Klunken Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Läste Johan Ocklinds blogg idag och där skrev han att han är en sittkissare och är stolt över det! Så jag undrar hur många av er män på detta pokerforum som sittkissar:roll: Kan ju tillägga att jag står upp när jag pissar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Sitter när jag har tid, men bara på min egen toalett, annars står jag. Det är ju överlägset mer hygieniskt, oavsett om man är bra på att sikta eller ej så sprider det sig sjukt mycket piss-aerosol i hela badrummet. Och det säger ju säg självt att man inte vill ha kissrester överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 om man står hemma hos sig själv eller hos vänner och bekanta så är man förmodligen helt efterbliven. på offentliga toaletter är det däremot att föredra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 om man står hemma hos sig själv eller hos vänner och bekanta så är man förmodligen helt efterbliven. på offentliga toaletter är det däremot att föredra. Jag tror fler står upp än sitter, möjligtvis kanske man sitter på morgonen när man inte orkar stå Men tror inte man är efterbliven för att man är 100% ståkissare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag tror fler står upp än sitter, möjligtvis kanske man sitter på morgonen när man inte orkar ståMen tror inte man är efterbliven för att man är 100% ståkissare. okej ja, i och med att du tror det så får jag väl ge mig och ta tillbaka det uttalandet det här var en intressant diskussion låt oss fortsätta vid ett senare tillfälle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag tror fler står upp än sitter, möjligtvis kanske man sitter på morgonen när man inte orkar ståMen tror inte man är efterbliven för att man är 100% ståkissare. Lite efterbliven måste man väl iaf vara, eller iaf ohygienisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Står alltid och pissar. Förstår inte alls vad som skulle vara ohygienskt med det, såvida man inte är cpskadad eller liknande och inte har kontroll på vad man gör med kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Står alltid och pissar. Förstår inte alls vad som skulle vara ohygienskt med det, såvida man inte är cpskadad eller liknande och inte har kontroll på vad man gör med kroppen. This. Roligt att dömma ut folk som står och kissar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Står alltid och pissar. Förstår inte alls vad som skulle vara ohygienskt med det, såvida man inte är cpskadad eller liknande och inte har kontroll på vad man gör med kroppen. Det ohygienska är att det skvätter så inåt helvete när man står upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smart_skaftet Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Det ohygienska är att det skvätter så inåt helvete när man står upp.. Det är bara för att du har så liten penis! Inte bra för prostatan att sitta ner heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Det ohygienska är att det skvätter så inåt helvete när man står upp.. För vissa kanske. Har dock inte detta problemet. Tänkte också tacka för det oerhört bra trådnamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uniktnamn Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 En intresantare fråga är väl hur många som står upp när dom skiter? Plumsen blir ju så mycket större då...... Personligen är jag för lat för att stå om jag kan sitta. Förre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Personligen är jag för lat för att stå om jag kan sitta. Förre Its like this and like that and like this and a... Undantaget toaletterna i Kina, där stod jag när jag pinkade. Helvete vad det skvätte på allt söder om knäna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 "Hur man sliter, hur man drar sista droppen byxan tar" Sitter hemma och hos bekanta, står om det är en allmän inrättning. Btw - Totalfarsa - den där toan i Kina var ju rena lyxen mot några jag besökte i Koh Samui. Det var bara ett hål i golvet och en kletig spolslang med dåligt vattentryck... Dimor ftw...i två veckor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Det får mig att tänka på ett idiotiskt skämt i en idiotisk film (den kan ha hetat "Förhandlaren" eller något liknande på svenska, tror Samuel L Jackson var en gisslanförhandlare). Skämtet gick ut på att en marinkårsoldat och någon mindre avancerad soldat kanske sågs på toaletten, eller bara pratade toalettvanor. Hur som helst så frågade väl marinnissen varför den andre satt ner och fick till svar något i stil med att det var mer hygieniskt. Repliken på det blev "Well, in the marine, they teach us not to piss on our hands". Det är tydligen inga problem att fungera så i Sverige heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Det är bara för att du har så liten penis! Inte bra för prostatan att sitta ner heller Eller att jag är jävligt lång. Dock är det inget av våra båda påståenden som stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 "Hur man sliter, hur man drarsista droppen byxan tar" Sitter hemma och hos bekanta, står om det är en allmän inrättning. Btw - Totalfarsa - den där toan i Kina var ju rena lyxen mot några jag besökte i Koh Samui. Det var bara ett hål i golvet och en kletig spolslang med dåligt vattentryck... Dimor ftw...i två veckor! Någonstans har jag en bild från en liknande toalett från ett tåg vi tog från Xian. Tänk dig bilden ovan fast med bajs... överallt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johan_1989 Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Jag var i våras i Italien som utbytesstudent i Cassino (en timme söderut från Rom med tåg). På den skolan som jag var på så fanns det bara en pissoar. Det gick inte att skita där,fanns inget lås på toaletten ens.... Vill inte ens tänka tanken på vad som skulle hända om man blev lös i magen om man gick i skolan där..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smart_skaftet Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Its like this and like that and like this and a... Undantaget toaletterna i Kina, där stod jag när jag pinkade. Helvete vad det skvätte på allt söder om knäna Vilken lyxtoa. Någon som har varit påen toalett vid kinesiska muren och skitit? Där kan vi snacka avloppsbrunn. Vidrigaste jag någonsin varit med om, bara ett hål ner i marken och skit tamigfan överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 http://www.cleanishappy.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 En intresantare fråga är väl hur många som står upp när dom skiter? Plumsen blir ju så mycket större då...... Personligen är jag för lat för att stå om jag kan sitta. Förre En furir på min pluton i lumpen stod upp o sket i pissrännan på en finlandskryssning en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 "Chokladbollen la jag på toaletten och knäppte upp brallorna för att, gud förbarme mig, urinera stående. Det är nog dock ganska så standard för killar på offentliga toaletter såsom denna?" wow.. mamman har varit hård mot denna gosse... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uniktnamn Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 http://www.cleanishappy.com Ha ha världsklass. Måste skaffa en för att se folks min när dom kommer ut från muggen! Förre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Förstår inte varför det skulle va ohygienisk att stå upp och pissa. Skvätter? Va fan ligger ni inne med en sprinkler i brallan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Rapport Share Postad 22 Januari , 2009 Förstår inte varför det skulle va ohygienisk att stå upp och pissa.Skvätter? Va fan ligger ni inne med en sprinkler i brallan Det är små, små partiklar som "skvätter", dvs sprids i luften. Har hört att samma sak sker om man spolar med locket uppfällt. Själv sitter jag aldrig ner och kissar. Vattnet känns så kallt mot snoppen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts