju förstå att det verkar lite skumt när du skriver med hundra utropstecken i varje inlägg och gör reklam som fan för en turnering som du själv inte arrangerar? Spelar gärna en sån här turnering, men inte som den är presenterad nu. Edit: Vad är din roll i turneringen? Undrar eftersom du är från luleå. Citera
linklunk Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Ja e inflyttat från lule till kungliga hufudstaden. Min roll i detta är o va fisk i turren. Min egna agenda är att jag tycker det skulle va kul om den blir fullreggad = mer värde. Tråkigt att du tycker den blivit presenterad på ett dåligt sett. Tycker du att ja ska skriva att det är ett par veklingar som driver klubben istället. Så ett par halvknarkare som läser här på poker.se kanske får för sig att besöka stället under tiden turren pågår för o skopa hem lite stash? Utropstecken? Citera
Recommended Posts