Gå till innehåll

Johan Ocklind

Klunken

Recommended Posts

• Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter när jag har tid, men bara på min egen toalett, annars står jag. Det är ju överlägset mer hygieniskt, oavsett om man är bra på att sikta eller ej så sprider det sig sjukt mycket piss-aerosol i hela badrummet. Och det säger ju säg självt att man inte vill ha kissrester överallt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om man står hemma hos sig själv eller hos vänner och bekanta så är man förmodligen helt efterbliven. på offentliga toaletter är det däremot att föredra.

Jag tror fler står upp än sitter, möjligtvis kanske man sitter på morgonen när man inte orkar stå:-D

Men tror inte man är efterbliven för att man är 100% ståkissare.

Länk till kommentar

Jag tror fler står upp än sitter, möjligtvis kanske man sitter på morgonen när man inte orkar stå:-D

Men tror inte man är efterbliven för att man är 100% ståkissare.

okej 8-) ja, i och med att du tror det så får jag väl ge mig och ta tillbaka det uttalandet :-D det här var en intressant diskussion :-P låt oss fortsätta vid ett senare tillfälle :mrgreen:

Länk till kommentar

"Hur man sliter, hur man drar

sista droppen byxan tar"

Sitter hemma och hos bekanta, står om det är en allmän inrättning. Btw - Totalfarsa - den där toan i Kina var ju rena lyxen mot några jag besökte i Koh Samui. Det var bara ett hål i golvet och en kletig spolslang med dåligt vattentryck... Dimor ftw...i två veckor!

Länk till kommentar

Det får mig att tänka på ett idiotiskt skämt i en idiotisk film (den kan ha hetat "Förhandlaren" eller något liknande på svenska, tror Samuel L Jackson var en gisslanförhandlare).

Skämtet gick ut på att en marinkårsoldat och någon mindre avancerad soldat kanske sågs på toaletten, eller bara pratade toalettvanor. Hur som helst så frågade väl marinnissen varför den andre satt ner och fick till svar något i stil med att det var mer hygieniskt. Repliken på det blev "Well, in the marine, they teach us not to piss on our hands".

Det är tydligen inga problem att fungera så i Sverige heller.

Länk till kommentar

"Hur man sliter, hur man drar

sista droppen byxan tar"

Sitter hemma och hos bekanta, står om det är en allmän inrättning. Btw - Totalfarsa - den där toan i Kina var ju rena lyxen mot några jag besökte i Koh Samui. Det var bara ett hål i golvet och en kletig spolslang med dåligt vattentryck... Dimor ftw...i två veckor!

Någonstans har jag en bild från en liknande toalett från ett tåg vi tog från Xian. Tänk dig bilden ovan fast med bajs... överallt... :shock:
Länk till kommentar

Jag var i våras i Italien som utbytesstudent i Cassino (en timme söderut från Rom med tåg). På den skolan som jag var på så fanns det bara en pissoar. Det gick inte att skita där,fanns inget lås på toaletten ens....

Vill inte ens tänka tanken på vad som skulle hända om man blev lös i magen om man gick i skolan där.....

Länk till kommentar

Its like this and like that and like this and a...

Undantaget toaletterna i Kina, där stod jag när jag pinkade. Helvete vad det skvätte på allt söder om knäna :shock:

Dalian_Chinese_toilet.jpg

Vilken lyxtoa. Någon som har varit påen toalett vid kinesiska muren och skitit?

Där kan vi snacka avloppsbrunn.

Vidrigaste jag någonsin varit med om, bara ett hål ner i marken och skit tamigfan överallt.

Länk till kommentar

En intresantare fråga är väl hur många som står upp när dom skiter?

Plumsen blir ju så mycket större då......

Personligen är jag för lat för att stå om jag kan sitta.

Förre

En furir på min pluton i lumpen stod upp o sket i pissrännan på en finlandskryssning en gång :rolleyes:

Länk till kommentar

Förstår inte varför det skulle va ohygienisk att stå upp och pissa.

Skvätter? Va fan ligger ni inne med en sprinkler i brallan :)

Det är små, små partiklar som "skvätter", dvs sprids i luften. Har hört att samma sak sker om man spolar med locket uppfällt.

Själv sitter jag aldrig ner och kissar. Vattnet känns så kallt mot snoppen då.

Länk till kommentar